wtorek, 6 września 2022

Anos z Arcturusa: Nikt nie jest "Niedostatecznie dobry"

 

Moi ukochani bracia i siostry,

Cieszę się i czuję się zaszczycony, że po raz kolejny mogę z wami rozmawiać.

Dzisiaj chciałbym mówić o czymś, co mnie zdezorientowało, kiedy pierwszy raz się o tym dowiedziałem.

Jest to koncepcja "nie bycia wystarczająco dobrym".

Kiedy po raz pierwszy dowiedziałem się o tej koncepcji, pomyślałem: "Co w ogóle oznacza w tym kontekście 'dobry'?

Ponadto, kto tutaj twierdzi, że jest na tyle mądry, aby oceniać siebie lub kogoś innego jako nie dość dobrego? Źródło nie uważa, że ktokolwiek nie jest wystarczająco dobry. Kto tu twierdzi, że jest mądrzejszy od Źródła?"

Od tego czasu dowiedziałem się, co Ziemianie rozumieją przez to pojęcie, ale nadal nie ma ono dla mnie większego sensu. Z mojej perspektywy każdy, kto jest, jest automatycznie wystarczająco dobry. Obserwowałem miliony istot i ani razu nie przeszła mi przez głowę myśl "czy ta istota jest wystarczająco dobra?". To samo dotyczy moich plejadiańskich braci i sióstr.

W końcu możecie myśleć o tym życiu jako o filmie, który wasza dusza obecnie reżyseruje. Wasza dusza jest trochę jak reżyser filmowy, który ma duży, ale nie całkowity wpływ na wasze życie. Jeśli twój świadomy umysł zdecyduje, że nie pojedziesz do Japonii, to nie pojedziesz tam, bez względu na to, czego chce twoja dusza.

Gdyby twoja dusza chciała, żebyś był cnotliwym i tak zwanym bezbłędnym Plejadianinem, to urodziłbyś się w tej kulturze. Zamiast tego, twoja dusza chciała, żebyś urodził się tutaj, w tym niechlujnym świecie. I tak, to zrozumiałe, że nie zawsze postępujecie z miłością, kiedy reszta świata też nie traktuje was z miłością.

Ale to nie ma nic wspólnego z byciem lub nie byciem wystarczająco dobrym. Wszystkie doświadczenia to tylko lekcje i boskie fraktale majestatycznej chwały Źródła.

Jest dla mnie również dziwne, że oceniacie siebie na podstawie jednego konkretnego punktu w czasie. Wszyscy byliście zarówno mordercami, jak i kochającymi altruistami. Dlaczego nieśmiertelna część was, wasza dusza, miałaby być "wystarczająco dobra" podczas życia, w którym zdarza się wam być kochającymi, ale nie jest wystarczająco dobra podczas życia, w którym zdarza się wam być mordercami? A może próbujesz oceniać konkretny film, pojedyncze życie, zamiast czyjejś duszy? To miałoby dla mnie jeszcze mniejszy sens. Przecież dusze, które nie są jeszcze bardzo stare, celowo wybierają doświadczanie różnych żyć.

Ja też w poprzednich żywotach byłem mordercą. Czy powiedziałbyś, że ja, Anos, nie jestem wystarczająco dobry, bo w odległym przeszłym życiu kogoś zamordowałem? Prawdopodobnie nie. Załóżmy teraz, że żyłeś podczas życia, w którym kogoś zamordowałem. Czy wtedy powiedziałbyś, że moja dusza nie jest wystarczająco dobra? Czy miałoby sens patrzenie tylko na moje obecne życie?

Rozumiem, że na Ziemi istnieje idea, że jeśli powiesz ludziom, że są źli, to będą zachowywać się lepiej. Ale ja się z tym nie zgadzam. Uważam, że jeśli powiesz komuś, że jest zły, to będzie zachowywał się gorzej.

Nie osądzam cię za to, że myślisz, że nie jesteś wystarczająco dobry. Rozumiem, że jest to wiadomość, którą wwierca w ciebie twoje społeczeństwo. Jednak mogę wam z całego serca powiedzieć: wasi galaktyczni bracia i siostry o dobrym sercu nie uważają nikogo za niewystarczająco dobrego. Wszyscy jesteście kochani i doceniani. Co najwyżej nie pochwalimy pewnych działań, ale nigdy nie określamy ludzi jako złych.

Jesteście bardzo kochani i szanowani.

W jedności,
Anos

Dla Ery Światła

**Kanał: A.S.

**Źródło

**Te channelingi są wyłącznie przesyłane do EraofLight.com przez channelerów. Jeśli chcesz podzielić się nimi gdzie indziej, proszę zamieść link z powrotem do tego oryginalnego postu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz