niedziela, 10 października 2021

Czy czwarta gałąź rządu Release SARS-CoV-2 następnie obwiniać Chiny

 

Tak wiele badań zostało zrobione, w zasadzie znamy większość szczegółów tła. Wirus SARS-CoV-2 powszechnie znany jako COVID-19 został wykonany w laboratorium przez naukowców.

Wirus następnie przeszedł z laboratorium do globalnej populacji na przełomie 2019 i 2020 roku. Epicentrum epidemii wydaje się być jedno z laboratoriów pracujących nad wirusem w Wuhan w Chinach. Te najważniejsze elementy nie podlegają już dyskusji, chociaż rząd chiński nie zgadza się z oczywistych powodów.

Mając zasadniczo ustalone "gdzie", "kiedy" i "jak", pozostaje pytanie "kto" i "dlaczego".

Chińczycy obwiniają amerykańskie agencje wywiadowcze o uwolnienie wirusa.  Amerykańskie agencje wywiadowcze stwierdziły, że nie wiedzą kto i skąd go wypuścił. [Stanowisko amerykańskiego wywiadu jest dziwne i niejasne, ale znowu, Wspólnota Wywiadowcza specjalizuje się w byciu dziwnym i niejasnym.

Kamień węgielny hipotezy CTH, dotyczącej "kto" i "dlaczego" wirusa COVID-19, jest zbudowany na dziwnym stanowisku wywiadu i na jednej bardzo kluczowej poszlace, która głośno wybija się na pierwszy plan. Pentagon USA finansował tworzenie SARS jako broni biologicznej w Wuhan, w Chinach, pod auspicjami bezpieczeństwa narodowego. "Dotacje z Pentagonu obejmowały 6 491 025 dolarów z Defense Threat Reduction Agency (DTRA) od 2017 do 2020 roku" (link).

♦ Punkt centralny - Departament Obrony nie wydawałby pieniędzy na opracowanie broni biologicznej w Wuhan w Chinach, gdyby nie opracowali już tej broni w Stanach Zjednoczonych. Pentagon nie dałby komunistycznym Chińczykom broni biologicznej, chyba że USA już by ją opracowały; i chyba że miałyby już środek zaradczy na jej skutki.

W oryginalnych wskazówkach pdf dla pauzy badawczej z 2014 r. w sprawie uzbrojenia wirusów SARS był ważny przypis [LINK]:

2014 gain of function backdoor

[ŹRÓDŁO FN¹ - U.S. Government Gain-of-Function Deliberative Process and Research Funding Pause on Selected Gain-of-Function Research Involving Influenza, MERS, and SARS Viruses - pdf, strona 2 - 17 października 2014].
Timeline:

2014 gain of function backdoor

♦ 17 października 2014 - finansowanie przez USA badań nad SARS w celu stworzenia broni biologicznej zostało wstrzymane ze względu na ekstremalne ryzyko pandemii.  Pauza pozwoliła jednak agencjom w ramach rządu USA na kontynuowanie finansowania, jeśli stwierdziły, że "badania są pilnie potrzebne do ochrony zdrowia publicznego lub bezpieczeństwa narodowego." [LINK]

♦ 2014 do 2020 roku Pentagon kontynuował finansowanie badań w Wuhan, w Chinach. Strach przed odkryciem wyjaśniałby, dlaczego wielu najwyższych urzędników Departamentu Obrony USA było przeciwnych administracji Trumpa [ze zwiększoną surowością po rozpoczęciu pandemii COVID]. [LINK]

♦ Maj 2016 - [An Election Year] - "po dokładnych rozważaniach i obszernym wkładzie krajowych i międzynarodowych interesariuszy, NSABB [National Science Advisory Board for Biosecurity] wydał swoje zalecenia. Centralnym ustaleniem NSABB było to, że badania, które mają wzmocnić potencjalne patogeny pandemiczne (PPP) mają potencjalne korzyści dla zdrowia publicznego, ale również pociągają za sobą znaczące ryzyko. NSABB zalecił, aby takie badania uzasadniały dodatkową kontrolę przed ich sfinansowaniem."  Anthony Fauci jest w składzie NSABB.

♦ 9 stycznia 2017 - [cztery dni po spotkaniu Susan Rice w Gabinecie Owalnym z Obamą, Bidenem, Comeyem i innymi] - Administracja Obamy ponownie zezwala na finansowanie tworzenia broni biologicznej SARS. "Przyjęcie tych zaleceń spełni wymagania dotyczące zniesienia obecnego moratorium na niektóre badania w dziedzinie nauk przyrodniczych, które mogłyby zwiększyć zjadliwość i/lub zdolność przenoszenia patogenu w celu wytworzenia potencjalnego patogenu pandemicznego (wzmocnionego PPP)." [LINK].

Biorąc pod uwagę obejścia, wyjątki i wiarygodne zaprzeczenie dla konsekwencji, wbudowane w oryginalne wytyczne moratorium w 2014 roku, departament obrony był operacyjnie dozwolony, aby utrzymać finansowanie badań nad bronią biologiczną w Wuhan w Chinach. Zakaz z 2014 r. był moratorium finansowym tylko z nazwy; wydaje się jednak, że finansowanie amerykańskich badań w Karolinie Północnej zostało wstrzymane.

To, co zostało ponownie zatwierdzone w 2017 r., tuż przed objęciem urzędu przez prezydenta Trumpa, było potrzebą wykorzystania "bezpieczeństwa narodowego" jako pretekstu do kontynuowania badań.  Wydaje się również, że finansowanie SARS jako broni biologicznej wewnątrz USA (Karolina Północna) zostało teraz ponownie dopuszczone.

REFERENCES SO FAR: - 2017 - Policy Guidelines from Obama Administration - 2014 - pdf link of Research Funding Pause - National Science Advisory Board (Wiki) - Pentagon Funding for SARS research 2013 through 2020.

Jeśli przyjmiemy, że Pentagon nigdy nie wydałby na opracowanie broni biologicznej w Chinach (Wuhan Lab), chyba że już wcześniej opracowali tę broń na własną rękę (North Carolina Lab), to pytanie o wydanie tej broni zaczyna nabierać kształtu.

 Pamiętajmy, że Departament Stanu badał pochodzenie, dopóki Joe Biden nie wyłączył ich i nie przekierował celu do Wspólnoty Wywiadowczej.  W istocie Biden przekazał misję czwartej gałęzi rządu.   Nic dziwnego, że po kilku miesiącach IC stwierdziła, że ich wyniki są "niejednoznaczne".

♦ [Fragment] - [...] Na jednym ze spotkań w Departamencie Stanu urzędnicy, którzy chcieli zażądać od chińskiego rządu przejrzystości, twierdzą, że koledzy powiedzieli im wprost, aby nie badali badań nad wzmocnieniem funkcji wirusów prowadzonych przez Wuhan Institute of Virology, ponieważ w ten sposób zwróciliby niepożądaną uwagę na ich finansowanie przez rząd USA.

W wewnętrznej notatce uzyskanej przez Vanity Fair, Thomas DiNanno, były asystent sekretarza Biura Kontroli Zbrojeń, Weryfikacji i Zgodności Departamentu Stanu, napisał, że pracownicy dwóch biur, jego własnego oraz Biura Bezpieczeństwa Międzynarodowego i Nieproliferacji, "ostrzegli" liderów w jego biurze "aby nie kontynuowali dochodzenia w sprawie pochodzenia COVID-19", ponieważ "otworzyłoby to puszkę robaków", gdyby było kontynuowane.

[...] Pod koniec marca, były dyrektor Centers for Disease Control Robert Redfield otrzymał groźby śmierci od kolegów naukowców po tym, jak powiedział CNN, że wierzy, iż COVID-19 pochodzi z laboratorium. "Grożono mi i ostracyzmowano mnie, ponieważ zaproponowałem inną hipotezę" - powiedział Redfield w wywiadzie dla Vanity Fair. "Spodziewałem się tego po politykach. Nie spodziewałem się tego po nauce". (czytaj więcej)

♦ Waszyngton (CNN) - "Zespół prezydenta Joe Bidena zamknął ściśle tajny wysiłek Departamentu Stanu rozpoczęty późno w administracji Trumpa, aby udowodnić, że koronawirus pochodzi z chińskiego laboratorium, z powodu obaw o jakość jego pracy, według trzech źródeł zaznajomionych z decyzją.

Istnienie dochodzenia Departamentu Stanu i jego zakończenie tej wiosny przez administrację Bidena - z których żadna nie została wcześniej zgłoszona - wychodzi na światło dzienne w obliczu ponownego zainteresowania tym, czy wirus mógł wyciec z laboratorium w Wuhan, które ma powiązania z chińskim wojskiem. Administracja Bidena stoi również w obliczu kontroli swoich własnych wysiłków zmierzających do ustalenia, czy chiński rząd był odpowiedzialny za wirusa.

♦ "W środę Biden wydał oświadczenie, w którym nakazał społeczności wywiadowczej USA podwojenie wysiłków w badaniu pochodzenia pandemii Covid-19 i złożenie mu raportu w ciągu 90 dni." (LINK)

♦ [WASHINGTON DC] - Społeczność wywiadowcza nie zdołała rozstrzygająco zidentyfikować pochodzenia koronawirusa po 90-dniowym śledztwie zarządzonym przez prezydenta Bidena, ale eksperci są podzieleni co do tego, dlaczego tak się stało.

W raporcie Biura Dyrektora Wywiadu Narodowego (ODNI) stwierdzono, że urzędnicy nie byli w stanie rozstrzygnąć, czy wirus wydostał się z laboratorium, czy też rozprzestrzenił się na ludzi za pośrednictwem zakażonego zwierzęcia. Ale ostateczny wniosek, do którego doszła wspólnota warta 85 miliardów dolarów rocznie, był taki, że nie będzie w stanie określić pochodzenia wirusa, jeśli Chiny nie będą w pełni współpracować. (LINK)

Jeśli śledziłeś, jak działa Wspólnota Wywiadowcza Stanów Zjednoczonych, możesz zobaczyć całkiem jasny obraz silnego prawdopodobieństwa otaczającego to, co miało miejsce.

Departament Obrony USA opracował SARS-CoV-2 w Północnej Karolinie. Czwarta Gałąź (Wspólnota Wywiadowcza) chciała go wykorzystać. Pentagon wznawia finansowanie badań nad SARS-CoV-2 we współpracy z Wuhan w Chinach - tworząc przykrywkę. Następnie IV Oddział (Wspólnota Wywiadowcza) wykorzystuje wirusa, uwalniając go w okolicach Wuhan. Wszystko, co dzieje się później, jest po prostu elementem zacierania śladów przez IV Oddział.  Wuhan w Chinach staje się kozłem ofiarnym.

Uwolnienie przez IC wirusa COVID-19 miałoby dwa przejrzyste motywy dla IV Oddziału:

(1) pozbycie się Trumpa za pomocą kart do głosowania korespondencyjnego i pomocy wywiadowczej w kierunku wyniku wyborów w 2020 roku; oraz (2) rozszerzenie ich wpływu i operacji kontrolnych jako najpotężniejszej siły w rządzie USA.

Jednym z głównych graczy, który prawdopodobnie zna szczegóły dotyczące tego, kto dokładnie dokonał uwolnienia, jest były sekretarz stanu Mike Pompeo, który obwinia prawie wyłącznie Chińczyków. [Były DNI John Ratcliffe jest również zagorzałym zwolennikiem wskazywania na Wuhan w Chinach. Należy pamiętać, że DNI Ratcliffe był odbiorcą produktów Wspólnoty Wywiadowczej 4 Oddziału, które wskazywały na Wuhan w Chinach.

Jeśli brzmi to tak, jakby ta teza była zbyt daleko "tam", to być może nie do końca rozumiesz, jak działa czwarta gałąź rządu.
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz