sobota, 4 lipca 2020

Jenny Schiltz ~ Puls ze źródła kierującego naszą drogą




4 lipca 2020 r. przez Suzanne Maresca


3 lipca 2020, jennyschiltz.com

https://tinyurl.com/y6vcycjf

Obudziłem się w środku nocy z bardzo bezpośrednią komunikacją. Czułem, że ktoś stuka mnie w ramię, małe krany, aby obudzić mnie bez zbytniego niepokoju. Następnie poczułem wagę kogoś siedzącego na krawędzi łóżka. Przewróciłem się, aby zobaczyć istotę, którą widziałem na posiedzeniach rady, ale z którą nigdy wcześniej nie miałem kontaktu.

Poprosił mnie, żebym przyszedł na odprawę. Wygląda na to, że pracował nad tym, aby zwrócić moją uwagę w godzinach czuwania, ale ja nie zwracałem na to uwagi. Tego samego wieczoru, kiedy poszedłem zamknąć drzwi do sypialni, otworzyły się one 3 razy, aż w końcu powiedziałem "Przestań!", nie pytając, kto i dlaczego. Byłam po prostu taka zmęczona! Chyba podjęto decyzję, że pozwolę sobie na kilka godzin snu, zanim znów ubiję niedźwiedzia.

W odprawie pokazano mi, że będzie sygnał wysyłany ze źródła do całej Galaktyki. Dzieje się to w zgodzie z księżycowym zaćmieniem. Wyjaśnili, że sygnał taki jak ten został wysłany wcześniej, ale nie za mojego życia. Jest to swego rodzaju wezwanie do wyjaśnienia. (jak słyszałem, przywodziło mi to na myśl trąbkę Gabriela)

Ten podmuch lub impuls ze źródła ma miejsce, gdy planeta o najniższej gęstości we wszechświecie (Ziemi) osiągnie nowy poziom trwałej wyższej częstotliwości u większości populacji. Ten podmuch kodów, światła i energii pochodzi ze Źródła i dotyka wszystkiego, co zostało stworzone. Nie ma przestrzeni nietkniętej przez ten sygnał.


(Wizja, którą mi pokazano, wyglądała jak fala dźwiękowa lub energetyczna tak duża, że ciągnęła się w nieskończoność). Wyjaśniono mi, że jest to czas wielkiej radości, kiedy to się dzieje. Ta energia jest bardzo korzystna, ponieważ pomaga "nazwać cały dom w sobie".

Jednak podczas gdy ta energia jest korzystna, może ona przynieść wielki niepokój, dezorientację, apatię, a nawet agresję tym, którzy uważają, że sygnał jest w ich formie bardzo niekorzystny. Dla niektórych może się to wydawać tak, jakby Ludzkość wymykała się spod kontroli lub szalała. Niektórzy będą postrzegać zachowania, jakbyśmy cofali się do tyłu jako kolektyw, ale tak nie jest.

Wyjaśnili, że jeśli odłączy się od wszystkiego, co dzieje się wokół nich w świecie zewnętrznym, znajdą pokój. Konieczne będzie uziemienie się w sobie i nie danie się wciągnąć w zamieszanie kolektywu.

Ważne jest, aby zrozumieć nawet przy tym chaosie, że istnieje droga, która powstaje z sygnału wysyłanego przez Źródło. Sygnał jest sygnałem naprowadzającym, który "wspomaga nas wszystkich w drodze powrotnej do domu, od momentu naszego przybycia". (Mówi się o tym, że każda istniejąca cywilizacja, podobnie jak my, pracuje w drodze powrotnej do domu).

"Ten wybuch energii pomoże nam odkryć więcej przestarzałego oprogramowania, które w nim działa. Programy, które są trzymane w głębi struktury komórkowej." (To, o czym mowa, to każda cywilizacja działająca w drodze do domu, tak jak my.)

Usuwanie takich programów często wymaga snu, ponieważ ciało wchodzi w nieruchomy punkt wewnątrz tak, że wiele może być usunięte. Przypomina mi to, że kiedy usuwasz program z komputera, musisz go wyłączyć, a następnie uruchomić ponownie, aby upewnić się, że wszystkie pliki zniknęły. Oprócz zmęczenia, ludzie mogą odczuwać bóle ciała, niepokój, wrażliwość i irytację. Dając sobie i innym przestrzeń i łaskę do wykorzystania tego podmuchu ze źródła ogromnie pomoże.

Niektórzy mogą znaleźć ogromny wstrząs w ciągu najbliższych kilku tygodni, gdy ich ciało i późniejsza rzeczywistość dostosują się do sygnału. Mnie pokazywał, że im więcej jesteśmy sprawnie patrzeć i znajdować przyczynę niewygody i niepokoju tym lepiej i raczej niż patrzeć inne osoby, miejsca, rzecz w tym by wydarzenie jako powód nasz bólu szybciej asymilowało wyższe energie.


Ten impuls kodu ze źródła będzie służył jako swego rodzaju aktywacja, jako że jednocześnie pomoże nam on odciążyć się od fałszywego oprogramowania, jednocześnie pomagając aktywować boski plan, który jest dostępny, a jednocześnie uśpiony w większości ludzkości. To właśnie poprzez ten plan będziemy w stanie uleczyć się w sposób o jakim tylko marzyliśmy.

Odciążenie i aktywacja rozpoczyna się natychmiast po wysłaniu i otrzymaniu impulsu. Im bardziej jesteśmy w stanie wyjaśnić to, co nie jest zgodne ze Źródłem, tym bardziej jesteśmy w stanie uzyskać dostęp i wykorzystać nasz czysty boski plan.

"W ramach tego schematu znajduje się sygnał naprowadzający, który doprowadzi Cię z powrotem do źródła. Zrozumcie, że nie jest to Źródło tam na zewnątrz (wskazał), ale to tutaj (wskazując na serce). Kiedy już aktywujemy i wzmacniamy w sobie Źródło, staje się ono ścieżką, która ma potencjał, by zmienić nie tylko twoją rzeczywistość, ale rzeczywistość całości".

Pokazano mi tę ścieżkę tak samo jak Mojżeszowi rozstającemu się z morzem czerwonym. Byłoby to jasne i czułem się chroniony. Zapytałem, co to znaczy w pełni uaktywnić Źródło w nas samych i powiedziano mi, że "Ten, który jest uaktywniony, będzie w całkowitej zgodności z tym wszystkim, czym jest, słowami, myślami i czynami".

Jest to naprawdę ekscytujący czas i choć wydaje mi się, że będzie on naprawdę burzliwy, my jako całość wciąż robimy postępy. Ten sygnał od Źródła jest tutaj, aby pomóc nam cofnąć wszystkie programy, które nie są w naszym najwyższym dobrem i wrócić do domu w nas samych, do miejsca, w którym Źródło rezyduje WSZYSTKO.



Ten impuls wzbudzi w nas i wszystko to, co nie jest w zgodzie ze Źródłem pomoże nam działać na rzecz jego zmiany. Naszym zadaniem jest również nie dać się wciągnąć w to wszystko, co się rozpada i spojrzeć w nas samych zamiast "tam", kiedy doświadczamy dysonansu pomiędzy gęstością, którą możemy utrzymać a częstotliwością, którą wysyłamy. Nie jest to łatwe zadanie, ale zrozumienie tego, co się dzieje naprawdę pomaga. Ten impuls ze źródła czuje się tak, jakby naprawdę dawał nam duży impuls w naszej podróży do domu.

Dziękuję wszystkim, którzy wspierają i dzielą się tą pracą. To naprawdę oznacza świat. Wysyłając wam wszystkim dużo miłości.

Jenny


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz