poniedziałek, 23 października 2023

Federacja Światła: Spójrz w głąb siebie


Kanał: Blossom Goodchild

Witam wszystkich! Minęło trochę czasu, odkąd komunikowałem się telepatycznie w ten sposób, z powodu mojej podróży. Powiedz mi, czy jesteś w stanie wypuścić jakieś koty z worka? Czego możemy się spodziewać przed świętami? Problem polega na tym, że wiem, że nie możemy użyć "czasu" jako prawdziwej wskazówki, ponieważ go nie masz ... jednak ogólna perspektywa byłaby dobra. Dziękuję.

Najdroższa Blossom ... Witamy z powrotem w "naszej strefie". Wyobrażamy sobie, że zrozumiałeś, że podczas tej przerwy twoja wibracja wzrosła, podobnie jak wielu innych.

W jaki sposób?

Ponieważ jest to nieuniknione. Im bardziej ktoś staje się "zestrojony" ze swoją Prawdą i stara się żyć w ten sposób ... Wibracja tej Energii wewnątrz i wokół musi się podnieść.

Im bardziej ktoś jest Wdzięczny za wszystko, co ma i co postrzega ... tym bardziej jego Wibracja się podnosi ... a gdy ktoś trwa w tej Wibracji, Częstotliwość dostosowuje się do tonu Duszy, a zatem pojawia się więcej Wdzięczności, a następnie Częstotliwość Wibracji ponownie wzrasta. I tak dalej i dalej ... W / JAK / PRZEZ / MIŁOŚĆ.

Interesujące jest to, że coś / ktoś wywołał mnie pewnego dnia i byłem naprawdę zirytowany i zły. To dla mnie rzadkość i czułem się tak niekomfortowo! Nie mogłam się otrząsnąć. Kiedy zadałam sobie pytanie, o co TAK NAPRAWDĘ chodzi, zdałam sobie sprawę, że to moje oczekiwania wobec innych. Czułem się rozczarowany. Potem spadł grosz i zobaczyłem to z perspektywy drugiej osoby i poczułem się bardzo dumny z niej, że miała odwagę powiedzieć swoją Prawdę i powiedziałem jej o tym! Tego rodzaju scenariusze mogą wydawać się tak małe, ale z pewnością pokazują mi, o ile bardziej świadoma siebie się stałam.

A ta samoświadomość z kolei podnosi częstotliwość wibracji, w której funkcjonujesz.

Tak wiele, wiele razy prosimy cię, abyś zastanowił się, kim się stałeś w porównaniu do ciebie, którego kiedyś znałeś.

Czujecie, że na waszej planecie nic się nie dzieje. Mówicie, że nic się nie dzieje. Mówicie, że nie ma zmian ...

SPÓJRZCIE W GŁĄB SIEBIE.

ZOBACZCIE, JAK "WY" SIĘ ZMIENILIŚCIE.

Zmiany muszą pochodzić przede wszystkim od was ... abyście mogli być "na szczycie" zmian, które mają nadejść i sposobu, w jaki zostaną wam przedstawione.

Masz na myśli zmiany na zewnątrz?

Tak, to prawda.

Widzisz Blossom ...

ZMIANY ZACHODZĄ W KAŻDYM ODDECHU.

Nic nie może pozostać w stagnacji.

Energia ... którą wszystko JEST ... może utknąć ... jednak wciąż się porusza ... wciąż WIBRUJE ... nie może tego nie robić.

Pytanie brzmi ... JAK WYBIERASZ MANIPULOWAĆ SWOJĄ ENERGIĄ?

Jak sprawić, by pracowała dla ciebie?

Można jęczeć i narzekać na fatalny stan rzeczy na całej planecie i rzeczywiście tak to "wygląda". Jednak to TY ... pracując z ENERGIĄ siebie ... ucząc się ... ćwicząc, jak się z nią zaprzyjaźnić ... robisz to ... nie tylko zmieniając swoje indywidualne środowisko ... ZMIENIASZ WSZYSTKO.

To dlatego nieustannie wyrażamy myśli o "budowaniu poczucia własnej wartości",

To dlatego zawsze będziemy rozmawiać z tobą o pamiętaniu, kim jesteś.

To bardzo ważne!

Bo kiedy to zrobisz ... kiedy naprawdę zrozumiesz, że jesteś czymś więcej niż tym, za kogo się uważasz ... wszystko, co musi zostać usunięte z Twojej Planety, odejdzie raczej wcześniej niż później.

JESTEŚ MĄDROŚCIĄ.

NIE MOŻESZ NIE BYĆ.

PONIEWAŻ JESTEŚ WSZYSTKIM I WSZYSTKIM.

TAK! TY JUŻ WIESZ WSZYSTKO.

JESTEŚ CZĘŚCIĄ ... WYWODZISZ SIĘ Z ...

BOSKOŚCI.

NIE MA NIC POZA BOSKOŚCIĄ.

O tak, Boskość może się rozszerzać, rozszerzać i rozszerzać w sobie/jako/od siebie. Jednak nie ma większej energii... nie ma jaśniejszego światła niż TO, CO JEST... BOSKIE

Rzeczy są, chłopaki ... Wielu z nas wie, że to, co mówisz, jest Prawdą, ale to podróż powrotna do "Domu" wymaga tak wielu zwrotów akcji.

Podróż z powrotem do domu, dokąd, Blossom?

Do domu!

A gdzie to jest?

Niestety, adres nie pojawia się na mapach Google!

Dom nie jest miejscem... na żadnej mapie.

DOM jest ...

W tobie! Tak. My też to rozumiemy. Tak więc, siedzę tutaj w moim domu ... w domu w sobie ... a jednak nie mogę powiedzieć, że znam całą mądrość, wszystkie odpowiedzi.

Tak, znasz.

Rzecz w tym, Blossom i Każdy ... większość pytań, na które chcesz uzyskać odpowiedź, nie ma żadnego znaczenia, ponieważ nie mają one żadnego wpływu na to, kim jesteś i dokąd zmierzasz jako Światło Duszy.

Wielu chce wiedzieć, dokąd zmierza ta Planeta.

A my wam powiedzieliśmy. Do jaśniejszego dnia. Jaśniejszego Światła.

Świata, w którym Dusze doszły do takiego przebudzenia w sobie, że nie może być nic innego niż MIŁOŚĆ prezentowana od wewnątrz.

OTO DOKĄD ZMIERZASZ.

TO JEST TWOJA PODRÓŻ DO DOMU.

PONIEWAŻ IM BARDZIEJ ROZUMIESZ SIEBIE ...

Dalej:

 https://eraoflight.com/2023/10/23/the-federation-of-light-look-inside-yourselves/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz