poniedziałek, 20 lutego 2023

Świat różności



Luty 19, 2023 przez Steve Beckow


Tutaj, aby coś zademonstrować

Uczciwość, miłość i równowaga są tym, co uważam za moją duchową walutę.

Nie mówię, że jestem bogaty w te cechy. Jestem raczej jak chłopiec od papieru, który deponuje swoje tygodniowe zarobki w banku.

Mówię raczej, że są one walutą, którą lubię deponować na moim koncie duszy.

My wszyscy, wierzę, że jesteśmy tutaj demonstrując cechy, które obiecaliśmy demonstrować. To było w czasie tworzenia naszego projektu duszy i kontraktu duszy.

Wspomniałam przed chwilą o tym, co zgodziłam się modelować:

Boska Matka: Wybrałaś dawno, dawno temu ze Mną, z Annastarą [moim bliźniaczym płomieniem], z ME KI AL, aby być komunikatorem i agentem zmian.

Powiedziałaś do mnie: "Matko, a co jeśli zapomną? Ja im przypomnę. Będę się z nimi komunikować poprzez słowa, poprzez moją pasję, poprzez moje serce, poprzez moją wiedzę. Przekażę im miłość".

To jest wasze zadanie i jest to zadanie zmiany, ponieważ ta planeta, w tym wielkim chaosie, w fluksji, ... tak, przez ten cudowny instrument wolnej woli, jak oni wybierają i jak wy wybieracie, aby po prostu być miłością. Może ona mieć nieskończoną, dosłownie nieskończoną liczbę wyrażeń. (1)

Jeśli chcesz wiedzieć, co masz tu zademonstrować lub wymodelować, po prostu spójrz, jaki jesteś, kiedy czujesz się najlepiej. Radosny? W pełni wyrażający siebie?  Zainspirowany? Bardzo prawdopodobne, że właśnie to masz zademonstrować.

Ale znowu, zakładając, że się mylę w tym wszystkim. Czy kiedykolwiek grałeś w lepszą grę? Czy kiedykolwiek rozwinąłeś się tak bardzo w tak krótkim czasie? Czy kiedykolwiek wcześniej czułeś, że to, co świeci z twojej twarzy, robi światową różnicę?

Przypisy

(1) Boska Matka w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem, 30 kwietnia 2019.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz