niedziela, 26 lutego 2023

Ming~Gatao: Precipice of Change Przepaść zmian



Ludzkość podjęła długą i wietrzną ścieżkę w cieniu zielonych drzew i na jałowych ziemiach z kamienistymi drogami. Ścieżka wydaje się długa, bo widzicie własnymi stopami i ich perspektywą. Widzicie to, co jest mierzone w fizycznych odległościach poprzez ludzki umysł. Te standardy już nie kwantyfikują i nie dostosowują się do perspektywy kwantowej, która nieustannie się porusza, zmienia, morfuje, rozszerza, rośnie. Ścieżka, którą ludzkość kroczy w tym momencie waszego teraz, wydaje się ponura, skalista, z kilkoma wodospadami i bez miejsc do odpoczynku. A jednak, wzywamy was, abyście to zrobili. Do odpoczynku. Aby zobaczyć piękno tego, co ma nadejść, abyście mogli to stworzyć, oddychać tym, stać się tym. Wiele kamyków tworzy szorstki kamień pod stopami.

Ja Ming~Gatao jestem z wami tego wieczoru na przepaścią zmian. To tak, jakbyście słyszeli ryk potężnej bestii lub głośnej rzeki. Słyszysz ten szum. I zastanawiacie się, co jest na waszej drodze. Wielka zmiana jest na waszej ścieżce, przyjaciele drogi. Wasza ścieżka jest waszą drogą. (Widzę piękne zielone góry przeplatające się z zielonymi krajobrazami i skalistym terenem, który trudno byłoby pokonać pieszo. Widzę pagody i bambusowe sandały i brudne stopy). Tak, galaxygirl, ścieżka nie zawsze jest gładka, ani nie zawsze jest czysta. W moich czasach w starożytnych Chinach byłam cesarzową. Nie ma o mnie wzmianki w waszych podręcznikach historii, ponieważ było to zanim kobiety zostały uznane za godne wzmianki. To był świat mężczyzn. Wojny. Boska kobiecość została stłumiona. Gaja powróci do stanu zielonej chwały. Boska kobieta pomoże ją uzdrowić. Pokazuję wam błotniste ścieżki, ponieważ tak właśnie czuje się wielu z was. Energie z 2/22/2023 były wyczerpujące dla wielu Lightworkerów i wielu martwi się o stan waszego świata. W każdej epoce istnieje obawa o dominację, zagrożenie wojną. Gaja znała mało pokoju. Są epoki pokoju, ale w schemacie planetarnego życia wiele wojny i bólu zostało zrodzonych i umarło na tym planetarnym ciele.

Ja Ming~Gatao przemawiam dziś wieczorem, ponieważ przynoszę ze sobą energie waszych przodków. Jestem aspektem tej jednej z poprzednich podróży. Wszyscy byliście wieloma rzeczami, wieloma ludźmi i w wielu miejscach. Nadszedł czas, aby dostroić się do tych wielowymiarowych składników siebie, abyście mogli zostać wzmocnieni w nadchodzących dniach i ponownie obudzeni oraz świadomi waszej dawnej chwały i mocy. Ludzka moc jest potężnym drzewem, nieskrępowanym, niezłomnym. Z głębokimi korzeniami niełatwo jest nim wstrząsnąć. Ale oni będą próbowali was potrząsnąć. Poczujecie wiatr, usłyszycie rwące rzeki. To są dźwięki twojego otoczenia. Twój wewnętrzny ogród musi być spokojnym miejscem, w którym twoja dusza znajdzie ukojenie. Pokazuję ten piękny starożytny ogród. W moich czasach, mimo że natura nas otaczała i byliśmy z nią bardziej jednością niż wy teraz, wciąż istniało oddzielenie i chęć kontrolowania jej. Chociaż ogrody w moim pałacu były dobrze utrzymane i uporządkowane, cieszyłam się ich dzikością i zawsze mówiłam ogrodnikom, żeby nie przycinali ich tak bardzo, żeby pozwolili matce rozciągnąć ramiona, niech kwiaty rozciągną się w stronę słońca. Rozrzućcie kamyki, aby stworzyć interesujące ścieżki, dzięki którym umysł będzie mógł rozmyślać, gdy ciało będzie spacerować.

Jest tyle struktury w waszych nowoczesnych życiach. Ten kto czytał o proponowanych 15 minutowych miastach, które ci, którzy chcą zdominować ogród, zabijając go, w swojej woli kontrolują kwiaty. Jesteście silni. To nie stanie się w tej wersji Ziemi. Ci, którzy pragną bardziej totalitarnych przygód, znajdą je gdzie indziej. Bo zawsze będzie tam dla tych, którzy jej szukają. Ziemia to szkoła chowania się i szukania, szukania i znajdowania. Szukaj, szukaj, znajdź, znajdź. Ja was znajduję! Wasze życzenia i energetyka znajdują was. Dlatego tak ważne jest, aby nie pozwolić, by kożuch, błoto, kamyki pod stopami oderwały wasz cel od krętych, pięknych, zielonych ścieżek wokół was. Czy widzicie? Jeszcze raz powtarzam, że 15-minutowe miasta nie mają miejsca tutaj, na wznoszącym się świecie i nie dojdzie do tego, nie skupiajcie się na tym. Byłoby to jak wzięcie maczety do ogrodu i wypełnienie go cementem. Nie. Gaja się rozciąga, rośnie, tak. Będą przesunięcia ziemi, tak. Będzie strata i zmiana i odrodzenie, tak. I chcieliście być tutaj dla tego, tak. Pamiętasz?

Ja Ming~Gatao mówię. Wysyłam wam kochające spojrzenia. W spojrzeniu jest wiele mocy. Czy wiecie o tym? Patrzcie w oczy każdego z was z miłością. Obejmujcie się z miłością. Bądźcie miłością. Pielęgnuj swój ogród. Podlewaj kwiaty swojego serca i siedź. Czasami, gdy byłam zdenerwowana, siadałam w ogrodzie i czułam deszcz na swoim ciele. To mnie pocieszało i resetowało moją częstotliwość.

Nie tęsknię za moim pobytem na ziemi, ale też nie chciałabym, aby moje doświadczenia były stracone. Było to dla mnie głębokie doświadczenie miłości, głębokiego wzrostu, bólu i odrodzenia. Będzie to również dla was. Widzę was jako silnych wojowników z dawnych lat, którymi jesteście. Wróciliście. I czujecie się na to za starzy, albo zbyt zmęczeni. I może tak jest! Ale to was nie powstrzymuje! To nigdy nie powstrzymuje prawdziwego wojownika drogi, światła. Światło nigdy nie jest naprawdę zmęczone, ponieważ nigdy nie przestaje świecić. Proście o to, czego potrzebujecie w nadchodzących dniach. Przodkowie słuchają. Jestem tego dowodem. Przebudziłem się do mojego fraktala. Znajdziecie więcej wspomnień z innych żyć, które pojawią się na pierwszym planie waszego umysłu. I będziecie się zastanawiać, dlaczego widzę siebie jako mężczyznę lub jako kobietę, lub jako dziecko? Jakikolwiek obraz dawnego ciebie lub obecnego ciebie się pojawi, obejmij go. Pokochaj swój ogród. Kochaj swoje serce. My kochamy cię bez końca. Jestem Ming~Gatao.

**Kanał: Galaxygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz