środa, 22 lutego 2023

Jeszua: "Jezus" nie umarł za twoje grzechy



Dzieciom Ziemi mówię: witajcie. Moim planem dla was jest przygotowanie waszych umysłów na mój powrót. Mogę was zabrać tylko wtedy, gdy jesteście gotowi. Dałem to przesłanie wcześniej, mam powtórzyć. Musicie być przygotowani w swoich myślach na to, że mogę się do was zbliżyć. Musicie pozbyć się oczekiwań co do tego, jak myślicie, że sprawy się potoczą. Musisz zapomnieć o myśli, że nie jesteś wystarczająco dobry. Jesteś wystarczająco dobry i powiem ci to. Musisz głęboko oddychać i nie wpadać w panikę.  Oddech jest tak ważny. Kiedy przyjdę do ciebie, będzie to wyglądało tak. Strach zniknie. Poczujesz spokój. Moja ręka wyciągnie się, by ująć twoją. Wejdziemy do nowego świata. Dołączą do ciebie twoi przyjaciele i rodzina, jeśli zdecydują się przyjść i podzielić tym doświadczeniem.  Oni również muszą być w takim samym nastawieniu jak ty.  Wszyscy razem wejdziemy na nową platformę.  Ziemia też przyjdzie.  Dusze tych, za których się modliliście, poczują to.  Wasze oczy będą otwarte z widokami ustawionymi na majestat.  Nasze dusze będą eskalowane do wyższego wymiaru pełnego miłości i harmonii.  Nie będziecie się martwić o dobra materialne, nie będziecie się martwić o dolegliwości. Obejmiecie to doświadczenie.  Kiedy to się stanie?  Zaczynam w tym roku.

Trwa ewolucja, której nagrodą jest wasza dusza.  Ciemność próbuje usidlić was w swoim świecie.  Ja pociągnę was do mojego świata.  Zwróćcie szczególną uwagę na przedstawioną wam hipokryzję.  Z pewnością nie byłby to mój świat.  W miarę jak świat będzie budził się do światła, objawienia będą was przygniatać.  Podstęp, który został położony na Ziemi, musi się skończyć.  Jeśli nie zwracaliście uwagi, będziecie mieli trudności z przyjęciem tego wszystkiego naraz.  Przez wieki byliście ofiarami okrucieństwa i krzywdy.  Uniwersalne prawa są takie, że rzeczy muszą się rozgrywać w sposób zwodniczy.  Nie karzę was.  Wyciągam na światło dzienne i demaskuję ciemność w której żyliście.  Stawiam w centrum korupcję i nieprawdę.  Edukuję ludność, aby myślała samodzielnie.  To brzydki widok, co widzę i im szybciej wyjdzie na jaw, tym szybciej nadejdą zmiany.  Proszę, nie bój się, wsparcie, które masz jest ogromne.  Módlcie się do mnie o siłę. Rozeznanie jest najważniejsze dla waszego przetrwania.

Wypowiadam te znamienne słowa.  Mój powrót nadejdzie wkrótce.  Moja intensywność rośnie w miarę zbliżania się czasu.  Otwórzcie oczy, nie żyjecie w przyjaznym świecie.  Urzędnicy wyrządzają krzywdę.  Prawa są niesprawiedliwe.  Obudźcie swoich sąsiadów, informujcie kogo możecie.  Potrzebuję, aby każdy kwestionował władzę.  Jeśli znajdziesz nagłówek, który cię niepokoi podziel się nim, poszukaj opinii, zakwestionuj go, odrzuć.  Znasz prawdę, widzisz przez nią i poza nią.  To nie jest świat, którego należy być częścią.  To jest świat, w którym należy się zjednoczyć, aby ruszyć do przodu.  Mówcie do swoich braci i sióstr, nie odwracajcie głów.  Musicie mi zaufać, że osiągniemy nowy ląd jednocząc nasze różnice zamiast osądzać.  Elity będą was przekonywać do podążania za ich planem i będzie to brzmiało przekonująco i wiarygodnie.  Bądźcie mądrzy i wiedzcie, że ma miejsce wielka duchowa wojna.  Trwa walka; polem bitwy jest Ziemia.  Niewinność jest stracona.

Moim boskim planem jest to, że moje dzieci zostaną zaopiekowane, kiedy nadejdzie właściwy czas.  Potrzebuję, abyście przygotowali swoje umysły na zmiany, które mają nadejść; wszystko dla ewolucji waszych dusz.  Nazywam się Jezus i nie umarłem na krzyżu za wasze grzechy.  Żyłem, aby wprowadzić was w nowy wiek.  Cała moja miłość, Jezus Chrystus.

**Channel: Krista Energeticleigh

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz