wtorek, 28 lutego 2023

Zachęta dla czytelnika


Luty 28, 2023 przez Steve Beckow

Wszyscy tutaj byliśmy głęboko poruszeni zachętą "Anona". Dziękuję ci, Anon, za podzielenie się.

Steve i pracownicy: PLEASE do rozważenia umieszczenia tego na swojej stronie. To przychodzi z najgłębszą miłością i uznaniem dla czegoś , które rzeczywiście chcę dla ciebie, siebie i wszystkich twoich czytelników! Twój brak funduszy będzie trzymać mnie w górze w nocy!!! I założę się, że nie jest to dobrze widziane przez żadnego z waszych czytelników!

Najdrożsi patroni Złotego Wieku Gai,

Ta prośba jest wynikiem moich błagań do personelu, by ją opublikować. Powiedziałem im, że upadek ich strony wpłynie na moje samopoczucie i było to prawdziwe stwierdzenie. I tak kontynuuję...

Moja opinia, oczywiście... ale nie mogę myśleć, że nie jest to opinia, którą wszyscy podzielamy:

Golden Age of Gaia jest całkiem możliwe, że najbardziej wartościowym, wrażliwie monitorowanym zbiorem duchowych i użytecznych, istotnych materiałów dotyczących bieżących wydarzeń.

Ich archiwa składają się z dosłownie bezcennych, starannie dobrze zorganizowanych, udokumentowanych, pieczołowicie notowanych, odsyłających publikacji... biblioteka historycznych skarbów, nie wspominając o niezwykłych, wolnych od praw autorskich książkach Steve'a. Wszyscy ich współpracownicy są gwiazdami.

Nie tylko graniczyłoby to z katastrofą, gdybyśmy stracili ten wysoki poziom informacji o zasobach, Golden Age of Gaia jest bogactwem codziennej inspiracji dla prawdopodobnie tysięcy ludzi z całej planety. Jest to strona go-to dla tych z nas, którzy szukają wiarygodnych wiadomości, Prawdy i boskiego przewodnictwa.

Moje własne środki finansowe są (do czasu RV) skromne. W rzeczywistości jestem wdzięcznym beneficjentem federalnych i stanowych dotacji i usług. Podejrzewam, że inni, którzy odwiedzają tę internetową kopalnię złota, mogą się do tego odnieść.

Ale w całej powadze, PLEASE nie pozwólmy niczemu zagrozić kontynuacji tego źródła radości. Pamiętajmy również, że służy ono również w wielu aspektach jako centrum świadomości-elewacji całej naszej cywilizacji. Naprawdę nie możemy pozwolić, aby ta niesamowita obfitość potężnego i podnoszącego na duchu dziennikarstwa, channelingów, zbiorowych medytacji, aktualnych informacji, itp. wypadła przez szczeliny. Jest to coś, czego bardzo by nam brakowało.

Choć skromnie, co miesiąc wspieram GAoG, a kiedy mogę, dokładam więcej. Wyobraź sobie, co mogłoby się stać, gdyby każdy, kto regularnie odwiedza Golden Age of Gaia, wpłacił 20 dolarów już teraz ... lub nawet tylko 5 dolarów! Moje 20 dolarów jest w drodze. Proszę, zróbcie co możecie. To takie błogosławieństwo z jednego miejsca! Czy możemy pokazać im, jak bardzo nam zależy?

Dzięki, koledzy czytelnicy, poszukiwacze, siostry/bracia pracujący w świetle - za przeczytanie powyższego, i wiedzcie, że wymusiłem na personelu zamieszczenie tego.

I ostatnia uwaga do personelu: Ogromne podziękowania za podzielenie się tym. Nie reklamujesz się ani nie prowadzisz marketingu bezpośredniego (naprawdę wyjątkowa cecha w tych dniach) i z całą pewnością nie zabiegałeś o mój apel tutaj, więc to idzie bardzo wbrew ziarnu, aby to opublikować. Jestem pewien, że twoi czytelnicy zobaczą, że naciskałem na ciebie!

Z miłością i wdzięcznością,

An Anon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz