niedziela, 11 września 2022

Pieśń Jahwe autorstwa Lee Degani

 

Słowa Jahwe wydają się odzwierciedlać zasadę, że ktoś idzie pierwszy, aby zawrzeć pokój. W tym przypadku prosimy o przebaczenie tych, którzy nas skrzywdzili - niespodziewane posunięcie - aby cykl konfliktów wreszcie się zakończył.

Pieśń Jahwe autorstwa Lee Degani

Wciąż jest wyryte w mojej pamięci, kiedy sześciu nastolatków weszło na scenę. Każdy z nich zapalił swoją świecę i postawił ją na stole. Sześć świec: czerwona, biała, niebieska, czerwona, biała, niebieska. Sześćset osób w sanktuarium w całkowitej ciszy. Było to sześć dni po 9-11.

Zebraliśmy się jako kongregacja na nabożeństwo Rosz Haszana, żydowski Nowy Rok. Jest to poważny czas refleksji, przebaczenia, oczyszczenia i odnowy.

Nigdy nie potrafiłem opisać słowami tego, co wydarzyło się w ciągu następnych dwóch godzin. Wiem tylko, że wszyscy zostaliśmy przeniesieni do miejsca w najwyższych sferach, gdzie staliśmy się Jednością.

Chociaż przez lata miałam niesamowite święte i uzdrawiające doświadczenia, energia nigdy nie była porównywalna z tym dniem w 2001 roku.

To było do niedawna....

Stało się to, gdy przygotowywałam się do mojego ostatniego warsztatu "Plugging In!". Jahwe przyszedł z piękną pieśnią, aby pomóc nam wszystkim usunąć fałszywe siatki. Jego oczy były dwoma ogromnymi dziurami z promieniami światła promieniującymi na moje ciało.

Od tamtej pory nie byłam taka sama...

Podczas warsztatów Jahwe zmienił niektóre słowa tego, co miałam powiedzieć.

Zamiast wybaczać innym krzywdę, którą nam wyrządzili, mieliśmy prosić o wybaczenie tych, którzy wyrządzili nam krzywdę. Wszyscy bowiem jesteśmy Jednością.

Szczerze mówiąc, następnego dnia byłem dość zdenerwowana, że słowa zostały zmienione w ten sposób. To tak jakby powiedzieć tym, którzy stoją za 9-11, żeby nam wybaczyli.

Co jeśli ludzie nie byli gotowi! A czy ja naprawdę byłam gotowa? Ale Jahwe zapewnił mnie, że każda osoba usłyszy i będzie postępować według tych słów na swój sposób.

Kiedy zaakceptowałem ten poziom przebaczenia, zrozumiałem jego moc. Bo ono naprawdę nas uwalnia. Wprowadza nas do miejsca Jedności, gdzie możemy naprawdę stworzyć Świat Miłości. Świat, w którym nie ma nic do wybaczenia.

Przepraszam. Proszę, wybacz mi. Dziękuję. Kocham Cię!

Z nieskończonym Światłem i Radością!
Lee

Yahweh’s Song: https://vimeo.com/connectiontohealing/mirror-mirror

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz