poniedziałek, 12 września 2022

Jestem zdumiona



Wrzesień 12, 2022 przez Steve Beckow

Co się dzieje?

Cóż, jestem zdumiony.

9/11 zostało zainscenizowane, aby pokonać NESARA.

Byłoby to dopełnienie, gdybyśmy wiedzieli, że siły stojące za NESARĄ w końcu osiągnęły to, co zostało zaplanowane na ten dzień w 2001 roku i opłacone tak wielką ilością śmierci i zniszczeń.

Ale nie ma NESARY.

Nie ma Reval.

Nawet nie ma zbyt wielu dyskusji na temat prawdziwej historii 9/11.

Mniejsza o dodanie tego do mojej nieprzerwanej listy nieudanych przepowiedni, czy to, co naprawdę wydarzyło się tego dnia, kiedykolwiek dotrze do świadomości publicznej?

Jestem całkiem pewien, że nie ogłoszono tego z jakiegoś powodu. Jestem gotów założyć się, że gdyby Sojusz mógł uzupełnić krąg w tej ważnej dacie, zrobiłby to.

Tymczasem oczekuję, że pełne rozliczenie z 9/11 będzie częścią audycji alarmowych. Jest wielu ludzi, którzy nie spoczną dopóki prawda nie będzie znana.

Tak jak nie spoczną, dopóki prawda o zamachu na Kennedy'ego również nie będzie znana.

***


Skoro już tu jesteśmy, to chciałem poruszyć temat, którego do tej pory nie potrafiłem poruszyć. W końcu muszę to zrobić.

Chodzi o sprawę prezydenta Baracka Obamy.  Ja osobiście nie mogę dalej ignorować faktu, że stawia się mu coraz więcej zarzutów. Jest nawet jeden domniemany scenariusz, w którym został stracony, jak sądzę, za zdradę i zbrodnie przeciwko ludzkości. W tej chwili nie wiem, co jest prawdą.

Muszę powiedzieć, że cofnąłem się i przejrzałem rzeczy, które Kompania Niebios powiedziała o prezydencie Obamie w ciągu ostatnich lat i nie znalazłem ani jednego słowa wyrzutu czy potępienia.

Nie wiem, jak pogodzić te dwie relacje. Jestem stronniczy wobec Kompanii Niebios i prezydenta Obamy. Nie ma sensu, żebym pisał na ten temat. To, co bym stworzył, po prostu odzwierciedlałoby to uprzedzenie.

Jeśli wiele zarzutów wobec prezydenta okaże się prawdą, będę się smucił.

Tak jak ludzie silni w swojej wierze w religię lub naukę będą trafiać na wzburzone morze, tak ludzie przywiązani do upadłych przywódców mogą cierpieć tak samo.

Tak wielu bohaterów już poległo. Wydaje się, że w przyszłości będzie ich jeszcze więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz