piątek, 15 stycznia 2021

Ewolucja a nie rewolucja

mass meditation eraoflightdotcom

Masowa medytacja 

I już od kilku dni próbuje napisać przesłanie pokoju, ale czuje się przytłoczony gęstą energią, jakbym był sam w burzliwym morzu, próbując utrzymać głowę nad wodą. Wędrowałam pomiędzy kolcami niepokoju, w kółko miłości i obecności w kółko. Jakbym prawie utonął, by znaleźć tratwę, a następnie został zatopiony za burtą przez falę lęku, a następnie wspiął się z powrotem na tratwę.

Wielu z nas od czasu przesilenia poczuło budowanie się fali gęstej energii, powodującej depresję i niepokój. Fala ta rozbiła się 6 stycznia, ale jest jeszcze więcej fal i zderzeń, które nadchodzą. W ramach tej turbulencji, prawda wypływa na powierzchnię. Kolejne wstrząsy będą odczuwalne, ale wiedzcie, że prawda wzrasta i miłość zwycięży. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, musimy energicznie dbać o siebie.

Pomogło mi to dostroić się do mojego serca, a następnie sięgnąć do zbiorowego strumienia miłości. Budzę się z niepokojem w ciągu kilku godzin i koncentruję się na oddechu i sercu. Czasami po prostu budzę się i oddycham, nie ruszając się z miejsca, ale po prostu oddychając w nim. Zanim rano wstaję z łóżka, wykonuję jakąś pracę energetyczną - czuję Światło Źródłowe w moim dolnym centrum energetycznym dantian, nazywam je pełniej, rozszerzam je do mojego serca, potem do mojej głowy, a potem wypełniam całe ciało Światłem Źródłowym i wysyłam je w moje pole. Praktyka ta była pomocna w przekształcaniu i podnoszeniu gęstości z mojego pola.

Otuchy dodały mi filmy video z youtube Maryanne w "Ujawnianiu Światła Tarot". Niedawno zaoferowała mi tę modlitwę Consuelo Newton, która jest dla mnie bardzo pomocna w sprowadzeniu mnie z powrotem na moją tratwę pokoju.

Ja jestem światłem

Światło jest we mnie.

Światło porusza się po mnie

Światło mnie otacza

Światło mnie chroni.

Ja jestem światłem

Copyright © 2020 by Nancy Wallace Ward (aka Leilah). Wszelkie prawa zastrzeżone dla moich oryginalnych zdjęć i materiałów pisemnych. Zezwala się na swobodną redystrybucję tego artykułu pod warunkiem, że zostanie on zachowany w nienaruszonym stanie, a nazwisko autora i strona internetowa http://www.integralsoul.love zostaną dołączone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz