wtorek, 1 września 2020

Ellie Miser in Failing Health

 ... a także  ... It is better to lose health like a spendthrift than to waste it like a miser. /Lepiej tracić zdrowie jako utracjusz, niż marnować je jako skąpiec../

31 sierpnia 2020 r., Steve Beckow


Moja ulubiona Plejadianka

Właśnie myślałem o Ellie, kiedy katalogowałem stare numery scenariusza na 2012 rok. (1) Teraz pisze Waki:

Niedziela, 30 sierpnia, 2020

Drodzy przyjaciele Ellie Miser,

Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze z tobą i twoimi bliskimi.

Piszę, aby dać ci znać, że nasza ukochana Ellie, która niedługo skończy 89 lat, zbliża się do swojego czasu przejścia.

Na początku tego miesiąca jej fizyczność, która zawsze była krucha, zaczęła gwałtownie spadać. Przez ostatnie dwa tygodnie przebywała w domowym hospicjum, a jej syn w piątek wieczorem poinformował, że "jest przykuta do łóżka i prawie nie reaguje". Nie było jej około czterech dni i jest teraz naprawdę głęboko w duchu."

Ellie trzymała nas w karbach ze swoimi żartami Maxine.

Nie aż tak zabawne w tym momencie

Mam się dobrze, a jako wieloletni pustelnik dość łatwo dostosowuję się do "nowej normy" świata zewnętrznego.

Dziękuję wam wszystkim za to, czym jesteście i co robicie dla nas wszystkich.

Waki Paurnamasi

"Bądź miły, spokojny i bezpieczny." (Prowincjonalny urzędnik ds. zdrowia w Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie, dr Bonnie Henry stworzył to motto dla pandemii Covid-19)

Przypisy

(1) Ellie jest plejadianką (odpowiednik) honorarium autorskiego. Jej zadaniem było pomóc plejadjańskim bytom na ziemi zrozumieć ludzkość. Czytałem i śmiałem się z jej regularnych postów, ale nigdy nie mogłem jej zrozumieć. Dlaczego nie wysłała nam ciekawych historii o galaktyce? Dlaczego nagrody Darwina? I tyle jeszcze o perswazji Dalekiej Strony? Wszystko o nas.

A potem grosz spadł. Ellie była tu, by nas zbadać i wysłać te informacje z powrotem na statki, by zaaklimatyzować nowe byty na ziemi. Była odpowiednikiem antropologa, nie ufologa. A my musimy słuchać.

Czułam, że znam Plen, jej męża na pokładzie statku, jak również Ellie. Wygląda na to, że jej misja zbliża się do końca. Nie mogę się doczekać, aż zobaczę, jak wygląda w swoim nowym stroju, z powrotem na pokładzie statku. Wszyscy, którzy znali ją na Ziemi, będą mieli wtedy swojego pierwszego przyjaciela na statku.

https://goldenageofgaia.com/2020/08/31/ellie-miser-in-failing-health/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz