czwartek, 11 lipca 2019

Moja Praca z Światłem we Florencji - Sophia, 10 lipca 2019 r



My Light Work in Florence


Sophia, 10 lipca 2019 r
Tłumaczone z włoskiego na angielski Georgi Alexandrov Stankov
27 czerwca Georgi Aleksandrow Stankow opublikował artykuł „ Nasza jasna przyszłość ”, w którym przedstawił informacje o wydarzeniach, które miały miejsce wokół przesilenia letniego i ich wpływie na życie każdego człowieka.
W związku z tym chciałbym dodać aktualizację mojej pracy w ostatnich miesiącach dotyczącą środkowych Włoch, a zwłaszcza Florencji i jej okolic.
To już trzeci raz w ciągu kilku miesięcy podróż do Florencji i miałem okazję odwiedzić mojego syna i jego narzeczoną i spędziłem z nimi kilka dni; ale za każdym razem moja przygoda w tym pięknym mieście objawiła się jako „misja” do rozpowszechniania kodów Wniebowstąpienia otrzymanych od Źródła i do podnoszenia częstotliwości tej części Włoch i populacji w zgodzie z tymi wydarzeniami i zmianami.
Pierwszy raz był w październiku zeszłego roku z okazji urodzin mojego syna i podczas gdy z jednej strony cieszyliśmy się świętowaniem mojego syna, z drugiej strony było to męczące zadanie sprzątania całego terytorium i wydawania ważnych Światła kodów, które zakotwiczyły się w mieście i przekształciły go na zawsze.
Ciekawe było chodzić po Florencji bez precyzyjnego planu, ale po prostu kierować się moimi przewodnikami i wrażeniami, które doprowadziły mnie do miejsca, w którym miała się odbyć praca światła. Wiedziałam więc, że wizyta w mieście zacznie się od Ogrodów Boboli , a gdy tam byłam, wzywałam pomocy dla całego Ogrodu. Ziemia była sucha, rośliny i kwiaty bardzo cierpiały, Ogród jako całość nie wydawał się być w dobrym zdrowiu, a nieliczne obecne zwierzęta, takie jak wiewiórki i ptaki, były niepokojone przez mnóstwo obecnych ludzi.
To było właściwe miejsce, aby zacząć wydawać kody Wniebowstąpienia, tak aby przypływ ludzi przyniósł je, każdy w swoim kraju, i ustanowił alchemiczne kołowrotki zarówno w tym Ogrodzie, jak i w innych częściach miasta, które wchłoną i będą przekształcać energię wszystkich ludzi, którzy co roku przechodzą przez Florencję, a jest ich tak wiele; około 12 milionów ludzi rocznie, zwłaszcza wiosną i jesienią z powodu łagodnych temperatur.
Jak takie miejsce może podtrzymać energię tej rzeszy ludzi, kompulsywnych konsumentów, jak szarańcza spadających na wszystko, co napotykają na swojej drodze?
W ten sposób moja przygoda z oczyszczaniem, rekultywacją i wyzwoleniem miasta rozpoczęła się w imieniu wielkich artystów miasta, którzy prestiż i sławę nadali Florencji i którzy w tym czasie byli z miłością obecni w moim polu energetycznym.
Wyzwolenie od „konsumentów sztuki”, którzy wędrowali po mieście, muzeach i akademiach z kamerą, z jedynym zamiarem zrobienia jak największej liczby zdjęć, aby pokazać się po powrocie do domu biednym krewnym, którzy nie byli w stanie przyłączyć się do tej podróży kompulsywnej konsumpcji, ale bez uhonorowania lub zrozumienia zakresu tego, co widzieli, to znaczy fotografowania, przewracania się i tupania plecami na ramionach jak drapieżne zombie z jednej części miasta do drugiej.
Z początku szokujące i zadziwiające było zanurzenie się w środku tej fali ludzi, ale gdy siły światła zaczęły się wokół mnie aktywować, wiedziałam, że nic złego mi się nie stanie, a potem, mając 10 dni, mogę rozcieńczyć moja ekspozycję na energię mas i cieszenie się resztą czasu z moją rodziną.
Najbardziej uderzającymi i ważnymi dniami z energetycznego punktu widzenia był portal 10/10/2018 (numerologiczny 11) oraz dzień po 11/10/2018 (także 11). Tymczasem warunki pogodowe poprawiły się od czasu mojego przyjazdu, a nad Florencją było czyste, błękitne niebo bez chemtrails, a temperatura była bardzo przyjemna.
Były to intensywne dni, wydawało mi się, że chodzę w azylu na świeżym powietrzu, ale mimo to mój spacer był łatwy i, po pokazanym mi strumieniu, wszystko przebiegało pięknie. W dniu 10/10 zainspirował mnie do wpisania dwóch miejsc, które potem okazały się bardzo interesujące: Kościół OrSanMichele (nazwa dosłownie oznacza St. Michael in Orto ).
Statua Świętego Jerzego w Orsanmichele przez Donatello
Ten kościół jest piękny, a szczególnie warto odwiedzić fresk Madonny z Dzieciątkiem na Tronie i obejrzeć go na żywo.
Kościół jest jednym z najbardziej oryginalnych we Florencji i znajduje się naprzeciwko Palazzo dell'Arte della Lana, w niewielkiej odległości od Palazzo Vecchio i Santa Maria in Fiore, w tym kościele przechowywane są dzieła artystów, którzy faktycznie rozpoczęli renesans .
Kiedy byłam w kościele podziwiając freski i rzeźby, zrozumiałam, co wielcy artyści w mojej dziedzinie energii chcieli mi powiedzieć: „pomóż nam, proszę, przywrócić blask tych dzieł, aby mogły dotknąć serc ludzi, którzy je podziwiają ”. To było naprawdę poruszające i ekscytujące zarazem być w obecności takiego piękna.
Drugim miejscem, które przyciągnęło moją uwagę, był Palazzo Vecchio , rezydencja rodziny Medyceuszy.
Doskonały pomysł, w rzeczywistości pod Pałacem trwały wykopaliska, które ujawniły imponujący Teatr Rzymski. Florencja to „Florentia”, miasto zbudowane w czasach Cesarstwa Rzymskiego, pod najstarszymi budynkami w centrum miasta, pod Katedrą, Baptysterium, Uffizi i innymi, znajduje się starożytne miasto rzymskie, które zostało później wykorzystane jako fundament dla budowy nowoczesnych budynków, które obecnie tworzą obecną Florencją.
W Palazzo Vecchio, kiedy byłam w Sala dei Gigli, gdzie znajduje się słynny posąg Judith i Holofernes autorstwa Donatello, miałam niesamowite doświadczenie.
Byłem w pokoju podziwiając freski na ścianach i cudowny sufit z klockami w kolorze złotym i niebieskim, a w szczególności przedmiotowy pomnik, kiedy poczułem falę, która przebiegła przez moje nogi i sprawiła, że ​​potrząsnęłam i prawie się odsunąłem.
Rozejrzałam się wokół i wszyscy byli bardzo spokojni, a ja przypomniałam sobie tę dziwną myśl: „Czy Florencja kiedykolwiek miała tak niszczycielskie trzęsienie ziemi, które całkowicie zrównało z ziemią?”. Oczywiście we Florencji od czasów starożytnych miały miejsce niszczycielskie trzęsienia ziemi, Włochy to półwysep niemal całkowicie sejsmiczny, ale fala, którą czułam, była na tyle potężna, że ​​poczułam mdłości i wywołało ból głowy. Ten wstrząs wydawał się typowy dla trzęsienia ziemi, a kiedy rozmawiałam o tym z Amorą i Georgi'iem przez e-mail, Amora potwierdziła, że ​​kiedy byłam w tym pokoju, było bardzo prawdopodobne, że Florencja została całkowicie zniszczona na innej równoległej osi czasu, podczas gdy Florencja gdzie byłam, wzrastałam w częstotliwości wolnej od starych energii zniszczenia.
To było bardzo symboliczne, że w tym momencie byłam tuż przed posągiem Judyty i Holofernesa. Przeczytaj tę historię, jest bardzo interesująca: Judyta ścinająca Holofernesa, symbol pożądania i dumy, stoi w obronie Cnoty i dlatego Florentczycy wybrali Judith jako symbol Wolności Republiki Florenckiej.
Dzień 11/10/2018 (11) był dniem Galerii Uffizi, OMG! Istnieją tysiące dzieł znanych artystów, które sprawiają, że masz gęsią skórkę. Wspaniale było być oczarowanym dziełami lub sztuką, takimi jak Primavera Botticellego
Czułam obecność wszystkich tych artystów, którzy byli tam, aby odzyskać swoje miasto i podnieść „Piękno” i natchnioną sztukę ponad falą nieświadomych ludzi. Te obrazy zawsze były inspirujące, a artyści chcieli, aby ich sztuka była wolna od wszelkich komercyjnych więzi lub ograniczeń. To niesamowite, w tym mieście płacisz za wszystko, a to zniekształcenie obniża częstotliwość nawet dzieł sztuki o tak wielkim zasięgu poetyckim.
Następnego dnia moja wizyta we Florencji wydawała się prawie zakończona wizytą w Galleria dell'Accademia, aby zobaczyć Dawida Michała Anioła
i do Museo del Duomo, aby zobaczyć Bandini Pietà Michelangelo Buonarrotiego ( The Deposition ), która jest tak piękna, że ​​poruszyła mnie ponad zrozumienie, podczas gdy uważnie obserwowałam przejawy bólu na twarzach wyrzeźbionych przez artystę w zaawansowanym wieku.
Kiedy wracałam, przeszłam przed Muzeum Galilei , i poprowadzono mnie do wejścia, jest to bardzo interesujące muzeum, w którym oprócz Galilei inni wynalazcy zostawili wspaniałe wynalazki, jest nawet osobista skala i drewniany wentylator w kształcie dużej suszarki do włosów.
I pozostawiam ten opis wraz z cytatem (oryginalnym) Galileusza Galilei (1623), który wydaje mi się jego testamentem filozoficznym (czytaj także tutaj i  tutaj ):
„Filozofia jest napisana w tej wielkiej książce, którą stale otwieram przed naszymi oczami, mówię, Wszechświat,  ale nie można tego zrozumieć, jeśli nie nauczysz się najpierw rozumieć języka  i znać bohaterów, czy co Mówią.
Jest napisany językiem matematycznym , a postacie są trójkątami, okręgami i innymi figurami geometrycznymi,  „bez których niemożliwe jest zrozumienie ludzkiego słowa”.
Galileo Galilei
Po powrocie do Imperii napisałem w swoim dzienniku „czy to było święto, lepiej iść do pracy”, oczywiście był to tylko zabawny komentarz dla mnie. Będąc w mieście takim jak Florencja, jak w każdym innym mieście sztuki lub nowoczesności, zawsze jest to dla nas, pracowników światła, bardzo męczące; wspaniałą rzeczą jest to, że pomimo zmęczenia i czasem dziwności bycia pośród tych wszystkich ludzi, kody świetlne zostały zwolnione, a ludzie, którzy są gotowi, wezmą te kody ze sobą i po powrocie do domu uwolnią je w ich ojczystych krajach, lub gdzie zwykle mieszkają.
Z satysfakcją zobaczyłam, że niebo jest czyste i bez chemtrailów, a słońce jest jasne, magnetyczne i z delikatną energią oraz że różowa mgła, taka jak ta, którą zwykle widzimy w Imperii, rozprzestrzeniała się na wzgórzach Florencji.
Różowy Promień Bezwarunkowej Miłości otoczył miasto i rozprzestrzenił się po całym obszarze, Błękitny Promień przeprowadził akcję ochrony i przekazał Wolę Boga temu regionowi. Promień Magenta wzbudził i pobłogosławił to miasto z taką intensywnością, że czasami zabrało mi całą siłę i całą moją wolę, moja głowa zaczęła się kręcić, moje ciało było słabe i wiele razy musiałem stawić czoła falom intensywnych mdłości.
Podczas gdy Magenta Ray, który przywiozłem ze sobą w moim polu energetycznym, wykonywał zadanie uzdrawiania systemu Ciało-Umysł-Duch (BSM) każdej osoby, ja sama uzdrawiałam każdą część siebie i czułam się wspierana i prowadzona, aby kontynuować tą przygodę.
Każdego dnia moje ciało fizyczne było wystawiane na próbę przez intensywność fal Wniebowstąpienia i oczyszczania, które przeszły przez moje pola energetyczne, ale każdego dnia stawało się coraz bardziej jasne, że nie oddam świata za nic i że będę naprawdę zaszczycona być tam, aby pomóc w transformacji i uzdrowieniu tego pięknego kraju i tych ludzi z całego świata.
Myślę, że Florencja, dzięki tej lekkości, została podniesiona do bardzo wysokiej częstotliwości i dzięki twierdzeniu o czystej sztuce starożytnych artystów Florencji, to miasto jest gotowe stać się artystycznym, literackim i naukowym biegunem dla wszystkich zamiarów i celów i być częścią Nowej Ziemi 5D.
(Jeśli przeczytasz artykuł „ Purpurowy promień uzdrowienia w Gwiezdnych Wrotach 10.10.11 (2018 )”, zdasz sobie sprawę, jak ważne były te Gwiezdne Wrota i jaką wspaniałą zmianę przyniosły każdej osobie z nim związanej - uzdrowienie całego systemu MBS i wprowadzenie Świadomości Magenta do naszej Świadomości, abyśmy mogli wejść w pole Jedności.)
Drugi raz byłam we Florencji, był to ostatni dzień Bożego Narodzenia, wycieczka poświęcona rodzinie i przywiezienie do Florencji i jej okolic Nowego Duchowego Paradygmatu Jedności Świadomości, zainstalowanego przez Amorę i Georgi w Rzymie 12 listopada 2018 roku.
Jak można przeczytać w wyżej wspomnianym artykule, ważne było, aby ten Nowy Paradygmat został zainstalowany w Rzymie jako centrum starożytnego Imperium Rzymskiego i chrześcijańskiego katolickiego centrum duchowego, a następnie rozpowszechniany wszędzie, najpierw w całych Włoszech, a potem w pozostałych na świecie.
Istnieje również bardzo ścisłe powiązanie między Rzymem a Florencją, ponieważ, jak już wspomniano, Florencja była miastem stworzonym przez Rzymian, a później to połączenie pozostało na przestrzeni wieków, nie tylko na poziomie politycznym i gospodarczym, ale także społecznym i poziom artystyczny. W rzeczywistości, gdy podziwiasz wiele dzieł florenckich w muzeach, możesz zauważyć, że zwłaszcza podczas długiego panowania Medyceuszy  (który również dał czterech papieży ), wiele klejnotów i dzieł sztuki było oryginalnymi rzymskimi artefaktami lub były przedmiotami kopiowanymi przez mistrzów złotnictwa i florenckich rzemieślników z rzymskich oryginałów.
Stąd istnieje ciągła linia łącząca Rzym i Florencję na wszystkich poziomach, która sprawia, że ​​oba miasta są dwoma najważniejszymi biegunami nowej duchowości i nowej sztuki i nauki, które będą zarówno oparte na Teorii Naukowej, jak i Gnozie Uniwersalnego Prawa.
Wracając do czasów, kiedy byłam we Florencji podczas świąt Bożego Narodzenia, był to najlepszy czas na zainstalowanie Nowego Duchowego Paradygmatu, ponieważ wraz z świętami serca i duszy wielu ludzi było gotowych na przyjęcie i zaakceptowanie zmiany w Świadomości Jedności bez względu na ich przekonania i system duchowy. Ten paradygmat wykracza poza koncepcję religijno-duchową i łączy każdą duszę ze Źródłem, z którego nikt naprawdę nie został odłączony.
Chociaż, gdy zakotwiczycie te energie, fizyczne ciała są miażdżone pod ciężarem ogromnego oczyszczenia kolektywu i wiecie, jak bardzo może to zranić kości, mięśnie, głowę itp. Itd., Atmosfera ogólnie była znacznie lepsza niż po raz pierwszy, kiedy byłam we Florencji. Dużo przyjemniej było chodzić po centrum, podziwiać dekoracje na placach i ulicach i obserwować ludzi, którzy wydawali się bardzo cisi i zrelaksowani. Tysiące turystów zawsze było obecnych, ale naprawdę wydawało się, że cieszą się „pięknem”, zamiast uciekać z jednej części miasta do następnej jak szaleńcy. Znacznie wyższe częstotliwości niż za pierwszym razem!
A teraz mamy przesilenie letnie, 21 czerwca! Nigdy bym nie pomyślała o wyjeździe do Florencji o tej porze roku, chociaż czułam, że w jakiś sposób muszę udać się do Florencji, o czym mówi Georgi Alexandrov Stankov w artykule „ Wiadomości z nowej Ziemi 5D ” i okazja pochodzi od narzeczonej mojego syna, która zaprosiła mnie na studia.
Kiedy rzeczy dzieją się w ten sposób, zawsze są nadzorowane przez Wyższe Królestwa i odbywają się one z niewiarygodnym przepływem. Jedyne, co należy zrobić, to poddać się pragnieniom Nieba i podążać za wszystkimi kierunkami, które zamieniają się w błogosławieństwa.
Dla przypomnienia, bardzo miło było być obecnym na egzaminie dyplomowym Rachel i muszę powiedzieć, że było to bardzo ekscytujące i bardzo dobrze spisała się w swoim wystąpieniu. Bardzo ciekawa i bardzo zabawna była kontynuacja z przekąskami dla przyjaciół i rodziny.
Wiedziałam, że byłam tam, by zakotwiczyć wiele Kręgów Życia i Światła w różnych punktach miasta i uaktywnić Potrójny Płomień Czakry Serca ze Źródła , który razem z Amorą i Georgiiem zainstalowaliśmy już w Diano Marina w maju, i rozbudowane nowe centrum mocy serca z Diano Marina do Florencji.
Rozpoczęłam już prace nad zakotwiczeniem Kręgi Życia i Światła wzdłuż całej trasy z Imperii do Florencji, zamierzając i głośno oświadczając, że w każdym mieście i mieście napotkanym po drodze w centrum miasta pojawi się piękny krąg lub terytorium, które obracając się przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, głęboko oczyściłoby terytorium i uwolniło Gaię od wszelkiej ciemnej i szkodliwej energii.
Ta praca trwała, gdy byłam we Florencji, w rzeczywistości po dwóch dniach inwokacji i modlitw, niebo stało się czyste i krystaliczne, powietrze rozrzedzone i czyste, pomimo ruchu miejskiego, a atmosfera w ogóle była spokojna i magiczna.
Pozostało do aktywacji wspaniałego Serca w centrum miasta z pierścieniami centrum mocy potrójnych płomieni, aby chronić Serce, dla którego miałam wizję, że muszę być na wzniesieniu względem miasta. Nie wiedziałam, że taka możliwość pojawi się sama, jak za sprawą magii w dniu przesilenia letniego.
Miła kobieta o bardzo otwartym sercu i umyśle, którą spotkałam w tamtych czasach we Florencji, opowiedziała mi o fenomenie, który miał nastąpić  w Bazylice San Miniato al Monte 21 czerwca o godzinie 14:00 i było natychmiast pewne, że ważne jest, aby wziąć udział w tym wydarzeniu.
Więc rano 21 czerwca poszłam do kościoła około 11:00, aby odwiedzić kościół, zrobić głęboką medytację na przesilenie letnie, a następnie czekać na wydarzenie. Cudem jest to, że San Miniato al Monte to kościół w stylu romańskim, położony wysoko na wzgórzu, punkt widokowy, z którego można zobaczyć całe miasto w mgnieniu oka, jakie lepsze miejsce na przywołanie Najświętszego Serca i pierścieni ochrony?
Nigdy nie widziałem piękniejszego kościoła niż ten, byłam zdumiona doskonałością stylu, spokojem środowiska i świętością tego miejsca. Jest to bazylika, która zasługuje na to, by osobiście ją zobaczyć: siedzieć w środku i być w stanie medytować przez prawie godzinę, była to bardzo łatwa, prawdziwie święta i głęboka chwila.
W rzeczywistości, gdy czekałam na ławce na początku wydarzenia, byłam wzruszona do łez i poczułam ciepło atakujące całe moje ciało, a potem fala miłości zaczęła płynąć z mojego serca w każdym kierunku do rzeczy i ludzi wchodzących, Kościół jest świadkiem zjawiska przesilenia letniego.
Wydarzenie dotyczy w szczególności Słońca, które około 14.00 (godzina 13.00 czasu słonecznego) wchodzi przez 4 małe okna (pojedyncze okna lancetu) na prawym szczycie, patrząc na ołtarz i tworząc ścieżkę światła na podłodze to idzie od absydy do centralnych drzwi, mijając marmurowy zodiak inkrustowany na podłodze. Światło słoneczne na zodiaku oświetla dokładnie znak raka w dniu przesilenia letniego i powtarza się przez około 6 dni, w tym 24 czerwca, czyli święto św. Jana Chrzciciela, patrona Florencji, a także Imperii .
Nawet podczas wydarzenia poczułam, że kolejna fala przechodzi przez moje ciało, tym razem była to fala oczyszczenia, ponieważ poczułem wiele gniewu, smutku i strachu przed kolektywem, który ostatecznie zamienił się w miłość, pokój i spokój. Oczywiście nie zatrzymałam się ani na minutę, aby przywołać pomoc Archaniołów, którzy towarzyszyli mi w tej podróży, oraz siłę i spokój Wniebowstąpionych Mistrzów, którzy swoją obecnością pozwolili uzdrowieniu i wyzwoleniu każdego człowieka z wszelkich zaburzeń psychicznych i wszelkiego przekonania o separacji, które przynieśli na swoje pola, umysły i serca.
Romańskie kościoły i bazyliki zbudowane w 1000 roku są bogate w symbole i znaki, z których wiele pochodzi bezpośrednio ze starożytnego Egiptu, a szczególną cechą jest to, że te symbole i zjawiska są widoczne, ale mimo to pozostały ukryte przez prawie tysiąc lat. Dopiero w ostatnich latach ponownie odkryto astronomiczną funkcję zodiaku marmurowego umieszczonego na podłodze wielu kościołów toskańskich.
Światło, które dostaje się z pojedynczych okien lancetów i oświetla, w zależności od pory roku, absyd, freski, posadzek lub posągów, jest zaproszeniem dla wszystkich ludzi, aby podążali ścieżką światła, by zwrócić swój wzrok na Boga, na Stwórcę, na podążanie za naturalnością pór roku i zbliżającego się do stworzenia z sercem i duszą oczyszczoną przez światło.
W wielu przypadkach małe okna lub okna z jednym lancetem, przez które wpadało Światło, zostały zasłonięte w latach następujących po roku 1000, aby utrudnić manifestację zjawiska światła w subtelnym celu uniemożliwienia ludzkim duszom podążania ścieżką Światła i tym samym pozostanie w ciemności i zamieszaniu.
W tym samym celu wiele elementów zodiaku lub innych elementów plastikowych, które miały symboliczne znaczenie dla ludzi, aby powrócić do światła, zostało przeniesionych z ich właściwego miejsca i ustawionych w innych kierunkach. Na przykład, jeśli zodiak znajdował się na wschodzie, został przeniesiony na północ i odwrotnie, oczywiście, wszystko to było zawsze nadzorowane przez Kościół, który mylił wiernych z wątpliwymi wyjaśnieniami porządku religijnego lub teologicznego.
Te romańskie kościoły, w samej tylko Toskanii, jest 380, zwane „Drzwiami Nieba”, a właściwie na progu „świętych drzwi” San Miniato al Monte można czytać, wyryty na marmurze , zwrot Haec Est Porta Coeli - To są drzwi Nieba ! Fraza błogosławieństwa dla miasta, które stoi u stóp wzgórza i dla każdego, kto wchodzi przez te drzwi do kościoła.

                 I właśnie z cmentarza tej bazyliki, patrząc na miasto, przywołałam Najświętsze Serce, otoczone wspaniałymi błękitnymi, żółtymi i różowymi pierścieniami, które go chronią i rozciągają się na całe terytorium, czyniąc miejsce świętym i pozwalając by rytm tego serca, połączył się z rytmem wszystkich tych, którzy są gotowi
Słuchajcie rytmu serca i oddechu, uderzenia i oddechu, uderzenia i oddechu, a jesteście połączeni ze swoim sercem, z sercem Stwórcy, z sercem wszechświata.
Z miłością i światłem
Jestem Sophia

ŹRÓDŁO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz