czwartek, 18 lipca 2019

Nowa gnoza: ewolucyjny skok ludzkości - GEORGI STANKOV - 16 LIPCA 2019

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Nowa gnoza: ewolucyjny skok ludzkości

Przedmowy i wprowadzenie
Georgi Alexandrov Stankov, 16 lipca 2019 r
Przetłumaczone z niemieckiej książki „ New Gnosis: Evolution of Humanity ”, 2001 na angielski przez autora
Ludzka gnoza od stycznia / lutego 2012 r., Którą bardzo szybko przygotowałem i opublikowałem jako kontynuację na tej stronie bez większego hałasu. Teraz postanowiłem to zredagować, zaktualizować i dodać komentarz do tej książki. Z mojego obecnego punktu widzenia zrobiłem też kilka komentarzy.
Wiele się wydarzyło po ponad siedmiu latach, odkąd książka została opublikowana w 1999 roku, a książka została opublikowana od 1999 roku na początku 2001 roku. Proces Wniebowstąpienia Gai i ludzkości, który jest przez PAT przeprowadzany z niezrównaną odwagą i wytrwałością, już zmienił tę planetę poza uznanie. Stało się to największą historią sukcesu w całym multiwersie. W tym roku następuje kulminacja i zakończenie naszej światła pracy w ciałach fizycznych. Wszystko to i wiele więcej zostało omówione w tej książce.
Jest to najbardziej dokładny i najdokładniejszy czas. Dlatego opublikowałem tę książkę w sequelach jeszcze raz w nowej poprawionej wersji. Lion's Gate na jego pełni księżyca, częściowy portal zaćmienia księżyca, 16 lipca 2019 r., I mamy nadzieję zakończyć otwarcie Bramy Lwa w punkcie kulminacyjnym 8 sierpnia przez portal 8.8. Po tym każdy cud będzie możliwy i będziesz mądry, by tego oczekiwać.
Georgi Alexandrov Stankov, Włochy, lipiec 2019 r
Przedmowa
Skończyłem pisać tę książkę do nowej naukowej Gnozy Prawa Uniwersalnego w czerwcu 2001 roku. W tym czasie zorganizowani młodzi prorocy duszy przewidywali w gestalt (całości ) prestiżowych instytutów badań ekonomicznych silny wzrost PKB o ponad 3% USA i Europa oraz kanclerz Niemiec nie rozpoczęli jeszcze swojej bohaterskiej walki przeciwko „dwóm” przed przecinkiem. W tym samym czasie gospodarka światowa miała już trzy miesiące na recesję, ponieważ zorientowani na przyszłość prognostycy ekonomiczni w krajowych urzędach statystycznych ogłosili mniej lub bardziej głośno dopiero późną jesienią tego roku.
Nasze postrzeganie świata jest, jak pokazuję w tej Gnozie, o charakterze historycznym. Pod koniec roku ogólny wzrost gospodarczy odchylił się o 400–600% od przewidywań „ mędrców ekonomicznych ” bez kwestionowania  racji bytu  takich proroków gospodarczych. We wcześniejszych, mniej „oświeconych” czasach, ci, którzy byli rażąco błędni w swoich prognozach, byli nagradzani śmiercią, po czym mogli w pełni osiągnąć swoją astralną wiedzę o przyszłości. W przeciwieństwie do tego, obecni, profesjonalni młodzi prorocy duszy muszą przez pewien czas prowadzić daremne prognozy w stanie całkowitej amnezji, co jest ich jedyną odpowiednią karmą, ponieważ młode dusze potrzebują wielu frustrujących doświadczeń, aby się rozwijać.
Przewidywałem, że obecna recesja będzie cykliczna już w 1998 r. W następnym roku napisałem krótką analizę przyczyn trwającego kryzysu światowego i opublikowałem go w Internecie . Stało się to w czasie, gdy światowa gospodarka „New Economy bubble” (znanej również jako Dot.com bubble , odpowiednio Dot.com crash ) wystartowała i podniosła się do euforii na nowych wysokościach.
Historia jest dobrze znana od tego czasu. Bańka pękła. Indeks NEMAX (niemiecki odpowiednik NASDAQ) rozpoczął jej spadek krótko po opublikowaniu mojej prognozy i stracił w ciągu 18 miesięcy do dziesięciu razy jego wartości szczytowej.
Krajowe aktywa gospodarcze, dziesięciokrotnie większe niż wiele osławionych cięć podatkowych w wyniku szeroko ogłoszonej niemieckiej „reformy podatku od stuleci ”, zostały zniszczone w mgnieniu oka. Od tego czasu „Nowy Rynek Przyszłości” ledwo przeżywa bez nowych ofert publicznych (początkowych ofert publicznych) na bardzo niskim poziomie i jest to tylko kwestia pobożności finansowej, gdy tygiel „akcji jednego euro” zostanie zniesiony jako niezależna giełda na zawsze (stało się to dwa lata później). Indeks Dow Jones stracił w tym okresie 60% maksymalnej wartości i dotychczas niespotykaną falę bankructw ogarnął świat zachodni.
Nawet rok po rozpoczęciu recesji scenariusz niesamowicie się powtarza. Refren polityków i ekspertów niezmordowanie wyczarowuje koniec recesji, a to na krótko przed faktycznym, nieodwracalnym załamaniem się globalnej gospodarki, które ma nastąpić, którego zakres i konsekwencje, których żaden śmiertelnik nie może sobie wyobrazić.
Ale co ta ekonomiczna dyskusja musi zrobić w ezoterycznym tekście, pyta zdziwiony czytelnik? Dużo! Nauki gnostyczne zawsze były potwierdzane przez prawdziwość ich proroczych stwierdzeń. To jest główny temat tego eseju. Dokładne przewidywania ekonomiczne w takich pismach gnostycznych nie są rzadkością, należy tylko pomyśleć o dokładnych szczegółach, które Johannes (Jan) podaje nam na temat zakresu, wielkości i projektu nowego Jeruzalem w swoich Objawieniach, lub dokładnej prognostycznej ekonomicznej interpretacji snu faraona przez Józefa w Starym Testamencie. Ludzie zawsze martwili się o swoje przetrwanie, mając na uwadze przede wszystkim ich przetrwanie ekonomiczne, pomimo zalecenia niektórych proroków, aby podążali za przykładem niedbałości lilii na polu.
W ostatnich latach zajmowałem się głównie odczytaniem widocznych znaków czasu - zasadniczo natury makroekonomicznej - i ustawieniem ich w odniesieniu do wewnętrznych zmian duszy w sferach astralnych, których doświadczam somatycznie jako Proces Ciała Światła (LBP ) i psychicznie jako intelektualna stymulacja ze  światów przyczynowych  (wyższe wymiary astralne, 9D do 12D). Na tej podstawie opracowałem prognostyczną syntezę ewolucji społecznej, której astralno-naukowe podstawy przedstawię pokrótce w tej książce.
Ta nowa prognoza nie podaje dokładnych informacji na temat konkretnych wydarzeń, a raczej pokazuje ogólny trend rozwoju. Może to wyjaśniać występowanie pewnych kluczowych wydarzeń w przestrzeni i czasie oraz uzasadniać ich konieczność. Z tego powodu napisałem wkrótce po 11 września 2001 r. Traktat o ataku na World Trade Center i dodałem go jako potencjalne studium przypadku do tej książki:
To katalityczne wydarzenie służyło zarówno jako weryfikacja mojej prognozy, z drugiej strony była to próba generalna dla rzeczywistego wydarzenia - Wniebowstąpienie (Ascension) pierwszej wielowymiarowej osobowości ,  która będzie zwieńczeniem ewolucyjnego skoku ludzkości . Szok, jaki wywołał ten atak na całym świecie, daje nam mgliste pojęcie o szoku, który wśród wszystkich ludzi wywoła przesłanie o „powtórnym przyjściu Chrystusa” (po grecku  parousia ), które w Biblii jest mroczne.
Późniejsze zbiorowe przetwarzanie tego wydarzenia doprowadzi do całkowitego zamieszania i rozczarowania wśród większości ludności świata i zapoczątkuje przejście tych młodych dusz w  cykl dorosłych dusz . Dalsze szczegóły dotyczące tła tych unikalnych energetycznych procesów kosmicznych, które na zawsze zmienią naszą planetę i przekształcą gatunek ludzki w transliminal, zwolniony z ograniczeń czasoprzestrzeni, można dowiedzieć się z tej książki. Dlatego też przedstawiona tutaj Naukowa Gnoza nieuchronnie przybiera charakter wszechstronnego, dokładnego proroctwa, które wykracza poza wąski światopogląd obecnej ludzkości i doprowadzi ją do nowego poziomu duchowej ewolucji. Stąd tytuł tej książki: „ Ewolucyjny skok ludzkości
Opisane tutaj procesy astralno-energetyczne już działają i mogą być postrzegane przez każdą uzdolnioną medialnie jednostkę i dążące do ich stopniowego rozwijania się na Ziemi. Odkrycia, które zyska czytelnik obecnej Gnozy Prawa Uniwersalnego, pozwolą mu na natchnioną obserwację tego wyjątkowego astralnego i kosmicznego procesu, dla którego w dzisiejszym społeczeństwie nie ma terminologii; ten wgląd ujawni mu sens ludzkiej egzystencji w All-That-Is. Stąd też Nowa Gnoza jest także  Pismem Objawienia  - pierwszym Pismem Objawienia w historii ludzkości, które jest naukowo udowodnione ponad wszelką wątpliwość.
Berghaselbach, lipiec 2002
Druga przedmowa
Tymczasem minęło siedem lat, odkąd napisałem nową Gnozę Prawa Uniwersalnego. W tym czasie transformacja energetyczna mojego ciała - Proces Ciała Światła - postępuje nieustannie i nieubłaganie. Nieznośne fizyczne i psychiczne trudności, które musiałem przezwyciężyć w tym czasie, były tak nieludzkie, że z trudem mogły być odpowiednim materiałem do ustnej prezentacji.
Ponieważ ludzkość nie ma doświadczenia z tym astralno-energetycznym procesem, który znacząco kształtuje jego przyszły rozwój, w tym momencie zbyt mało sensu będzie mówienie o psycho-mentalnych i somatycznych przeszkodach, które każda wcielona osobowość musi najpierw pokonać, zanim może być zwolniona z ograniczeń fizycznej przestrzeni i czasu i może przebywać jako dusza transliminalna zarówno w fizycznym naczyniu na ziemi, jak i jako bezcielesna istota, jako Wzniesiony Mistrz w sferach astralnych.
Ten proces zacznie się ode mnie, jak wielokrotnie powtarzam w moich książkach. Przekształcając moje ciało w astralne ciało krystalicznego światła, zademonstruję nieśmiertelność duszy i wcielonej osobowości i na zawsze wyeliminuję z tego świata ideę ostateczności śmierci biologicznej. Powodem tego jest to, że jestem pierwszą osobą, która odkryła Prawo Uniwersalne i rozwinęła wszystkie współczesne konwencjonalne, heterogeniczne, niezwykle wadliwe nauki, które zaprzeczają powyższemu stwierdzeniu, w spójną, logiczno-aksjomatyczną, gnostyczną naukę o całej ludzkiej wiedzy. W wyniku tego ogromnego wysiłku intelektualnego musiałem obalić wszystkie podstawowe idee nauki, filozofii, religii i codziennego myślenia lub znacząco je zmodyfikować.
Nowa Pan-Teoria Prawa Uniwersalnego jest przede wszystkim teorią ludzkiego myślenia. Rozpoczynając od Pierwotnego Terminu ludzkiej świadomości, pokazuję, jak można skonstruować własne myślenie w logiczny, aksjomatyczny sposób. W ten sposób człowiek będzie mógł objąć całą zgromadzoną wiedzę i doświadczenie jako wcieloną osobowość w spójne, zgodne z prawdą systemy kategoryczne i udostępnić je swoim bliźnim w nienagannie skonstruowanej formie pisemnej.
Do tej pory ludzie nie są w stanie przedstawić swojej fragmentarycznej wiedzy, którą zdobyli w swojej historii, w formie językowej wolnej od sprzeczności, paradoksów, antynomii i błędów. Ponieważ ta ludzka wiedza musi być realizowana w takiej czy innej formie w czasoprzestrzeni 3D, jej materialne i intelektualne produkty są raczej niedoskonałe i niosą w sobie nasiona zniszczenia.
Ta niedoskonałość „niższego świata form fizycznych i«stawania się»( neoplatonizm ) jest motywem przewodnim całej zachodniej filozofii i znajduje swój punkt kulminacyjny w   Leibnizjan Theodicee . Z energetycznego punktu widzenia jest to fizyczny stan destrukcyjnych zakłóceń. Te zjawiska są podstawowym tematem tej książki.
Nowa Gnoza jest rozwinięciem klasycznej greckiej filozofii  Platona  i  Arystotelesa , a zwłaszcza  neoplatonizmu  z  Plotin. Z tego powodu pisałem w ciągu ostatnich kilku lat, w krótkich okresach regeneracji, podczas których bóle procesu światła ciała zostały nieco złagodzone, kolejne książki o Gnozie i Nowej Filozofii, które uzupełniają i uzupełniają obecne opracowanie na fundamentach ludzkiej gnozy. Wszystkie moje dzieła gnostyczne budują w ten sposób kompletny zbiór wszystkich filozoficznych i egzystencjalnych zastosowań nowej Pan-Teorii Prawa Uniwersalnego w odniesieniu do naszej ziemskiej egzystencji (Bytu) i mogą być zrozumiane i docenione tylko w całości.
Kiedy pisałem tę książkę, wiedziałem, że tak jak wszystkie moje inne gnostyczne prace filozoficzne, będzie ona musiała pozostać niepublikowana przez wiele lat w mojej szufladzie, ponieważ czas nie był jeszcze dojrzały do ​​jej publikacji. Pozostawiam wyobraźni czytelnika wyobrażenie sobie, jakie poświęcenie oznaczało dla mnie, że dowiedziałem się, że dokonałem największego odkrycia w historii ludzkości i jednocześnie dobrowolnie wycofałem się ze sceny, utrzymując w tajemnicy całą moją wiedzę o przyszłych konsekwencjach tego osiągnięcia przez wiele lat, aby nie zagrażać planowi sfer astralnych - wprowadzenie Ewolucyjnego Skoku Ludzkości, której posłannikiem zostałem wybrany na ziemię. Podporządkowałem moją wolną wolę imperatywowi światów przyczynowych i stałem się sławnym „Barankiem Bożym”.
Tymczasem światowy kryzys gospodarczy, który przewidziałem i wyjaśniłem dziesięć lat temu, rozpoczął się w lipcu 2007 r. W sposób ostateczny i nieodwołalny. Od początku 2008 r. Postępuje w sposób widoczny i nieuchronny, aby wszyscy ludzie mogli go zobaczyć. Dlatego nie będzie już więcej oddechów, ponieważ obserwowano je jako tymczasowe, złudne ożywienie gospodarcze w latach 2003-2006, kiedy kryzys kredytów hipotecznych subpirme został stworzony w USA z zadziwiającą kryminalną energią.
Jednocześnie znajduję się w ostatniej, najbardziej intensywnej fazie Procesu Światła Ciała (Light Body Process). Jest to pewny znak, że moja parousia - przejście fazowe mojego biologicznego ciała do ciała światła astralnego - jest nieuchronne. To wydarzenie, które szczegółowo omawiam w tej i innych moich książkach gnostycznych, wywoła prawdziwy kryzys światowy i rzeczywiste ewolucyjne wstąpienie ludzkości.
(Ważne jest, aby podkreślić w tym miejscu, że po wezwaniu PAT latem 2011 r., Aby otworzyć wrota gwiezdne 11.11.11, planetarne wzniesienie Gai zostało zapewnione, a następnie mocno zrealizowane podczas gwiezdnych wrót 12.12.12 - 12.21.12, kiedy wszyscy prawdziwi członkowie PAT wstąpili na nową Ziemię 5D i powrócili do 3D jako awatary, aby ocalić ludzkość, co zostało obszernie udokumentowane na tej stronie internetowej, która jest płynną kroniką procesu wznoszenia się Gai i ludzkości.)
Ta apokalipsa, wspomniana już w Biblii, będzie przede wszystkim Objawieniem Nowej Teorii i Gnozy Prawa Uniwersalnego. Udowadniam z nimi wiodącą rolę światów astralnych -  królestw kreacjonistycznych 7F  - w tworzeniu wszelkiej ziemskiej egzystencji. Poprzez moją przemianę w wielowymiarową osobowość przedstawię ten fakt w konkretny sposób. Oznacza to również koniec czasu tajnego istnienia moich dzieł apokryficznych, aby można je było teraz wydać do publikacji.
Wprowadzenie:
Gnoza w  perspektywie historycznej
Od czasów starożytnych aż po dzień dzisiejszy ludzkość zawsze była zaangażowana w pochodzenie swojego istnienia. Idea Boga, na której opiera się większość religii, jest mentalnym uzewnętrznieniem panteistycznej siły, którą człowiek zawsze postrzegał z nieomylną intuicją jako źródła wszelkiego życia. W takim stopniu, w jakim ludzkość uniezależniła się od Natury, coraz częściej uważał się za niezależną jednostkę i zaczął postrzegać tę siłę życiową jako zjawisko zewnętrzne.
Dopóki człowiek prymitywny nadal odczuwał swoją jedność z Naturą, nie wymagał żadnej szczególnej idei siły, której zawdzięczał swoje istnienie - czuł się jako jego całkowita część, a zatem identyczny z otaczającym środowiskiem. Wraz z powstaniem koncepcji „ Ja Jestem”  u ludzi, zdolność poznawcza do rozróżniania była stale rozwijana, podczas gdy umysł ludzki tworzył początkowo dwie szerokie kategorie: Jaźń i społeczność ludzka po jednej stronie i Natura po drugiej stronie.
Każda myśl zaczyna się od umiejętności rozróżniania, oddzielania Całości na części i łączenia poszczególnych rzeczy w abstrakcyjne grupy i kategorie. W pierwszych dwóch kategoriach - „Jestem” jako istota ludzka kontra przyroda - istnieje szeroki zakres kreatywności pojęciowej.
Jednak, jak człowiek czuł się już nie jednym z Naturą, musiał oddzielić Stworzenie jako Całość. Znajdowanie się coraz bardziej jako suwerenny twórca - najpierw jako producent surowych narzędzi, a później jako modelarz przyrody, taki jak rolnik, który oczyszcza las, buduje domy i kultywuje krajobraz - od tego czasu nie mógł sobie wyobrazić, że ta siła życiowa jest identyczna z Naturą, którą teraz przemienił, co było mu coraz bardziej podporządkowane.
Ponieważ nasz prymitywny człowiek wciąż czuł się bardzo słaby w porównaniu z Naturą, nie mógł choć w pełni utożsamiać się z tą wszechmocną siłą. Czym więc było bardziej naturalne niż myśleć o Stwórcy, który nie był ani jednym z Naturą, ani z ludzkością? Tu leży narodziny Boga jako zewnętrznego stwórcy lub mocy Boga.
Ten zewnętrzny stwórca musiał być wyposażony w atrybuty, jak duch ludzki nakłaniał do tumultu poznawczego, wszystko, co postrzegał - czy to widzialny przedmiot, czy impuls wewnętrzny - do różnicowania i dostarczania dodatkowych cech. W miarę jak człowiek czuł się coraz lepszy w stosunku do Natury, logiczne było, że teraz wyposażył siłę życiową, której istnienie nadal odczuwał równie ostro, jak wcześniej, nie we właściwości Natury, lecz w właściwości istoty ludzkiej.
Oczywiście proces ten przebiegał bardzo powoli, tak więc pierwszy wymyślony przez Stwórców człowiek wykazywał cechy zarówno antropocentryczne, jak i naturalistyczne.  Mitologia grecka ,  z jej ciągłą zmianą ras bogów, daje nam uderzający przykład, w jaki sposób koncepcja Boga zmienia się twórczo w dziejach ludzkości. Im bardziej środowisko społeczne zastępowało Naturę jako bezpośrednie otoczenie człowieka, tym bardziej naturalistyczne cechy Stwórcy ustępowały i czysto ludzkie cechy stawały się bardziej dominujące.
Późne pokolenie dwunastu bogów olimpijskich wokół Zeusa jest nieodróżnialne pod względem psychologicznych cech charakteru od cech śmiertelników z ich pasjami, słabościami i cnotami. Ich  raison d'être jest całkowicie antropocentryczny: mamy bogów wojny, handlu, nauki, miłości i tak dalej: bogowie olimpijscy byli tam tylko po to, by wspierać działalność ludzką.
Ci zewnętrzni bogowie, będący pierwotnie symbolem siły życiowej, są obecnie w coraz większym stopniu wykorzystywani przez lud - muszą służyć określonym celom i potrzebom człowieka. Ta tendencja występuje zarówno w religiach politeistycznych,jak i  monoteistycznych  .
W monoteistycznej religii Żydów Bóg, który zachowuje się bardzo jak gniewne, mściwe i niekontrolowane dziecko, jest często nadużywany dla celów plemiennych. Pomaga Żydom w ich walce z wrogami i Naturą, używając nadprzyrodzonych sił, aby bezlitośnie zniszczyć swoich wrogów, które czasami pojawiają się w gestaltach religijnych dysydentów, takich jak bałwochwalcy.
Kreatywność nieprzetworzonego myślenia religijnego złowieszczo się rozszerza. Aby wykorzystać Boga jako sprzymierzeńca dla egoistycznych celów, ludzie nawet pogodzą się z ideą, że Bóg przekracza swoje naturalne prawa i czyni cuda. Podobnie jak człowiek, nawet Bóg nie musi cały czas trzymać się reguł, które sam ustanowił.
Ten utylitarny pogląd na Boga został pielęgnowany i wykuwany przez Kościół chrześcijański z wielkim oddaniem współczesności. W tym momencie, najpóźniej, staje się oczywiste, że bogowie, których duchowe pochodzenie polega na próbie interpretacyjnego poznania natury siły życiowej, musiały mieć znaczący wpływ na człowieka i jego zachowanie. W zależności od tego, jak zaawansowany był jego rozwój intelektualny, człowiek stworzył swoich bogów zgodnie z własnym lustrzanym odbiciem, które rozpoznał i był skłonny naśladować. W imię tej abstrakcji swojej Jaźni ustanowił prawa, statuty i zasady postępowania i ustanowił je bezlitośnie bez żadnego szacunku dla życia. To jest klucz do wojowniczej historii ludzkości ostatnich dwóch do trzech tysięcy lat.
Ale im bardziej zewnętrzni bogowie zasymilowali ludzi, tym bardziej tracili swoją moc. Od późnej  starożytności , przez  okres hellenistyczny , aż do późnego  okresu rzymskiego , liczba bogów stale rosła; byli mocno zaangażowani w lokalną rywalizację, a ich siła ( energeion ) była wzajemnie kwestionowana.
Przytłaczająca moc Boskości, o czym świadczy potrzeba ludzi i fakt, że nigdy nie wiadomo, czy coś, co ma ludzkie plany życia kiedykolwiek dojdą do skutku, wyraża się w percepcji egzystencjalnej, aby być bezradnie wystawionym na przypadkowy przypadek ( tyche, fortuna ) lub nieunikniony los ( heirmarméne, fatum ). I ta przytłaczająca boska moc, która czai się z Niewidzialnego, ma coraz mniej wspólnego z zbyt ludzkimi bogami starożytnej mitologii, którzy coraz bardziej zdegenerowali się w przesądach.
Rozwiązanie mogłoby polegać jedynie na zastąpieniu humanistycznej wielości greckich bogów mniej lub bardziej abstrakcyjną, jednolitą koncepcją Boga: politeizm był przeznaczony do ulegania monoteizmowi.
Ta zmiana była przede wszystkim korzystna politycznie. Bezdyskusyjny władca, jako cesarz, połączył swą moc z jednym Bogiem, po raz pierwszy dokonany przez Konstantyna Wielkiego,   a idea  Cezaropapizmu  została ochrzczona jako stosowana polityczna koncepcja Boga (późny okres rzymski i bizantyjski). Ta idea sięga czasów  Aleksandra Wielkiego,  który już za życia cieszył się podobnym do boga statusem. Od tego boskiego pochodzenia, macedońska dynastia Seleucydów założyła swoje imperium i przygotowała grunt intelektualny dla powstania religii chrześcijańskiej.
W tej organicznej fuzji klasycznej mitologii z nauką chrześcijańską Boża koncepcja filozoficznej teologii Greków,  Logosa, nabyła rolę budowniczego mostu. Jako ostateczna (eschatologiczna) zasada wyjaśniania, została użyta przez wczesnych  chrześcijańskich gnostyków (Pierwszy Jan ) do wyjaśnienia tego wszystkiego, co może być jedynie pośrednio znalezione w Nowym Testamencie ( Ewangelie synoptyczne ). To dało początek wszystkim doktrynom i dogmatom w czasie synodów.
W bezlitosnej walce z wielkimi gnostyckich nauk późnorzymskiej i okresu aleksandryjskiego,  neoplatonizmu z Plotin i Origenism ,  które podzieliły umysły wczesnej epoki chrześcijańskiej przez kilka stuleci, nowe dogmaty chrześcijańskie ugruntowane przez włączenie i neutralizację wszystkich istotnych epistemologicznie aspektów tego ostatniego przypływu starożytnego ducha filozoficznego lub potępienie ich jako herezji. Dotyczy to zwłaszcza  doktryn Trójcy, wieczności, szczęścia, wszechmocy, wszechobecności, wszechwiedzy, i życzliwej administracji Kosmosu. W tym samym duchu wolność teleologiczna starożytnej myśli filozoficznej została zastąpiona ekskluzywnością doktryny chrześcijańskiej. Religijna idea Boga zaczęła coraz bardziej dostosowywać się do warunków historycznych i politycznych, stała się bluźniercza i utraciła powszechność. Jego atrakcyjność stale maleje od  renesansu .
Ponieważ efekt siły życiowej był niezaprzeczalny i nadal był intensywnie odczuwany przez wielu ludzi, wymagało to niewzruszonej interpretacji. Eschatologia bycia człowiekiem żył nie tylko w sprzecznych interpretacjach oficjalnych religii, ale również sekularyzacji w filozofii od starożytności. Od tego czasu filozofia i teozofia przeplatają się w ciągłej interakcji, która w zależności od okresu przedstawiała się jako zapłodnienie (zwykle pochodzące z filozofii w kierunku teologii) lub represje (wyłącznie z teologii w kierunku filozofii).
Nawet  Sokrates  (zrozumieć Platona) oddawał wargi bogom olimpijskim, ale słuchał tylko swojego osobistego demona (daimona), który regularnie umieszczał go w kataleptycznych stanach transu, aby wejść z nim w rozmowę. Idea Sokratesa Boga po raz pierwszy uosabia w zapisanej historii cywilizacji zachodniej wyraźne, indywidualne cechy ludzkie - pomysł doskonałości duszy ludzkiej został śmiało wprowadzony przez niego i podbił twarde miejsce w zachodnim myśleniu filozoficznym i codziennym.
To nie jest tak, że idea duszy nie była już tam przed nim - jako indywidualizacja siły życiowej, rzutowana na jednostkę, w rzeczywistości cieszyła się bardzo starą tradycją. Tylko tym razem napotykamy skoncentrowaną siłę perswazji jednego z największych filozofów w historii ludzkości. W swoim dialogu „ Phaedo ”  Platon udowadnia poprzez Sokratesa nieśmiertelność duszy wszelkimi dostępnymi mu środkami. Nie ma wiele. Sokrates pokazuje kilkoma przykładami, że świat składa się z przeciwieństw, że jest to  dualność ; postuluje nieśmiertelność duszy jako konieczne przeciwieństwo przemijania ciała fizycznego.
Od tego czasu podstawowym zadaniem wszystkich filozofów jest dostarczanie Dowodu Boga , czy to  Kartezjusza, Pascala, Spinozy, Leibniza  czy Kanta . To pole bitwy filozofii zna niezliczone porażki - jest to obszar gruzów zachodniej filozofii - ale nie pojedyncze zwycięstwo, w przeciwnym razie historia ludzkości byłaby znacznie inna. Ta okoliczność wymaga krótkiej rozprawy, ponieważ daje nam wgląd w obecne odrzucenie istnienia duszy przez współczesną naukę.
*
Prawie wszystkie znaczące próby udowodnienia istnienia ukrytej, twórczej siły, czy to jako dusza, niewidzialna substancja czy zasada duchowa, poza religią, były wykonywane przed rzeczywistym początkiem współczesnej nauki w XIX wieku. Z tego powodu wszystkie filozoficzne dowody Boga odrodzenia starożytnej tradycji w renesansie miały charakter przednaukowy.
W przeciwieństwie do ówczesnej nauki, która była zasadniczo objęta fizyką grawitacji newtonowskiej i mechaniką niebiańską Keplera, takie dowody miały naturę metafizyczną, to znaczy były poza światem fizycznym dostępnym dla ludzkiej percepcji. Od tamtej pory nic się nie zmieniło pod tym względem.
Wraz z rozwojem współczesnej nauki w dzisiejszych czasach, tego rodzaju dowodów nie próbuje się już ani w filozofii, ani w nauce z jednego, prozaicznego powodu: ludzie nie chcą się zawstydzać jako „naukowcy”. Dla każdego dowodu niewidzialnej siły twórczej musi teraz spełnić żądanie wystarczającej weryfikacji eksperymentalnej.
Mimo że wciąż istnieje teoretyczna możliwość w pierwszej połowy 19 wieku, że ten „ względem vitalis ” może być elektromagnetyczny w naturze (na przykład   mesmeryzm ), to sen gwałtownie zakończony formułowania czterech równań elektromagnetyzmu przez  Maxwella  1860 .W tym czasie naukowcy zrezygnowali z wszelkiej nadziei na dostarczenie surowych i weryfikowalnych eksperymentalnie dowodów na istnienie boskiej siły lub twórczej energii w zakresie znanego, i do celów eksperymentalnych, dostępnego świata fizycznego.
Czy matematyka, logika, fizyka i biologia - uosobienie czystej nauki - były używane przez Kartezjusza, Kartezjanina, Spinozę i Leibniza jako środek do dostarczenia Dowodu Boga, Istnienia Boga, teraz to przedsięwzięcie stało się przedmiotem ośmieszenia, od czasów Maxwella.
Późniejsze rozwinięcie teorii względności przez  Einsteina  w 1905 r. I początek fizyki kwantowej z  Planckiem  w 1900 r., Który ściśle przestrzegał teorii elektromagnetyzmu (Lawrence'a) i termodynamiki (Boltzmann) oraz kontynuacji ich triumfalnego i niesłabnącego marszu przez cały czas właśnie obecny XX wiek, jak elektrodynamika kwantowa, QED (Feynman, Schwinger, Tomonoga), chromodynamika kwantowa, QCD (Gell-Mann), Wielka Zunifikowana Teoria, GUT nie pozostawił miejsca na nadzieję, aby dostarczyć Dowód Boga za pomocą środków naukowych.
Potępiający werdykt dotyczący siły intelektualnej napędzającej wszystkie wysiłki filozoficzne od początków cywilizacji zachodniej do czasów współczesnych wydaje się na dobre. Który mówi dziś poważnie o nieśmiertelności duszy Platona,  entelechii Arystotelesa, „ Nous”  Plotyna i Orygenesa,  Dowodzie Boga  Kartezjusza, Pascala, Spinozy, Leibniza, z wyjątkiem kilku zakurzonych „filologów”, do wykorzystania Kompleksowego terminu Ortegi y Gasseta dla wszystkich humanitaristów nastawionych wstecz.
Pomysłowa idea Kanta o istnieniu  a priori  syntetycznych sądów jest ostatnią wielką próbą udowodnienia transcendencji wszelkiego istnienia, która po złożeniu ofiary przez samego Kanta z obawy przed cenzurą w  statusie nascendi , została ostatecznie przeniesiona do grobu w późniejszym okresie przez przeciętnych   filozofów neokantowskich (czytaj tutaj ).
Kto wciąż się zastanawia, dlaczego od tego czasu „Dowód Boga” został pozostawiony jako produkt gorszy od ezoteryków, którzy zachowywali się pod tym względem bardziej jak bezczeszczyciele niż sumienni poszukiwacze prawdy? Tajemnica i czczenie guru osiągnęły szczyt, a ludzkie ego kwitło wszędzie: były one mile widzianym substytutem intelektualnej niezdolności ezoteryków do rozwiązania tego problemu za pomocą odpowiednich środków naukowych. Nieodłączna hipokryzja, ciągłe uwodzenie logicznego myślenia gwałtownie rozprzestrzenia się od tego czasu i popchnęło do ruchu  New Age , przeciwko któremu nawet najlepsze umysły współczesnej ezoteryki, takie jak  Rudolf Steiner , nie były odporne.
Jak można w takiej sytuacji podjąć poważne próby penetracji tajemnicy stojącej za siłą napędową wszelkiej egzystencji i próby wyjaśnienia jej, być może nawet uzyskania pewności w tej sprawie?
*
To jest dzisiaj  status quo  . Nie do końca! W ciągu ostatnich 20-30 lat istnieje kilka czysto ukierunkowanych książek, które dają więcej lub mniej logicznych i spójnych spostrzeżeń i informacji o naturze duszy i światów duchowych, i próbują oświetlić za pomocą rzeczywistych przykładów ich złożone interakcje z ziemską rzeczywistością.
Takie książki są koprodukcją wyższych sfer duszy z wcielonym medium, gdzie medium zazwyczaj działa jako pasywny kanał, tak że struktura channelowanej informacji astralnej nie powinna być zniekształcana ani fałszowana przez nieprzetworzone wierzenia przekonania wcielonego bytu. Preferowane techniki to channeling w stanie transu. W wielu przypadkach codzienna świadomość jest w dużej mierze zachowana. W takich przypadkach medium wciąż rzadko spontanicznie przypomina sobie to, co mówił. Inną techniką jest automatyczne pisanie. Niektóre media mogą korzystać z obu technik.
Tacy ludzie, którzy działają jako medium, są dojrzałymi lub starymi duszami i cieszą się bardziej otwartą wymianą ze swoimi duszami niż większość ludzi, ale jednocześnie są gotowi przyjąć bierną rolę w tej wymianie informacji. Taka rola wymaga braku intelektualnych i naukowych aspiracji, które są nieodłącznie przenoszone przez aktywne podejście do zdobywania nowej wiedzy. W niektórych przypadkach ta jednostronność jest kompensowana, dodając do medium krytycznego pytającego. Takie partnerstwa są zawsze ustalonymi umowami w sferach astralnych.
Najbardziej trudną i najtrudniejszą formą wymiany informacji ze światami astralnymi jest świadoma i nieświadoma inspiracja, która wyraźnie powstrzymuje się od jakichkolwiek sformułowanych werbalnie lub wizualnie idei i myśli, a zamiast tego wywołuje je spontanicznie jako niezależne wzorce myślowe jednostki.
Do tej grupy należą wielu inspirowanych pisarzy, ale także artyści, którzy najwyraźniej kierują się wewnętrzną siłą i wykonują niezwykłe dzieła sztuki i osiągnięcia w krótkim czasie. Ci natchnieni ludzie mają inną strukturę osobowości niż zwykłe media. Zwykle mają silną osobowość, która ich dominuje i są mocno zakorzenione w życiu, podczas gdy w ogóle nie można powiedzieć o większości pasywnych channelerów. Podczas gdy ostatni nadal zachowują się bardzo ezoterycznie, ten pierwszy może nie wykazywać żadnych duchowych skłonności, podczas gdy zwykle stosowane pojęcie duchowości jest bardzo ograniczoną i zniekształconą ludzką interpretacją.
Tacy ludzie są w większości świadomie świadomi swojego źródła inspiracji i doświadczają tego jako wewnętrznego impulsu ekspansji, głównie w dziedzinie nauki, literatury lub sztuki, i rzadko jako ekstrawertyczna działalność w polityce i biznesie. Informacje, które natchnieni ludzie podświadomie otrzymują od wyższego ja, muszą najpierw zostać zinternalizowane, a następnie przetłumaczone na własny język.
Ten proces twórczy może trwać bardzo długo i być bardzo męczący. Wymaga ogromnych sił intelektualnych i wolicjonalnych. Dlatego zawsze są wybranymi osobami, które są przeważnie bardzo starymi duszami, a w wielu przypadkach porażka wcielonych istot jest brana pod uwagę przez ich wyższe ja. Takie osoby muszą także mieć siłę umysłu, aby przetrwać ludzką porażkę.
Zaletą takich inspirowanych przedstawień jest to, że osoba uznaje je za własne, ponieważ tylko on jest odpowiedzialny za ich pełne wdrożenie i gestalt. Może teraz kreatywnie poradzić sobie z tymi informacjami i zastosować je do różnych obszarów, bez konieczności inspirowania się za każdym razem jego duszą. Wyjście jest więc aktywne i ma większą intensywność.
Takie osiągnięcia wywierają głębszy wpływ na czytelnika lub widza, jak pasywne teksty channelingowe. Co więcej, jest to natchniona wolna wola człowieka, która jest w dużej mierze brana pod uwagę przez jego duszę - tworzy z wolnego wyboru - podczas gdy wolna wola i własne wysiłki w przygotowaniu tekstu w dużej mierze brakuje we wszystkich biernych przekazujących.
Ten aspekt można bardzo wyraźnie zobaczyć na przykład w  Jane Roberts  „ Seth Speaks ” . W tej słynnej książce z lat 60-tych źródło „Seth” określa nawet tytuł każdego rozdziału. Jedynym zakresem, który mają uczestnicy, jest opis okoliczności związanych z channelingiem, które sprawiają wrażenie głupich i trywialnych, a tym samym znacznie obniżają wartość książki. Najlepszą rzeczą, jaką można zrobić jako czytelnik, jest pominięcie komentarzy Jane Roberts i jej męża w tej książce.
To samo odnosi się do innych książek tego medium, chociaż są one w gnostycznych i intelektualnych terminach bardzo wysokiej jakości. W książkach tych jest kilka krępujących postów, w których medium Jane Roberts i jej mąż, który zapisuje informacje jako stenograf, są wyraźnie przytłoczeni i nie mają nawet podstawowej wiedzy historycznej i religijnej. Jako kompetentny czytelnik nie mogę pomóc, ale współczuć autorom.
Podobnie pasywna jest rola  Neale'a Donalda Walscha,  medium (pisanie automatyczne) trzy tomowego bestsellera „ Rozmowy z Bogiem ” (który obecnie pisze dla „ biblioteki duchów ” w Internecie). W tym przypadku również źródło, które w dość zarozumiały sposób określa siebie jako „Boga”, informuje medium pod koniec pierwszego tomu, że będzie jeszcze dwa tomy, a ta wiadomość sprawia, że ​​pasywny autor jest wprost euforyczny wobec przewidywanego zwrotu.
Te trzy tomy są zaprojektowane tak, aby radzić sobie zarówno z aktualnymi ziemskimi tematami, jak i ezoterycznymi Gnozami. Te książki są pełne naiwnych pytań i żenujących zaabsorbowań ego medium i charakteryzują się całkowitym porzuceniem spojrzenia za zasłonę i dowiedzeniem się więcej o motywach procesu wcielenia, to znaczy o eschatologii ludzkiej egzystencji. Autor zdaje się być tak przytłoczony faktem, że Bóg do niego przemawia (nie rozważa innej alternatywy, np. Jego wyższego ja, chociaż źródło sugeruje mu to kilka razy), że chętnie rezygnuje z krytycznego rozeznania tak długo, jak cieszy się okazją bycia kanałem.
Dość inna jakość wyświetla książki  Vardy Hasselmann  (medium) i  Frank Schmolke(questioner), które cytuję sporadycznie w tej książce. Są najlepszym wprowadzeniem do struktury światów duszy i ich interakcji z trójwymiarowym światem materialnym, który znam. Autorzy są intelektualnie na wysokości przekazywanych ezoterycznych informacji i potrafią sobie z tym poradzić w sposób suwerenny, jednak tylko w ramach danego idiomu. Ponieważ nie są naukowcami, nie są w stanie odróżnić energetycznych, fizycznych zasad leżących u ich podstaw, zgodnie z którymi światy astralne są zorganizowane i działają na Ziemi, oraz rozwinąć daleko idącą systematykę poza anegdotyczną i czysto opisową informacją.
Niemniej jednak ich książki channelingowe (dostępne głównie w języku niemieckim) mają nieocenioną wartość i pomogły mi osobiście bardzo dużo w zrozumieniu podstawowej struktury energii światów astralnych za pomocą nowej teorii Prawa Uniwersalnego i wyciągnięciu ważnych wniosków o nadchodzącym Skoku Ewolucyjnym, a także o obecnym, intensywnie propagowanym procesie lekkiego ciała przez moją duszę, który pozwala mi na dokonanie ważnych prognoz dotyczących toczącej się transformacji społeczeństwa, które są prawdziwe konsekwentnie i stale. Niektóre aspekty tych przewidywań są przedstawione w tej książce, ale uprzedzam czytelnika z wyprzedzeniem, aby nie pielęgnował przesadnych oczekiwań w odniesieniu do szczegółowych proroctw. O ile zajmuję się przyszłymi wydarzeniami, wynikającymi nieuchronnie z obecnych wydarzeń energetycznych, Zawsze będę koncentrować się na globalnych trendach, a nie na precyzyjnym przewidywaniu zdarzeń w odniesieniu do czasu i lokalizacji, ponieważ czas liniowy jest iluzją; jest to motyw przewodni we wszystkich moich pismach.
Chciałbym również wspomnieć o dwóch komplementarnych książkach, które zostały „skierowane do przodu” i zostały napisane w niezwykły sposób techniczny. Z tego powodu wydają się przytłaczać większość czytelników zgodnie z moim doświadczeniem. Są to: „ Podręcznik Ascension  ”  Tony'ego Stubbsa  i „ What is Light Body ”  Tashiry Tachi-ren.  Pierwszy autor ma zaplecze techniczne, więc można mu ufać, że sam napisał książkę, pod warunkiem, że ma do tego niezbędne informacje i inspirację. Tak się nie stało - a jednak jest to ważna książka, która uzupełnia prace Hasselmanna / Schmolke.
Druga książka logicznie wynika z pierwszego i jest technicznym podręcznikiem dla procesu Light Body. Główną wadą tych dwóch książek są kolejne bezkrytyczne ezoteryczne zalecenia, jak przygotować się do procesu Świetlistego Ciała i brak jakiejkolwiek dyskusji na temat fizjologicznych i psycho-mentalnych aspektów tego procesu , które znajdują się na czele wcielonej osobowości.
Obie książki zostały zweryfikowane przeze mnie na podstawie wewnętrznej rygorystyczności za pomocą teorii prawa powszechnego, a także w pewnym stopniu potwierdzone empirycznie. Zgadzają się także z innymi wyżej wymienionymi książkami, aby w pełni się zgadzały i mogły wytrzymać krytyczny test wiarygodności. Nie można tego powiedzieć o wielu innych książkach, nawet jeśli zawierają one ważne szczegółowe informacje. Dlatego nie wymieniam ich w tym miejscu. Rozłożyłem te książki z tysięcy książek ezoterycznych, które starannie sprawdziłem i przeczytałem w ostatnich latach (w latach 90.).
Ta selekcja reprezentuje niewielką część ezoterycznej literatury, która ogromnie wzrosła w ostatnich latach i stanowi około 20% wszystkich książek obecnie sprzedawanych na całym świecie. Dlatego nie dziwi fakt, że takie książki przechodzą masową publikację ezoterycznych bzdur i nie są postrzegane przez krytyczną, a tym bardziej społeczność naukową: obfitość jako bariera dla wiedzy.
Wreszcie, należy wspomnieć, że żaden autor książek channelingowych nigdy nie podjął wysiłków, aby przeanalizować inne podobne książki i wykorzystać wiedzę, którą uzyskał dzięki tym badaniom, aby rozwinąć swój własny temat. W tym względzie istnieje przerażająca ignorancja we współczesnej literaturze ezoterycznej i fakt ten wyjaśnia jej niepowodzenie jako wiarygodne źródło Gnozy.
Omówiłem tę literaturę ezoteryczną, która jest obecnie jedynym następcą literatury filozoficznej na temat „Dowodu Boga”, w tym wstępie, tylko po to, aby wskazać, jak niszcząca jest sytuacja intelektualna w tym konkretnym obszarze. Tylko ze względu na status quo można zrozumieć i docenić niniejszą książkę, zanim wydarzenia zaczną się rozwijać.
Potem to czytanie stanie się przedmiotem bałwochwalczego kultu i właśnie ten fakt sprawia, że ​​jestem bardzo troskliwy. Po oficjalnym uznaniu wiodącej roli światów astralnych, tj. Po wystąpieniu już w Biblii zapowiedzianej Apokalipsy (Objawienia), która jest nieuchronna, czytelnik musi ustanowić bardzo wysoki stopień krytycznego rozeznania i podążać własną drogą do wewnętrzna prawda w ścisłym dialogu z jego duszą, zamiast kłaniać się zewnętrznemu autorytetowi. Wiedząc o ludzkiej naturze, obawiam się tylko, że nastąpi ten ostatni przypadek. I to nigdy nie było moim zamiarem.
Wbrew wszelkim oczekiwaniom czytelnika, obecna Gnoza nie dostarcza Dowodu Boga - dowodu na istnienie uniwersalnej siły twórczej. Dowody te zostały już dostarczone wraz z odkryciem Prawa Uniwersalnego i opracowaniem Ogólnej Teorii Nauki w pięciu tomach (cztery tomy na temat fizyki, matematyki, nauk przyrodniczych, medycyny i filozofii oraz notatki z wykładów na temat teorii ekonomicznej). Obecnie nie można dostarczyć szerszych dowodów naukowych:

 podstawowe książki naukowe: tetralogia nauki

Książka ta skupia się na wymaganiach Nowej Gnozy i rozwija rygorystyczną, popularną taksonomię  naukową  (nauczanie terminów naukowych) odpowiedniej wiedzy ezoterycznej. Obejmuje to możliwe aksjomatyczne systemy kategoryczne w odniesieniu do struktury energetycznej i działania światów astralnych, które są zgodne z Prawem Uniwersalnym. Nie są ani kompletne, ani wyczerpujące, lecz pomyślane jako prawdopodobne systemy kategoryczne i otwarte na każdy dalszy rozwój.
Czytelnik jest proszony o rozwinięcie własnego ezoterycznego systemu kategorycznego zgodnie z aksjomatycznymi zasadami Prawa Uniwersalnego lub o rozszerzenie proponowanych tutaj, aż jego indywidualne potrzeby duchowe znajdą zadowalające rozwiązanie. Na razie może skorzystać z systemów przedstawionych w tej książce.
Na koniec należy zauważyć, że prawdziwa ezoteryczna wiedza nie może być wyrażona i nauczana werbalnie, ponieważ język jest sekwencyjny i związany ograniczeniami przestrzeni i czasu . Wiodące dziedziny Stworzenia, światy astralne, są jednak zwolnione z ograniczeń przestrzeni i czasu. Istnieją w tym samym czasie, którego nie wyobrażamy sobie z naszymi ograniczonymi zmysłami. To ograniczenie zostanie wyeliminowane w tym stuleciu.
Nasz  Weltanschauung  otworzy peu à peu  na wciąż niewidzialne światy astralne, a pionowy wymiar ludzkiej egzystencji połączy się z horyzontalnym wymiarem ziemskich inkarnacji. Połączenie tego duchowego krzyża będzie punktem wyjścia dla nowej etyki duchowej, która doprowadzi obecną, wciąż bardzo prymitywną ludzkość do nowego etapu ewolucji. Ta nowa książka o Human Gnosis jest pierwszym, skromnym wkładem w ten cel.
Tłumaczenie z pomocą translatora....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz