czwartek, 24 stycznia 2019

Tajne programy kosmiczne: bardziej złożone niż wcześniej ujawnione



Corey "GoodETxSG" 

Spisek , kosmos , filmy dokumentalne , UFO , najnowsze artykuły

Byłem bardzo szybki i wściekły i mało spałem, proszę wybacz mi literówkę, ponieważ nie będę mocno edytował tego postu.


Dostarczyłem DW tyle informacji, ile mogłem, bez naszej bezpiecznej linii, która została ostatnio w jakiś sposób przerwana lub wyłączona. Byłem w stanie podać mu kilka szczegółów bez wchodzenia w szczegóły operacyjne, które miałyby negatywne konsekwencje OPSEC. 

Udało mi się omówić najnowszą konferencję Sojuszu SSP [ Secret Space Program ] dość szczegółowo i podzielić się niektórymi z "Intelów", o których byłem poinformowany na temat "Dwóch ataków" (że istoty te nie były entuzjastycznie nastawione), zostały przeprowadzone przez sojusz SSP w pewnym okresie czasu po tym, jak jedna z grup opozycjonistów




Informacje te zostały uwzględnione i doprowadziły do znacznej utraty życia, zarówno niewinnych, jak i nie tak niewinnych. Niektórzy członkowie Sojuszu SSP nie uważali, że są to "okrucieństwa", ale były zwykłą brutalnością wojny z jej zwykłymi obrażeniami. 

Podczas tej konferencji niektórzy przywódcy Przymierza zadawali pytania i prośby o informacje na temat kilku rzeczy, w tym proponowanych "Reguł zaangażowania" i raz jeszcze, prosząc o zezwolenie na niektóre "Typy NATO" grup SSP, o których mowa w "Lidze Narodów". Program "(SSP) z powrotem do systemu Sol.



Okazało się, że jest ich o kilka więcej niż w pierwszej myśli SSP . Nie wydaje się, że ta "zewnętrzna bariera" zostanie z jakiegoś powodu zniesiona. 

Interesujące było przeniesienie do 3 różnych obiektów sojuszu po konferencji, aby spotkać się z "szeregowymi", którzy zostali w pełni poinformowani na temat Sferycznych Istot. 

Większość z nich została "stworzona" do tych programów po tym, jak zostały one przedstawione jako MILAB w różnych podprogramach MILAB , więc byli zainteresowani, aby ze mną rozmawiać i zadawać pytania dotyczące moich doświadczeń, aby sprawdzić, czy rzeczywiście byłem kiedyś "jednym z nich" i zadawaj pytania o te Istoty Sferyczne.

Mam standardowe pytania typu "Czy oni jedzą i czyszczą swoje tyłki" i tak dalej. Musiałem dać niektórym z nich kurs zderzeniowy w istotach 6 i wyższych gęstości. Wielu z nich miało spore doświadczenie w kontaktach z istotami 4/5 gęstości, ale jest to zupełnie nowy poziom i "gra w piłkę", która pokonuje te inne istoty przez wiele tłumów. 

Wszystko poszło dobrze i skończyło się na tym, że spałem w jednym obiekcie dla kilku naszych i zjadłem z nimi małą porcję, zanim wyruszyłem do następnej lokacji, aby powtórzyć te same niewygodne rozmowy. Zostałem nawet zabrany na strzelnicę i mogłem wystrzelić jedną z broni (małych broni) po tym, jak zostałem sparowany biometrycznie. W przeciwnym razie broń nie wybuchnie w moich rękach.

Dla tych bojowych żołnierzy (mężczyzn i kobiet) zawsze miałem taką samą pustą odpowiedź na "Wiadomość o sferach". Po prostu nie rozumieli, w jaki sposób rodzaj taktyki "Miłość", "Przebaczenie", "Podnoszenie świadomości i wibracji" miałoby wpływ na różne grupy, z którymi się angażowali. Porównywano to do wkładania stokrotek do beczek M-16. 

Wielu z nich ma trudny okres z przesłaniem "Hippy Love and Peace" i przetwarza informacje o różnych gęstościach i wibracjach. Niektóre z tych informacji nie wyglądały dobrze, mimo że zrozumiały, o czym mówię.

Przekazałem także wiele informacji panu Salli i odpowiedziałem na wiele jego pytań na artykuł uzupełniający, który ukaże w ciągu następnego lub dwóch dni. Przygotowuję także wszystkie moje notatki, aby przedstawić bardzo szczegółowy artykuł, który zostanie opublikowany na mojej stronie internetowej, a także skopiowany tutaj na TOT. 

Będzie to dość długi i szczegółowy artykuł, a skompilowanie i ukończenie może zająć mi około 5 dni.Powinien on dostarczyć niektóre z najnowszych i szczegółowych wydarzeń i działań w naszym Układzie Słonecznym i poza nim, które zostały opublikowane przez każdego, kto bierze udział w "Konferencjach Sojuszu SSP" osobiście, a także bezpośrednio współpracuje z "Sphere Being Alliance".

Obecnie pracuję jako łącznik pomiędzy "Sojuszem SSP", "Opozycją" (większość z nich nazywa się "Cabal") i "delegatem" w ludzkich i innych niż ludzkie federacjach ET / ED, które są uwięzione wewnątrz Układ Słoneczny w tym czasie. 

Nie z niecierpliwością czekam na dwa osobne spotkania, w których będę uczestniczył w "roli delegacji" po raz pierwszy w historii zarówno z Federacją Draco / Orionem, jak i ich sojusznikami (AKA "Nieetyczne typy ET / ED") Ich "wspólna federacja, a także spotkanie z tą samą grupą, w której byłem kiedyś, uczestniczyły w" roli wsparcia "jako" IE "lata temu, mając do 40" typów "ludzkich" jak "ET / ED w" swojej "federacji .

Nie bardzo nie mogę się doczekać tych dwóch ostatnich zadań, a sprawozdania od nich powinny być co najmniej bardzo interesujące. Oba będą miały miejsce w niedalekiej przyszłości. Dla tych, którzy zdołali ominąć niesamowitą naturę tego, o czym mówię, robię to, aby uzyskać pewne, rozwijające umysł informacje. 

Dla innych będzie mnóstwo nowych informacji, które pozwolą im potrząsnąć głowami i pięściami i uderzać klawiszami o "wątku debaty". Jedno jest pewne, sprawy podążają w górę "w górę" w pewien sposób, a pod innymi względami "Sojusz SSP" i "Grupy Opozycyjnych SSP" / Sekretne Rządy Ziemi ledwie trzymają się razem. Wszyscy mają bardzo ciężki czas.

Po rozmowach z DW chciałem udzielić wszystkim aktualizacji, a także przekazać informacje do Michaela Salli i uzyskać jego artykuł. W najbliższych dniach będę intensywnie budować ten artykuł, ujawniając informacje i niektóre z moich niedawnych doświadczeń, gdy tylko zostaną napisane i zredagowane (przez właściwego redaktora). 

Dziękuję za całe wsparcie. Rzeczy naprawdę wznoszą się szybciej i wyżej niż kiedykolwiek oczekiwałem, że "tutaj". Dowiedziałem się się, że bardzo dobrze znani ludzie bardzo uważnie przyglądają się tej informacji.

W całym przetasowaniu chcę się upewnić, że główna wiadomość nie jest dla nikogo zagubiona.Skoncentruj się na przesłaniu i zmieniaj świat "jedna osoba na raz ... nawet jeśli ta jedna osoba jest sobą!". Codzienne skupianie się na byciu bardziej "służącą innym" (w jakikolwiek drobny sposób), Skoncentruj się na stawaniu się bardziej "kochającym" i "wyrozumiałym" ... 

Skoncentruj się na otwarciu umysłu (utrzymując swoją rozpoznawalność mocno na miejscu) i "podnosząc swoją wibrację i świadomość "poprzez to, co zawsze znaczysz i systemy wierzeń, które praktykujesz (modlitwa lub medytacja). Traktuj swoje ciała jak świątynie i staraj się przejść na wyższą wibracyjną dietę. Te zmiany nie będą ostatecznie następować poprzez wojnę i przemoc, z tego, co mi przekazują, a teraz zdecydowanie IMHO ...( moim skromnym zdaniem)


Corey "GoodETxSG" 


 

David Wilcock o programie Secret Space

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz