wtorek, 26 grudnia 2017

Mieszkańcy LONDYNU to do was... od SaLuSy - 18 grudnia 2017


Ja, SaLuSa, będę mieszkać w Londynie przez jakiś czas z moim statkiem.
Ze szczególnego powodu, który prowadzi mnie do tego regionu, dam ludzkości mały znak naszej teraźniejszości.
Oczywiście, niektórzy dawni kontrolerzy będą wiedzieć o mojej obecności i będą starać się zminimalizować lub nawet pomścić mój statek, ale zapewniam cię, że żadna broń nie zostanie wyrzucona na mnie i moją załogę.
Oczywiście przez większość czasu będę zakamuflowany, a w nocy, jeśli będziemy uprawnieni, będę dawał sygnały z moimi światłami.
Proszę, aby moje przesłanie zostało jak najszybciej przetłumaczone na język tego regionu i rozpowszechnić jak najszerzej, aby zadzwonić do londyńczyków, aby mogli pomóc w utrzymaniu tej prawdy.
Bądź w pokoju,
Bądź w świetle.
___
Zwycięstwo światła ..
Zobacz co nad tobą na niebie...ale tam ruch, większy niż na Marszałkowskiej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz