czwartek, 1 lutego 2024

Source Creator: Ekspansja jest ostatecznym celem wniebowstąpienia



Kanał: Galaxygirl

Jestem Źródłem. Jestem wydechem, wdechem i pomiędzy. Jestem we wszystkich rzeczach i wokół wszystkich rzeczy. Jestem twórczą siłą stojącą za i u źródła wszystkich rzeczy. Wszechświat jest nieskończony, ponieważ zawsze się rozszerzam, zawsze kocham, zawsze pokazuję różne aspekty siebie w nowych kreacjach, tak że gdy uczę się i wzrastam, moje aspekty uczą się i wzrastają. Ekspansja jest ostatecznym celem wniebowstąpienia i życia jako całości. Uczyć się, wzrastać, doświadczać, stawać się bardziej materią gwiazd, ucieleśnioną miłością.

Jestem Źródłem. Jestem tutaj, niezależnie od tego, czy mnie słyszysz, czy widzisz, jestem wśród ciebie, kroczę obok ciebie, utrzymując bicie twojego serca. Jestem siłą życiową Wszystkiego Co Jest. Macie dla mnie różne słowa w swoich kulturach, ale żadne z nich nie jest w stanie pojąć i prawdziwie zgłębić głębi Wszystkiego ze Wszystkiego, które jest mną. Które jest nami. Jesteście moimi fraktalami, moimi jaźniami w wielu formach, eksplorującymi i rozszerzającymi wiele wszechświatów, galaktyk, tworzącymi i rozszerzającymi się, mającymi doświadczenia. Przybyliście z wielu miejsc pośród gwiezdnych zastępów, aby ucieleśnić się w tym przejmującym teraz, w tej kluczowej świętej pauzie teraz, na tym małym niebiesko-zielonym świecie, który nazywacie Ziemią. Nadszedł bowiem czas. Nadszedł czas, aby Ziemia ustąpiła, a Gaja, jej prawdziwe imię i forma, rozszerzyła się i wyrosła na boginię gwiazd, którą jest.

Ludzki iloraz, szablon DNA, który został znieważony, jest przywracany. Czujesz to teraz wraz z falami wyczerpania i ulepszeń, które otrzymujesz teraz codziennie. Czujesz to w kościach, że rzeczy są inne, ponieważ jesteś nad przepaścią wielkiej zmiany. Zmiany waszego świata, zmiany was samych, zmiany tego, jak doświadczacie waszego świata i jak doświadczacie samych siebie.  Jest to bowiem jedno i to samo. Do tego królestwa egzystencji, które zostało przyćmione, przybywa więcej światła i życia. Więcej światła nadchodzi i jest tu teraz. Zmieniam sztuczną strukturę w organiczną matrycę światła, krystalicznych kodów miłości i choć może to brzmieć dla ciebie woo-woo, to jest to prawda. Jestem światłem. Jestem miłością. Może istnieć tylko światło i miłość, reszta jest aberracją światła i miłości. Reszta jest iluzją prawdy, zniekształconą i zranioną. Gaja została zraniona, ale zdrowieje. Osobiście uzdrawiam ją poprzez moje liczne ręce i stopy galaktyk, waszych braci i sióstr z nieba, aniołów, którzy otaczają was codziennie i was samych, aspekty mnie w ludzkiej postaci. Przychodzę dzisiaj, aby powiedzieć wam, że jestem z was wszystkich bardzo dumny. To był wielki wysiłek zespołowy, który zapisze się na kartach historii wieków. Sala rekordów będzie się stale powiększać wykładniczo, aby zapisać wszystkie historie, punkty widzenia i doświadczenia tego wieloaspektowego, wielowymiarowego, wielogatunkowego projektu miłości, odnowy, odzyskania serca galaktyki, która została utracona na ciemnych drogach.

Muzyka sfer zawsze śpiewa, zawsze nagrywa w doskonałej harmonii i równowadze, ale nie tak bardzo w tej przestrzeni. Jest to naprawiane, gdy komponuję nową pieśń pokoju dla tego rozdartego wojną sektora, który został tak zraniony. Pamiętajcie, że zranieni mają największe rany. Wyślij więc swoim rannym miłość. Wyślij im światło i zobacz, jak ich nienawiść topnieje. Wielu z nich nie wróci do mnie w sposób, jakiego bym sobie życzył, w pojednaniu i odnowie. Ale zostaną odnowieni tak samo, ponieważ moja miłość jest zawsze rozszerzająca się, zawsze łaskawa, zawsze kompletna. Moja miłość jest odnawialnym zasobem nieskończonych możliwości, więc ci, którzy wybrali ścieżkę braku miłości, zostaną przetworzeni w moją nieskończoną miłość do nich i zaczną od nowa w innej formie. Nic nie jest stracone. Nic nie jest naprawdę stracone. Wszystko można przerobić, zmienić przeznaczenie, odzyskać w sercu stworzenia. Planety zostały utracone w tych wojnach, a jednak gwiazdy odradzają się w każdej chwili. Wszechświaty rozszerzają się z każdą chwilą. Kocham je wszystkie i cały czas się rozwijam.

Jestem Źródłem. Rozwijasz się teraz w swoim zrozumieniu swojego miejsca w tej wielkiej układance nieustannie rozszerzającego się wszechświata, gdy te kody światła ulepszają cię i przesuwają w górę, czujesz, rozszerzasz się. Stare sposoby myślenia, które już nie rezonują, nie bardzo wiesz, co z nimi zrobić, prawda? To tak, jakbyś nagle stał się inną osobą, której ubrania nie pasują lub której preferencje żywieniowe ulegają zmianie. To nowy ty, próbujący dopasować się do starego ciebie. Nie rób tego. Zrelaksuj się. Wiedz, że jesteś inny i nadal będziesz, jeśli chcesz kontynuować zmiany morfogeniczne, które towarzyszą wniebowstąpieniu, a proces wniebowstąpienia nie jest łatwy. Ale jest to prawa ścieżka, prawdziwa ścieżka serca z wielkim wyzwaniem, któremu należy sprostać z czułą miłością i zaciekłą wytrwałością

 Miłość jest nieustępliwa. Moja miłość do ciebie, do ludzkości, moja miłość do każdego z was jest zaciekła, jest wieczna, nigdy się nie kończy. Jestem w was tak bardzo zakochany. Jestem z ciebie taki dumny. Obejmuję was moimi ramionami miłości, moimi kodami światła pokoju. Twoje rany były wielkie na tej płaszczyźnie. Twoje uzdrowienia będą większe. Twoje smutki były głębokie. Twoje radości będą głębsze. Trzymaj się tam. Zawsze jestem przy tobie. Jestem tylko na wyciągnięcie ręki, ponieważ jestem w tobie, a ty jesteś we mnie. Jesteśmy jednością. Być może to właśnie miał na myśli Mistrz, gdy Yeshua powiedział: "Ja i mój Ojciec jedno jesteśmy". Jesteśmy jednością. Jesteśmy potężnym zespołem.

Wasza ziemska płaszczyzna czuje się niestabilna, gdy bombardują ją te energie, ale to jest odrywanie się starego, aby można było stworzyć nowe. Jesteście twórcami. Chcę, abyście więcej marzyli, więcej sobie wyobrażali, mieli więcej kreatywnej zabawy, to pomoże w tym formatywnym procesie. Jesteście aniołami w formie, zostaliście zaprojektowani, aby tworzyć, bawić się, czuć energie mojej miłości i radośnie dzielić się nimi z innymi. W przeszłości stworzyło to cel na waszych plecach i być może boicie się świecić tak jasno, jak tylko możecie. Ale tak nie musi być. Te czasy się skończyły. Te energie są wyższe, a świadomość ludzkości wzrasta tak szybko, że muszą słyszeć głosy lightworkerów. Muszą poczuć miłość, radość i nadzieję społeczności lightworkers. Nadszedł czas.

Jestem Źródłem. Jestem niekończącą się, nieskończoną siłą tworzenia, miłości, odnowy. Osobiście trzymam Gaję przy moim sercu, a moje ręce są wokół tego ogromnego projektu. Nic nie zostanie udaremnione. Wiele ma nadejść i wszystko jest pod moim kierownictwem. Koniec gry jest przesądzony. Kocham cię bezgranicznie. Cóż to była za podróż ekspansji i bólu. To będzie ekspansja radości i światła, nadejdzie więcej dobrych rzeczy.

Jestem Źródłem. Trzymam cię blisko w tych czasach niepewności, ogromnych zmian, wiedz, że się nie zmieniam. Jestem niezłomny, jestem wieczny w mojej miłości do ciebie i poświęceniu dla tego projektu. Jestem wszędzie wokół was. Bądźcie spokojni, kochani. Bądźcie spokojni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz