czwartek, 29 lutego 2024

Starlight: Jesteś na etapie uzdrawiania

 

przez Galaxygirl
https://voyages-of-light.com/2024/02/25/starlight-via-galaxygirl-february-25-2024/

Pozdrowienia, dzieci drogi. Jestem Starlight, przywódczyni mojego ludu. (Widzę oszałamiającego białego jednorożca z długą srebrną grzywą i głębokimi brązowymi oczami). Obserwuję wasze postępy, tak jak my wszyscy tutaj, na Nowej Gai. Zastanawiasz się, czy kiedykolwiek nastąpi jakaś trwała zmiana w twoim świecie. Zastanawiasz się, kiedy coś się wydarzy. Zastanawiacie się, kiedy spełnią się wasze marzenia. Dzieci, macie głęboki zaszczyt tworzenia waszych marzeń, tworzenia cegiełka po cegiełce budulca nowego świata i właśnie to robicie.

Na waszym świecie zachodzi już wiele zmian i są one dobre. Nie jest to przyjemne ani ładne, ale jest dobre. Jesteście na etapie oczyszczania rany, aby mogła się zagoić bez zanieczyszczeń i infekcji. To właśnie jest usuwane z waszych politycznych, emocjonalnych, duchowych i geograficznych regionów waszego świata. Ukryte rzeczy wychodzą na jaw i są to brzydkie, zniekształcone świadomości, które postanowiły nie ewoluować pod wieloma względami i postanowiły trzymać się swoich starych sposobów braku, chciwości i bólu. Ponieważ to jest to, co znają i wszystko, czego chcą doświadczyć. Nadchodzi więcej zmian, o których mówią wasze przekazy kanałowe. Jest więcej rzeczy, które zostaną ujawnione, do których nawiązują twoi urzędnicy rządowi, gdy powoli wyciekają coraz więcej informacji o kosmicznym bracie i siostrze (ujawnienie ufo). Nie cała świadomość doświadcza siebie w miłości i lekkich formach, ale u podstaw tego był początek ich strumienia świadomości.

Widzicie, wszyscy urodziliście się w pustce z kolorem i śmiechem, boską iskrą Stwórcy fraktalną ze Wszystkiego, w miejscu absolutnej czystości i światła, w pustce, gdzie wszystko jest nieskończonością wszystkiego i wszystko jest jednością czystego potencjału. To właśnie stamtąd przybyliśmy. I wielu zostało podporządkowanych stronie braku, ponieważ był to ich wybrany punkt doświadczenia. I wielu było z miejsca na miejsce, od świata macierzystego do świata macierzystego, zbierając doświadczenia światła i ciemności, wcieleń obfitości i niedostatku, tak że każdy z was ma piękny róg obfitości doświadczeń, prawd i półprawd, które wymagają uzdrowienia. Jesteście na etapie uzdrawiania. Teraz wiele z was, starych dusz czytających te światy, uzdrawia się od naprawdę bardzo długiego czasu i przynosicie te kody uzdrawiania innym, co jest wielkim darem i poświęceniem. Ale nie jest to całkowicie bezinteresowne, ponieważ pragniecie zakończyć to życie osobistym i planetarnym zwycięstwem wniebowstąpienia, co jest naprawdę szlachetnym zadaniem. I jest to całkowicie godne pochwały, aby być w tak szanowanej misji. Chrystusowa Świadomość w ludzkiej formie rozwija się, a aspekt Boskiej Sophii jest w pełni sił. Obecnie w społeczności duchowej jest o wiele więcej kobiet-kanalizatorów i mówców. Odnajdują swój głos po stuleciach tłumienia.

W mojej społeczności, społeczności rasy jednorożców na Nowej Gai i gdzie indziej, służymy równo między płciami. Nasze zadania są wyznaczone na podstawie naszych osobistych preferencji i mocnych stron. Jest wielu samców, którzy lubią wychowywać ogierki i wszyscy pełnimy różne funkcje przywódcze.

Ja Starlight jestem przywódczynią mojej rasy jednorożców na Nowej Gai i możesz szukać u mnie dalszego zrozumienia pustki, ponieważ pamiętam moje doświadczenia tam i medytuję w tym polu. Wolę wcielenie jednorożca ze względu na jego czystość i pokrewieństwo ze światłem, ponieważ w mojej formie czuję, jak światło przepływa przeze mnie. Mój róg jest krystaliczny. Moje kopyta są obsydianowe, dla uziemienia, uziemienie tego światła w miejscach, w których biegam i żyję, jest naprawdę wielkim zaszczytem. Robisz to swoimi trampkami, swoimi ludzkimi stopami, choć nie z obsydianu, jak moje kopyta, ale z ludzkiego ciała i kości, z tego samego oddechu węgla, na którym się urodziłeś

Bycie człowiekiem to wielki zaszczyt. Nie jest to łatwa droga. Jest wiele ran na twoich stopach, gdy idziesz przez swoje życie. (Pokazuje mi drzazgi w obolałych stopach i twarde, kamieniste ścieżki. Pokazuje mi zabandażowane stopy, które są czyszczone). Jest to oczywiście metafora podróży waszej duszy. Ale naprawdę wy, wcieleni teraz na Wznoszącej się Gai, jesteście tymi silnymi, wytrwałymi, nigdy się nie poddającymi i rozgrzewa moje serce to, że jestem z was najbardziej dumna.

 Jestem Starlight z rasy jednorożców. Pragnę, abyś kontynuował swoją wytrwałość w dążeniu do światła. W miarę jak krystaliczna matryca będzie się coraz pełniej włączać, zaczniesz dosłownie odczuwać szum i puls życia w takim stopniu, że będziesz się zastanawiać, czy kiedykolwiek wcześniej byłeś w pełni świadomy czegokolwiek? Twoja obecna świadomość będzie tak podwyższona i tak świadoma otoczenia zarówno w świecie wewnętrznym, jak i zewnętrznym, że będziesz się zastanawiać, czy kiedykolwiek wcześniej byłeś w pełni przebudzony? Przebudzenie pogłębi się również dla was, tych wojowników drogi czytających te słowa. I jest to wspaniała rzecz. Światło jest piękne i nadal staje się jeszcze piękniejsze dla tych, którzy mają oczy, aby widzieć, jak często powtarzał Yeshua. Yeshua idzie wśród mojego ludu, a ja z jego. My, jednorożce, zaczynamy przechodzić przez zasłonę, aby energetycznie wypełnić lukę między światami. Widzimy cię. Kochamy cię.

Jestem Starlight. Dotykam moim krystalicznym rogiem twojego trzeciego oka. Poczuj, jak przebudzenie zaczyna się na nowo, ponieważ każdy dzień, każda chwila jest kolejnym darem Stwórcy do rozpakowania.  Spaceruj ze mną w Nova Gaia podczas swoich medytacji. Jestem tu dla ciebie. Zawsze twoja, Starlight.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz