czwartek, 29 lutego 2024

Ten, Który Służy: Praca w stanie uśpienia



Kanał: James McConnell

Ten Który Służy: Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, hum. Pozdrowienia dla ciebie! Ten, Który Służy tutaj. W tym momencie jesteśmy tutaj bez Shoshanny, ale będziemy (jak to się nazywa?) się tu kręcić.

Jesteśmy gotowi na wasze pytania, jeśli je macie. Możecie teraz wyciszyć swoje telefony, a my odpowiemy na wasze pytania, jeśli je macie.

Gość: Mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość:
To może odnosić się do tego, co Sananda mówił o pracy w naszym stanie myślenia. Ostatnio czasami budzę się z lekkimi zadrapaniami wokół moich ramion i wokół nich i zastanawiałem się, czy ma to coś wspólnego z czymś, co dzieje się w moim stanie snu.

OWS: Nie do końca zrozumieliśmy w twoim sformułowaniu, co dzieje się w twoim śnie. Coś z naszymi ramionami?

Gość: Dostaję zadrapań. Dostaję lekkie zadrapania. Miałam koty, ale to tylko jedno zadrapanie, nie trzy pod rząd czy coś takiego. To tylko jedno przypadkowe zadrapanie tu i tam i po prostu zastanawiałem się, czy ma to coś wspólnego z tym, co dzieje się w moim stanie snu.

 OWS: Z pewnością tak jest.To prawda. Jest to afirmacja tego, co robisz, pracując w stanie snu, że działasz na wyższym poziomie w tym stanie snu, pracując z siłami światła, aby wprowadzić zmiany na tej planecie. Wy, wraz z wieloma aniołami i archaniołami, pracujecie razem w ten sposób.I jest wielu z was, którzy są na tym wezwaniu i tych, którzy rezonują z tymi słowami, którzy również to robią. Możecie nie zauważać zadrapań, możecie nie pamiętać tych rzeczy, które się dzieją, ale one rzeczywiście się dzieją, tak jak zaczynacie coraz bardziej rozumieć, że się dzieją.Z pewnością, gdy macie te świadome sny, ci z was, którzy je mają.I odkrywamy, że coraz więcej z was ma je tutaj.I to będzie kontynuowane, że będziecie mieć te sny.W końcu będziecie pamiętać coraz więcej z tego, co dzieje się w tym stanie snu, w tej rzeczywistości. Bo rzeczywiście jest to rzeczywistość wykraczająca poza iluzję trzeciego wymiaru.Czy to ci wystarczyło?Gość:Zastanawiałem się tylko, czy to oznacza, że walka jest fizyczna?

OWS: Tak. Tak. Masz, w pewnym sensie, bitwę między ciemnością a światłem.Tak.Gość:Dziękuję.

OWS: Czy byłyby jeszcze inne pytania?OWS: Tak.Tak.Masz, w pewnym sensie, bitwę między ciemnością a światłem.Tak.

Gość:Dziękuję.

OWS:Czy byłyby jeszcze inne pytania?

Gość:Tak, mam pytanie.W związku z jej historią, pewnego dnia zdarzyło mi się to samo.Rano, kiedy się obudziłem, po lewej stronie brzucha myślałem, że to ugryzienie pluskwy. Już prawie się zagoiło, ale nie pamiętam, jak to się stało.Pomyślałem też, że może coś mnie ugryzło podczas snu. Czy to jest z tym związane, czy to coś dodatkowego?

OWS: Rzeczywiście, jest to bardzo powiązane.Doświadczasz tych rzeczy, o których mówiliśmy od dłuższego czasu, tych przebłysków.A te przebłyski mogą być czymś więcej niż tylko widzeniem w wyższych wymiarach, ale mogą być również doświadczaniem i uzdrawianiem, a wszystko to, co się z tym wiąże. Więc, tak.

Gość: Hmm. Ok, dziękuję.

OWS: Czy byłyby tu jeszcze inne pytania?

Gość:Mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Chciałbym się dowiedzieć, gdzie trafiają zwierzęta po tym, jak odejdą. Miałem wspaniałego, cudownego kota, którego miałem przez dwadzieścia lat. Odeszła. I mówię ci, tak bardzo kochałam tego kota i tak bardzo za nim tęsknię, i zastanawiam się, czy one odchodzą tak jak my. Mam wrażenie, że mają duszę. Czy możesz mi powiedzieć, dokąd one idą?


OWS: Możemy powiedzieć, że rzeczywiście mają zbiorową duszę.I razem pracują nad wprowadzeniem zmian tutaj na planecie na swój własny sposób, jako towarzysze, jako towarzysze miłości dla was, aby pokazać wam drogę do bezwarunkowej miłości, bo tym właśnie są. To właśnie przynoszą. A w swoich ofiarach i tym wszystkim przynoszą tę miłość ludzkości, widzisz?

To, dokąd zmierzają, jest w pewnym sensie bardzo podobne do tego, dokąd zmierza człowiek. Ale jest różnica w tym, że istnieje indywidualna dusza dla ludzkości.Ale w świecie zwierząt jest więcej kolektywnej duszy, która czasami staje się indywidualna, i właśnie tam masz te ukochane zwierzęta, które miałeś, które powracają w innej formie, lub mogą być w tej samej formie zwierzęcej lub w innej formie zwierzęcej niż ty. Ale one trwają w tej zwierzęcej formie, dopóki same nie będą gotowe, by wyjść poza nią.

Gość: Wiesz, co powiedziałem, kiedy odeszła? Powiedziałem: "Skończyłaś studia! Ponieważ była taka ludzka. Pomyślałem, że mogłaby stać się człowiekiem w następnym wcieleniu. Bo muszę ci powiedzieć, że nigdy nie doświadczyłem takiego zwierzęcia jak ona. Czuję stratę. Ale chcę, żeby była szczęśliwa. Mam nadzieję, że jest szczęśliwa tam, gdzie jest. I dziękuję za odpowiedź. Dziękuję bardzo.

OWS: Tak. Czy byłyby jeszcze jakieś pytania?

Gość: One Who Serves? Czy zwierzęta w końcu stają się ludźmi? Czy też zawsze pozostają w kolektywnym królestwie zwierząt?


OWS: Musisz zrozumieć, że zawsze istnieje proces wznoszenia się.

Dotyczy to wszystkich istot, czy są to zwierzęta, ludzie, minerały, cokolwiek by to nie było. Istnieje proces wznoszenia się.Istnieje ciągły ruch w kierunku wyższych częstotliwości wymiarowych, wyższego zrozumienia, wyższej świadomości, tego wszystkiego.To trwa dla wszystkich istot. W porządku?

Gość:Więc nie możemy zaświadczyć, że ostatecznie stają się ludźmi?

OWS: Zdecydowanie tak, to jest również częścią procesu. I są inne istoty poza ludźmi, musisz to zrozumieć.

Gość: Ok.Dziękuję za odpowiedź na pytanie. Byłem po prostu ciekawy, czy mogą w końcu stać się ludźmi.

OWS: Tak. Przyjmujemy teraz pytanie e-mail.

Gość: Tak, dziękuję. Ktoś zapytał o książki o Annunaki napisane przez Zecharię Sitchina. Czy warto je przeczytać, czy są to dezinformacje pochodzące od CIA? Dziękuję.

OWS: Powiemy, że z pewnością są warte przeczytania dla tych, którzy chcą je przeczytać, którzy chcą zrozumieć tę część historii, tych historyków w was, w każdym z was, tej części was, która chce poznać prawdę, chce zrozumieć, co wydarzyło się przed waszą ewolucją tutaj na tej planecie, jaki był początek tej ewolucji na tej planecie, widzicie? Tak więc te książki, o których mówisz, są rzeczywiście dokładne pod wieloma względami.

Oczywiście pewne rzeczy zostały wyrwane z kontekstu, jeśli chodzi o to, co ten człowiek przeczytał z tych zwojów i dokumentów, na które się natknął, a niektóre zostały błędnie przetłumaczone i tak dalej. Ale w większości jest to bardzo dokładne i zostało zmienione przez tych, którzy czytali te materiały, a następnie przyszli z własnym zrozumieniem tego. Jest to więc bardzo podobne do Biblii i tego, jak była błędnie interpretowana, błędnie tłumaczona, wszystko to przez wiele tysięcy lat, widzisz?

Jesteśmy więc gotowi zakończyć tę część rozmowy.

Więc chcemy tylko powiedzieć na zakończenie, abyście kontynuowali, jak powiedział Sananda, kontynuowali poruszanie się naprzód, naprzód, zawsze poruszając się naprzód ku światłu, coraz bardziej ku światłu waszej istoty i ku światłu waszego własnego tworzenia.

Shanti.

 Pokój niech będzie z tobą. Bądź jednością.

Kanał: James McConnell

http://www.meetup.com/ancient-awakenings


http://www.ancientawakenings.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz