niedziela, 25 lutego 2024

"Myślę, że czytasz tylko wstępy" (pobierz)


25 lutego 2024 r. przez Steve Beckow


Wydałem książkę 5 w naszej serii Let's Go! Rozwijajmy się!

"Myślę, że czytasz tylko wstępy"

6 grudnia 2022 r.

(https://goldenageofgaia.com/2022/12/06/i-think-you-only-read-introductions/)

W 1974 roku kluczowym wydarzeniem było dla mnie przeczytanie książki Erica Berne'a Games People Play. (1)

Ta książka pokazała mi, że można badać i klasyfikować wzorce zachowań u ludzi.  Zainteresowałem się tym tematem, rzekomo nie będąc w ten sposób zbyt często.

Przyglądałem się zachowaniu pod każdym możliwym kątem - socjologii, antropologii, psychologii, ludoznawstwa, kinetyki, proksemiki itp. itd.  Czytałem wszystko, co mogło pomóc mi dostrzec wzorce w ludzkim zachowaniu. ... Errrr... Cóż, czytałem częściowo.

Pobierz Let's Go! Let's Grow! Vol. 5. Growth at https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Lets-Go-Lets-Grow-V5-Growth-R3.pdf

Mój promotor powiedział mi kiedyś: "Steve, myślę, że czytasz tylko wstępy do książek". W dużej mierze miał rację. Interesowała mnie tylko teoria, a nie jej zastosowanie. A to zwykle było podane we wstępie.

Tam, gdzie był wybór między tym, co lokalne, a tym, co ogólne, wybierałem to, co ogólne. Chciałem wiedzieć, jak to wszystko działa, a nie szczegóły konstrukcji itp.  Jak to wszystko do siebie pasowało? Co napędzało co?

***


Można powiedzieć, że Etnografia Wniebowstąpienia jest moim okresowym raportem. (2)

 A skoro już tu jesteśmy, pozwolę sobie dodać do tego dwa nowe twierdzenia. (3)

Twierdzenie 3: Miłość jest wszystkim.

Dlaczego to mówię? Ponieważ dwa razy w życiu znalazłem się w wyżej wymiarowym Oceanie Miłości (Maré, Ocean Miłości; stąd Maryja, Wcielenie Matki) i miłość była wszystkim.

Twierdzenie 4: Głównym architektem naszego zachowania są nasze myśli; głównym motywatorem są nasze uczucia. (4)

Ponieważ zidentyfikowałem wiele wzorców, zobaczyłem, jak działa skonstruowane "ja", przyjrzałem się tendencyjności służenia sobie pod każdym kątem itp.

Biorąc pod uwagę, że zaczynałem w wieku siedmiu lat z rozbitą osobowością, jak Humpty Dumpty, musiałem poskładać się z powrotem. (5) To, co opisuję, było tą pracą. (6)

W dzisiejszych czasach widzę, jak wybieram ścieżkę konfliktu i wychodzę z prawdą / złem - i po prostu przestaję. Nic do zastąpienia. Po prostu przestaję.

Mam teraz szansę na wypolerowanie posągu. (7) Mam szansę na prowadzenie grupy firm.

Powtarzając za Krishnamurtim, wiedza o drogach jaźni jest konieczna, aby usunąć szczotkę, która ukrywa wiedzę o jaźni.

To właśnie zdecydowałem się zrobić zamiast kupować dom lub posiadać (fantazyjny) samochód. Wydałem pieniądze na warsztaty i odczyty. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony z tego wyboru.  I podejrzewam, że stało za nim przewodnictwo na każdym kroku. (8)
Pobierz Let's Go! Let's Grow! Vol. 5. Wzrost na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Lets-Go-Lets-Grow-V5-Growth-R3.pdf
Embedder PDF wymaga atrybutu url

Przypisy

(1) Eric Berne, Games People Play: The Psychology of Human Relationships. London: Penguin, 1964.

(2) An Ascension Ethnography na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/An-Ascension-Ethnography-5.pdf.

(3) Twierdzenia pierwsze i drugie są następujące:

Twierdzenie 1: Wzrost napięcia cielesnego powoduje spadek świadomości; spadek napięcia cielesnego powoduje wzrost świadomości.

Twierdzenie 2: Stanie się globalnym liderem wymaga porzucenia strachu.

(4) Doszedłem do tego wniosku na podstawie obserwacji innych i siebie od 1974 roku. Rada Arcturian 9D ujęła sprawę w ten sposób:

"Zawsze dążymy do najwyższego wibracyjnego stanu istnienia, jaki kiedykolwiek znaliśmy. Jest to wszechogarniające dążenie, które pomaga nam lepiej służyć wam wszystkim, ale jest to również dążenie samolubne. Chcemy czuć się tak dobrze, jak to tylko możliwe i zbliżyć się do Źródła tak blisko, jak to tylko możliwe, i robimy to dla radości z tego doświadczenia, a także dla wyzwania, jakim jest zdobywanie nowych szczytów". (The 9D Arcturian Council, Channeled by Daniel Scranton "Make Earth Unrecognizable by the End of 2021," Kathleen Willis to Steve Beckow email, July 19, 2021). [Podkreślenie moje].

(5) Zob. "From the Humpty Dumpty Man to Here: Completing the Fear of Being Wrong", 5 czerwca 2019 r. na stronie https://goldenageofgaia.com/2019/06/05/300939/ oraz "Embodiment: There Can Only Be One - Part 1/2", 26 sierpnia 2020 r. na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/08/26/embodiment-there-can-only-be-one-part-1-2/.

(6) Przypomina mi się praca galaktyków polegająca na odzyskiwaniu duszy. Zobacz Przesłanie Matthew, 1 grudnia 2022 r.

(7) Na temat polerowania posągu, zobacz "Plotinus on 'Remaining Here, Ascending Aloft'", 16 sierpnia 2011, na https://goldenageofgaia.com/2011/08/16/plotinus-on-ascending-aloft/.

(8) Jako ilustrację tego, jak daleko wstecz sięga cudowna pomoc, Michael opowiedział mi o czasie, kiedy uchronił mnie przed porażeniem prądem:

Steve: Około 1969 roku w Ottawie odciąłem przewód od grzejnika samochodowego do gniazdka w moim domu. Wyciągnąłem przewód z nagrzewnicy i odciąłem go. Cóż, to dokładnie przeciwieństwo tego, co powinienem zrobić. Powinienem wyciągnąć go z budynku, a następnie uciąć, prawda?

AAM: Zgadza się.

Steve: Powinienem zostać porażony prądem! Czy miałeś w tym swój udział? Powiedz mi, co zrobiłeś lub co się stało?

AAM: Cóż, to nie było duże przedsięwzięcie, Sweet One, aby po prostu zapobiec przepływowi elektryczności. Więc tak, to nie był twój czas. Byłeś, powiedzmy, młody i głupi.

Steve: Całkowicie zasnąłem, żeby to zrobić! O mój Boże! Czyż to nie interesujące! Dziękuję za to.

AAM: Nie ma za co

Steve: Nie wiem, jak udało mi się to wtedy tak łatwo pogodzić.

AAM: Ponieważ nie było żadnych konsekwencji! Ponieważ konsekwencje byłyby dość tragiczne.

Steve: A jakie by były? Śmierć, prawda?

AAM: Zgadza się. (AAM, 14 lutego 2019.)

Najbardziej prawdopodobne i sensowne jest to, że jego czujne oko byłoby tam od samego początku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz