czwartek, 22 lutego 2024

Wprowadzenie" do Let's Go! Let's Grow! Vol. 4. Pojawienie się



22 lutego 2024 r. przez Steve Beckow


Wprowadzenie

O wyłanianiu się dowiedziałem się od mojego sensei karate, mistrza Hidehiko Ochiai (1), dlatego dedykuję mu tę książkę.

W wieku 84 lat wciąż mieszka w Vestal w stanie Nowy Jork.  Jeśli dotrwa do Wniebowstąpienia, będzie tu na zawsze!

Jeśli tak się stanie, być może zmienię zawód.

W 1974 roku nazywaliśmy to "kiai", deklarując przeciwnikowi, że stoisz na swoim miejscu.

Pobierz Let's Go! Rozwijajmy się! Renesans ludzkiego rozwoju. Vol. 4. Emergence, za darmo, tutaj: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/02/Lets-Go-Lets-Grow-V4-R3.pdf

Wzywanie siebie krzykiem ze splotu słonecznego.

Nie wiem, ile razy w wieku 75 lat stawałem twarzą w twarz ze złodziejem lub napastnikiem, przywoływałem moc z mojego brzucha i patrzyłem, jak się oddala. Nigdy nie udało mi się stoczyć dobrej walki.

OK, OK, OK, jesteśmy lightworkerami; niektórzy z nas są wojownikami światła. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy.

Nie musisz być wojownikiem światła. Bez wątpienia jesteś wojownikiem serca, który nie będzie tolerował okrucieństwa, tortur i morderstw kobiet i dzieci, które mają miejsce na całej naszej planecie - a nawet więcej, pod nią - zbrodnie, o których wiem i których nie będę tolerować.

Wyłanianie się jest umiejętnością, którą możemy pożyczyć od wojowników światła - wyłanianie się, wychodzenie, wzywanie siebie.

 Powstał bardzo opiekuńczy dorosły. Nazywam go Dowódcą. Równie dobrze może być moim Uniwersalnym Ja; moja intuicja mówi, że tak, ale nie wiem.

Chodzi o to, że pozbyliśmy się strachu. A jeśli do tego czasu tego nie zrobimy, tupnij nogą i powiedz "Nie!". To sprawi, że strach magicznie wyparuje.

Boi się ciebie.

***


Niezależnie od tego, jaką praktykę preferujesz, zobaczysz, że żyjemy prawie całe nasze życie w powierzchownym stanie świadomości, skonstruowanym przez nas z naszego wychowania, programowania, warunkowania, socjalizacji i wolnego wyboru.

Podobnie jak "Top Dog/Underdog", którego niektórzy z was mogą pamiętać, to kim jesteśmy 

publicznie, a kim jesteśmy prywatnie, jest bardzo różne. (1)  

Jeśli spojrzymy głębiej, prawdopodobnie zobaczymy, że chcemy "wyjść" z ukrycia, ze strachu, z arogancji i wszystkich innych miejsc, do których uciekliśmy, aby przetrwać.

Dziękujemy temu wszystkiemu i jesteśmy już w porządku. Już cię nie potrzebujemy.

Jesteśmy duchowymi dorosłymi. Jesteśmy silni. Dotarliśmy tak daleko - z pomocą Matki i naszych przewodników.

Mamy przed sobą kawał pracy - cokolwiek to jest. Ja to zrobię. Ty też. Jako lightworkerzy.

W tej pracy możemy zostać wezwani do cichego wystąpienia. O tym jest ta książka.

Uwielbiam tę pracę!

Pobierz Let's Go! Rośnijmy! Renesans ludzkiego rozwoju. Vol. 4. Emergence tutaj: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/02/Lets-Go-Lets-Grow-V4-R3.pdf

Przypisy

(1) Patrz "Hidehiko Ochiai" na Wikipedii, pod adresem https://en.wikipedia.org/wiki/Hidy_Ochiai.

 (2) Taka była natura dysocjacji, która przydarzyła mi się, gdy mój ojciec krzyczał na mnie z bardzo bliskiej odległości, gdy miałem siedem lat. Po roztrzaskaniu się na tysiąc kawałków, "zżelowałem" z powrotem w dwie osoby: Po pierwsze, prywatny ja, którego nikt nie znał, nawet ja sam; i po drugie, publiczny ja, który nie miał wiarygodności, pewności siebie, żadnej pewności. W 1986 roku, gdy miałem 40 lat, spotkały się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz