sobota, 24 lutego 2024

Raport dla akcjonariuszy (apel)



24 lutego 2024 r. przez Steve Beckow


Czuję się jakbym sporządzał raport dla naszych akcjonariuszy, którymi w pewnym sensie jesteś. I to w kulminacyjnym momencie filmu!

Gdybym miał sporządzić raport, powiedziałbym, że w ciągu ostatniego miesiąca wyprodukowaliśmy pięć tomów serii zaprojektowanej w celu zapewnienia podstaw dla odrodzenia ruchu rozwoju człowieka.

    Let's Go! Rośnijmy! Vol. 1: Świadomość
    Let's Go! Rośnijmy! Vol. 2: Odpowiedzialność
    Let's Go! Rozwijajmy się! Vol. 3 Komunikacja
    Let's Go! Rozwijajmy się! Vol. 4 Emergence
    Let's Go! Rozwijajmy się! Tom 5 Wzrost

Dlaczego ruch wzrostu?

Przez półtorej dekady budowaliśmy z wami przewodnik po duchowych podstawach pracy ze światłem. Mamy nadzieję, że zdobyliśmy wasze zaufanie i wsparcie.

Ale nasze przesłania z Kompanii Nieba nie zapewniają nam doświadczenia prawdy, którą otrzymaliśmy. Do tego potrzebujemy praktycznego, bezpośredniego doświadczenia. A wszystko, co wiąże się z tworzeniem takich możliwości, jest dziełem ruchu wzrostu.

Niekoniecznie osobiście, jak w połowie lat siedemdziesiątych. Więcej na Zoom i innych udogodnieniach Internetu: Bardziej ekonomiczne i o wiele dalej sięgające.

Warsztaty, grupy spotkań, psychodrama, praca z ciałem, medytacja - cała gama możliwości rozwoju kryje się pod tym tytułem.
Chciałbym go odzyskać. To nasz najlepszy poligon do pracy ze światłem i do zatrzymania zniszczeń spowodowanych przez głębokie państwo.

Więc to jest moja misja na najbliższy czas, dopóki Rewal nie pozwoli mi ożywić Esalen, ponownie uruchomić Cold Mountain Institute, sfinansować grupy wrażliwości i całą resztę praktyk ruchu wzrostu, które tak uwolniły mnie osobiście, aby rozpocząć moją podróż w 1976 roku.

To tylko ja. Pozostali redaktorzy mają swoje specjalne zainteresowania i umiejętności. Mamy nadzieję, że cały pakiet zaspokoi twoje potrzeby informacyjne i napełni twoje serce miłością.

Jak wiecie, Boska Matka wymaga od nas, abyśmy zwracali się do was o wsparcie.  Mamy nadzieję, że zainspirujemy hojność i otworzymy serca, które mogły doznać traumy i zostać zamknięte.  Tego właśnie pragnie. (1)

To coś w rodzaju ostatecznej/nagłej śmierci. Po miesiącu, w którym nie odpowiadamy na Twoje potrzeby i z powodu braku wsparcia, zamykamy sklep, a ta konkretna linia zapytań znika z sieci.

Jeśli chcesz, abyśmy kontynuowali naszą działalność, przejdź do Hope Chest i przekaż miesięczną lub jednorazową darowiznę, aby pomóc nam w wyżywieniu i czynszu. I przyjmij naszą skromną wdzięczność za twój powitalny prezent.

Bez Twojej pomocy nie byłoby nas tutaj.



Oto jak przekazać darowiznę:

Użyj tego linku ~ https://hopeche.st/pages/donate

Kliknij żółty przycisk "Przekaż darowiznę", aby dokonać comiesięcznej darowizny w wybranej przez siebie kwocie.

Aby dokonać jednorazowej darowizny, kliknij strzałkę w dół do dużego pola i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Przypisy

(1) Steve: To ubóstwo, które musimy znosić, nie wydaje się konieczne.

Boska Matka: Zgodziłeś się, że jesteś na, można powiedzieć, końcu odbiorczym.

Steve: Więc nasze bycie [biednymi] jest używane jako środek do skłonienia ludzi do otwarcia się?

Boska Matka: Aby wyrazić wdzięczność, hojność, jedność i wyrazić to, co jest dla nich cenne.

Steve: Więc takie jest duchowe znaczenie tego. Służymy temu, by rozpalać w ludziach szczodrość lub ją inspirować.

Boska Matka: Zgadza się.

Steve: Właśnie to chciałem wiedzieć. (Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 7 czerwca 2015 r.).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz