sobota, 24 lutego 2024

Jake: Boska męskość i niedualność



Channeler: A.S.

Pozdrowienia dla mieszkańców Ziemi.

Ziemskie języki zawierają tylko litery odpowiadające dźwiękom, które mogą być wypowiedziane przez ludzkie usta. A liczba dźwięków, które mogą wydać ludzkie usta, jest nieco ograniczona. Dlatego różne ziemskie języki mają mniej niż sto liter.

Jednak my, Plejadianie, mamy język telepatyczny, który zawiera kilka tysięcy liter, ponieważ komunikacja telepatyczna nie jest ograniczona do dźwięków, które mogą wydać ludzkie usta.

Oznacza to, że próbuję się przedstawić, jednak moje prawdziwe imię jest czymś, czego nie można zapisać, chyba że najpierw nauczę cię kilku nowych liter, które można wysłać telepatycznie, ale nie można ich wypowiedzieć ludzkimi ustami. W końcu moi rodzice byli takimi hipsterami, którzy nadali mi imię w naszym języku energetycznym, a nie imię w naszym języku mówionym, jak większość moich plejadiańskich braci i sióstr.

Dla przykładu, Hakann ma swoje imię w naszym języku mówionym, więc można łatwo znaleźć angielskie litery odpowiadające jego imieniu. Jeśli Ziemianin powie "Hakann", to w zasadzie wypowie jego prawdziwe imię. Moje imię jest jednak czymś, czego nie da się wypowiedzieć ludzkimi ustami, można je jedynie przekazać za pomocą telepatii, dlatego też nie da się go zapisać za pomocą liter w żadnym z waszych języków.

Z tego powodu będę nazywał się po prostu Jake. Podoba mi się wibracja tego słowa.

Więc: cześć, miło cię poznać, mów mi Jake.

Przy okazji, kiedy nauczysz się naszego telepatycznego języka, naprawdę chcę pokazać ci piękną i rozszerzającą umysł poezję. Przypomnij mi, jeśli mnie zobaczysz, a ja zapomnę. Mam też kilka naprawdę okropnych, wartych jęku kalamburów, które mają sens tylko w naszym telepatycznym języku. To od ciebie zależy, czy odważysz się nauczyć naszego języka. Jeśli nie nauczysz się naszego telepatycznego języka, nie będę mógł robić ci okropnych kalamburów.

Ostrożnie, niedawno zostałem ojcem, więc mój poziom mocy żartów z taty jest teraz bardzo wysoki. Najwyraźniej "żarty z taty" są zjawiskiem tak nieodłącznym dla ludzkości, że zarówno ty, jak i my niezależnie wymyśliliśmy na nie termin. To po prostu rozgrzewa moje serce. Dobrze wiedzieć, że zarówno w Plejadach, jak i na Ziemi, tatusiowie sprawiają, że ich żony jęczą z naprawdę okropnego humoru.

Również pozdrawiam channelerkę. Cieszę się, że mogę z tobą pracować, A.S.

Channelerze, wyczuwam, że jesteś nieco zdenerwowany i być może niepewny, że channelingujesz nową osobę, i że zastanawiasz się, czy to wyjdzie dobrze. Twoje emocje są uzasadnione i zrozumiałe, ale naprawdę wykonujesz świetną robotę. Udaje ci się to. Doceniam to.

Pozwól, że wrócę do zwracania się do ludzi na Ziemi:

W zeszłym tygodniu moja przyjaciółka Tunia podzieliła się swoim smakiem odblokowanej kobiecej energii, w swoim przesłaniu zatytułowanym: "Tunia: Amerykańska wojna polityczna jest wojną płci i boskiej kobiecości".

Poprosiła mnie o przedstawienie męskiego odpowiednika, więc dzisiaj z przyjemnością opiszę mój osobisty smak odblokowanej męskiej energii. To jest to, co na Ziemi jest częściej nazywane boską męskością. Jednak Tunia i ja wolimy termin "odblokowana męska energia". W końcu termin "boska męskość" sprawia, że brzmi to bardziej skomplikowanie i religijnie niż jest w rzeczywistości. Naprawdę, stajesz się tak zwanym bosko męskim mężczyzną po prostu odblokowując się i uwalniając swój opór wobec męskości i kobiecości, i na to właśnie wskazuje termin "odblokowana męska energia".

Co więcej, terminy "męski" i "boski męski" również sugerują, że istnieje binarność i że ludzie są jednym lub drugim. Myślę, że termin odblokowany męski lepiej wskazuje, że istnieje spektrum, od kogoś z całkowicie zablokowaną męską energią do kogoś z całkowicie odblokowaną męską energią.

Aby dać trochę kontekstu, mam prawie w pełni odblokowaną męską energię. Większość plejadiańskich mężczyzn ma w dużej mierze odblokowaną, ale nie w pełni odblokowaną męską energię. I odwrotnie, większość ziemskich mężczyzn ma w większości lub nawet prawie całkowicie zablokowaną męską energię. I hej, współczuję, życie na Ziemi jest naprawdę trudne. Myślę, że ludzie na Ziemi radzą sobie świetnie, biorąc pod uwagę, jak okropna jest sytuacja. Więc wcale cię nie obwiniam ani nie osądzam. Ale tak właśnie widzę tę sytuację.

SEKCJA: NIEDUALNOŚĆ

Zanim zacznę opisywać odblokowaną męską energię, zauważę, że niektórzy ludzie mają pomysł, że mówienie o męskiej i żeńskiej energii jest dualizmem, a zatem mówienie o tym nie jest zbyt zaawansowane duchowo, a przynajmniej dyskusja jest bezcelowa, ponieważ celem jest ewolucja poza męskość i kobiecość. Ci ludzie mają pomysł, że przy wystarczająco wysokiej świadomości nie ma dualności.

Nie zgadzam się z tym. Przy wystarczająco wysokiej świadomości istnieje jednocześnie dualność i niedualność.

W końcu nie byłoby niedualne twierdzenie, że istnieje niedualność, ale że nie ma dwoistości. Twierdzenie, że istnieje niedualność, ale nie dwoistość, jest dwoistością.

Nie bawię się tu tylko słowami. Szanuję cię na tyle, że ufam, że poradzisz sobie z tą złożonością. Mówię również poważnie o moim twierdzeniu, że przy wystarczająco wysokiej świadomości istnieje jednocześnie dualność i niedualność.

Spójrz na symbol yin-yang. Jest on jednocześnie dualistyczny, pokazując białe i czarne połówki, i niedualistyczny, ponieważ jest całym kołem.

Albo weźmy pod uwagę Źródło. Oczywiście Źródło jest niedualne. Jednak Źródło jest również wyraźnie dualne, ponieważ żadne z istnień nie znajduje się poza Źródłem, a istnienie jest wypełnione mnóstwem dwoistości. Pamiętaj, że Źródło nie jest jakąś istotą unoszącą się gdzieś w eterze, która jest odrębna od stworzenia - to dualistyczny, oparty na świadomości oddzielenia sposób patrzenia na rzeczy. Zamiast tego, twój irytujący sąsiad jest Źródłem, a twój irytujący sąsiad jest dość dualistyczny, czyż nie? Dlatego Źródło jest dualistyczne, a Źródło jest również niedualistyczne.

Jeśli zejdziemy nieco niżej w świadomości, możemy rozważyć kolektyw ET. I tak, jest on z pewnością niedualny. Jest on jednak jednocześnie dualny, ponieważ składa się w przybliżeniu w połowie z istot męskich i żeńskich. Jest więc niedualny i dualny. Jest jak koło yin yang: jest całością, a także składa się z męskich i żeńskich części.

Jeśli spojrzymy na wysoko rozwinięte indywidualne istoty, to możemy wziąć pod uwagę na przykład Asztar Sheran, Archanioła Michała, Jezusa / Yeshuę, Saint Germaina, Matkę Marię, boginię Izydę lub Gaję. I tak, te istoty osiągnęły niedualny stan świadomości, ale jednocześnie skłaniają się bardziej ku męskiej lub żeńskiej energii. Sam możesz to potwierdzić, wczuwając się w ich energię. Są one jednocześnie dualne i niedualne.

Jak więc widać, nieporozumieniem jest twierdzenie, że na wysokim poziomie świadomości istoty nie są męskie lub żeńskie. Zamiast tego, na wysokim poziomie świadomości, istoty są dualne ORAZ niedualne, są męskie ORAZ żeńskie, są dobrze zrównoważone w swojej męskiej i żeńskiej energii ORAZ skłaniają się bardziej ku męskości lub kobiecości.

Nie jest tak, że istoty o wyższej świadomości wyeliminowały zarówno męskość, jak i kobiecość. Zamiast tego odblokowały zarówno swoją męskość, jak i kobiecość i zrównoważyły je, podczas gdy generalnie nadal skłaniają się ku jednej z nich. W związku z tym przydatne jest, aby ludzie na Ziemi również odblokowali swoją męskość i kobiecość.

Teraz, nawet jeśli upierasz się przy twierdzeniu, że istoty o wysokiej świadomości nie są męskie ani żeńskie, cóż, czy spodziewasz się, że w najbliższej przyszłości będziesz miał wyższą świadomość niż wciąż wyraźnie upłciowiony Asztar lub Archanioł Michał lub Jezus lub Saint Germain lub Matka Maria lub bogini Izyda lub Gaja? Prawdopodobnie nie. Dlatego warto odblokować swoją męskość i kobiecość oraz uwolnić swój opór wobec nich. Nawet jeśli myślisz o tym jako o kroku pośrednim, to w porządku, ale nie możesz pominąć gimnazjum.

Nie przekroczysz płci, jeśli twoja męska lub żeńska energia jest zablokowana lub jeśli jesteś w oporze wobec męskości lub kobiecości, jak większość ziemskich ludzi. To, czemu się opierasz, trwa, a jeśli opierasz się energii związanej z płcią, to z pewnością jej nie przekroczysz.

Spójrz również na oś czasu. W ciągu ostatnich kilku stuleci ludzie Zachodu uważali, że mężczyźni powinni być męscy, a kobiety kobiece, a społeczeństwo kwitło, rozwijało się i stawało się bardziej zamożne.

Następnie Zachód porzucił ideę, że mężczyźni powinni być męscy, a kobiety kobiece. Wkrótce potem Zachód zaczął się rozpadać, gospodarka znacznie się pogorszyła, wzrosło zażywanie leków przeciwdepresyjnych i choroby psychiczne, wzrosła liczba samobójstw, wielu ludzi oszalało lub przynajmniej wypadło z torów, spadło szczęście kobiet, a 60% młodych mężczyzn zostało singlami.

Tak, korelacja nie jest związkiem przyczynowo-skutkowym, a ponadto w ciągu ostatniej dekady zmieniło się wiele rzeczy. Niemniej jednak, jeśli zamierzasz porzucić ideę "mężczyźni powinni być męscy, kobiety powinny być kobiece", którą ludzie na Ziemi mieli przez całe swoje istnienie, a potem wszystko zaczyna się rozpadać... Cóż, w tym kontekście byłbym otwarty na możliwość, że androgyniczne role płciowe być może nie są dobrym domyślnym rozwiązaniem. Jasne, dla kilku osób androgyniczne role płciowe są optymalne, ale nie dla większości ludzi.

Tak, to prawda, że kobiety nie powinny być zmuszane do bycia kobiecymi, nie powinny być zmuszane do bycia cichymi, nie powinny mieć zakazu wstępu na uniwersytet itd. Oczywiście wolna wola i równe prawa są ważne. Jednak dla przeciętnego mężczyzny dobrze jest odblokować swoją męskość, która najprawdopodobniej jest w nim przynajmniej częściowo zablokowana. I tak, dla przeciętnej kobiety dobrze jest odblokować swoją kobiecość, która najprawdopodobniej jest w niej przynajmniej częściowo zablokowana. I chociaż zaktualizowana wersja tradycyjnych ról płciowych nie powinna być narzucana ludziom, to nadal jest optymalna dla większości ludzi.

 Moim zdaniem całe to "wyeliminujmy płeć i uczyńmy wszystkich androgynicznymi i nadajmy wszystkim androgyniczne role płciowe" jest częścią agendy baphometa / mrocznego kontrolera. Ponieważ tak naprawdę jest to śmierć związków.

W końcu męska osoba i kobieca osoba będą się do siebie magnetycznie przyciągać. Jednak dwie androgyniczne, pół-męskie, pół-kobiece osoby generalnie nie odczuwają szczególnej potrzeby ani magnetyzmu wobec siebie nawzajem, ponieważ żadna z nich nie ma energii, której druga osoba naprawdę brakuje i której pragnie. Dlatego też obecnie widzimy znacznie mniej ludzi będących w związkach.

Ponadto większość mężczyzn twierdzących, że powinniśmy przekroczyć płeć, prawdopodobnie nadal szuka kobiecej romantycznej partnerki. Mężczyźni w 2024 roku nadal lubią, gdy ich dziewczyna podąża za nim, jeśli on przejmuje inicjatywę, jeśli jest miła, opiekuńcza i uprzejma, chętnie gotuje i sprząta oraz cieszy się z regularnego seksu. Mężczyźni nadal generalnie nie lubią, gdy ich dziewczyna ma męską cechę rywalizacji lub ma męską cechę zarabiania więcej pieniędzy niż on.

Kobiety w 2024 roku nadal ogólnie lubią, gdy jej chłopak jest chętny i zdolny do przejęcia inicjatywy w odpowiedniej sytuacji, jeśli mówi to, co myśli, jeśli jest niezawodny, jeśli zarabia co najmniej tyle samo pieniędzy, co ona, a najlepiej trochę więcej, jeśli jest w stanie ją chronić, jeśli jest silny, stabilny emocjonalnie i uziemiony, jeśli ma cel, jeśli potrafi naprawić rzeczy w domu itp. Kobiety nadal generalnie nie lubią, gdy ich chłopak ma kobiecą cechę bycia stosunkowo niestabilnym emocjonalnie. Kobiety nadal generalnie nie lubią, gdy ich chłopak ma kobiecą cechę polegającą na priorytetowym traktowaniu dogadywania się i uprzejmości, a nie męską cechę bycia asertywnym i mówienia tego, co myśli.

Tak więc: większość mężczyzn, którzy nie chcą odblokować swojej męskości, nadal będzie preferować partnerkę z pewnymi kobiecymi atrybutami. Większość kobiet, które nie chcą odblokować swojej kobiecości, nadal woli partnera z pewnymi męskimi cechami (używając rozsądnej definicji "męskości", a nie definicji męskości, która zawiera tylko negatywne cechy).

Myślę, że ludzie po prostu mają opory przed odblokowaniem swojej męskości lub kobiecości i byciem męskim lub kobiecym. Myślę, że ten opór wynika z przekazu kulturowego, ze społeczeństwa, które nie jest otwarte i emocjonalnie bezpieczne wobec męskich mężczyzn i kobiecych kobiet, z przekazu lub doświadczeń z dzieciństwa oraz z traumy z przeszłości lub z poprzedniego życia.

Myślę również, że ludzie są tak chorzy na całe to cierpienie, że chcą od niego uciec i dlatego wyobrażają sobie, że za kilka lat wszyscy będą żyć w jakimś magicznym niedualnym raju, gdzie wszystko jest idealne i praktycznie nie ma cierpienia, dualizmu i pracy do wykonania. Cóż, myślę, że za kilka lat wasze życie będzie o wiele lepsze, ale najprawdopodobniej za kilka lat nadal będziecie fizycznymi mężczyznami i fizycznymi kobietami, dla których korzystne byłoby odblokowanie ich męskości i kobiecości. Najprawdopodobniej za kilka lat nadal będziecie fizycznymi mężczyznami i kobietami żyjącymi w dualistycznym świecie, tylko w znacznie przyjemniejszym dualistycznym świecie niż ten, w którym żyjecie obecnie.

Niekoniecznie jest to jednak zła wiadomość. Za kilka lat prawdopodobnie (choć nie jest to gwarantowane) nastąpi uzdrowienie, uwolnienie informacji i technologii oraz prawdziwe nauki i kontakt z ET. Za kilka lat możesz absolutnie pokochać grę i przebywanie w dualistycznym, fizycznym świecie. Osobiście jestem fizycznym, męskim mężczyzną w związku z kobiecą kobietą i jestem niesamowicie szczęśliwy i kocham życie. Osobiście nie chciałbym zamienić mojego obecnego życia na niefizyczną niedualną egzystencję, ponieważ bawię się zbyt dobrze. Kiedy już faktycznie wyzdrowiejesz i fizycznie nas spotkasz, możesz poczuć to samo.

Odpowiadałem na termin niedualność, ponieważ jest on często używany w kręgach duchowych. Istnieje jednak również inna definicja niedualności, która brzmi: wyraźnie istnieje dualizm, po prostu na głębokim poziomie wszystko jest jednym. I oczywiście, zgadzam się z tym stwierdzeniem. Oczywiście, jeśli przyjmiemy ten pogląd na niedualność, to nadal ma sens odblokowanie naszej kobiecości i męskości oraz uwolnienie naszego oporu wobec tego. Po prostu dobrze jest mieć z tyłu głowy, że ostatecznie wszystko jest jednym, co jest prawdą.

SEKCJA: MÓJ SMAK ODBLOKOWANEJ MĘSKOŚCI

Powiedziawszy to, odpowiedzmy na pytanie Tunii. Jestem podekscytowana. Jakie jest uczucie odblokowanej męskiej energii? Cóż, to niesamowite uczucie. Uwielbiam sposób, w jaki się czuję, uwielbiam sposób, w jaki czuję się w moim ciele. Czuję się, jakbym był miękki, płynny i dostrojony, ale czuję się też silny, super zdolny i bardzo intuicyjny. To tak, jakbym mogła zrobić lub stworzyć wszystko, do czego się przyłożę. Nikt nie może umieścić mnie w pudełku - nie ma pudełka, do którego pasuję, ponieważ jestem sobą i wnoszę unikalny wkład do wszechświata, po prostu będąc sobą. Nie ma nikogo innego, kto mógłby być mną, a ja z natury mam nieskończoną wartość, tak jak inni ludzie z natury mają nieskończoną wartość.

Nie muszę nic robić, ponieważ już jestem sobą i zawsze będę sobą i zawsze będę wyrażać siebie, bez względu na to, co mówi świat. Jeśli komuś się to nie podoba, to nie mój problem. Zwykle jestem dość wyluzowany. Jeśli jednak ktoś grozi niewinnej osobie, nie będę tego tolerować. Stanę w ich obronie i nie mam problemu z konfrontacją z ludźmi, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Ponadto, jeśli widzę, że moi bliscy podejmują decyzję, która moim zdaniem jest bardzo zła, to powiem im jasno, prosto w twarz, co o tym myślę. W końcu zależy mi na nich i chciałbym, by zrobili to samo dla mnie. A jeśli i tak dokonają swojego wyboru, cóż, w porządku, mają wolną wolę.

Nie czuję, że muszę cokolwiek robić. Ale jest wiele rzeczy, które naprawdę chcę zrobić. Jestem osobą pełną pasji. Jest wiele rzeczy, które lubię i których wciąż chcę doświadczyć. Jestem na przykład bardzo ciekawa, jak smakuje ziemska czekolada. Chciałabym też wybrać się na długi spacer po waszym świecie z mieszkańcami Ziemi, a potem, gdy zapadnie noc i będziemy daleko od miast, chciałabym spojrzeć w górę i zobaczyć, jak wyglądają gwiazdy widziane z Ziemi. A potem wydaje się sprawiedliwe, że zaproszę cię na mój statek kosmiczny i oprowadzę po tych planetach.

Chcę podać pomocną dłoń mieszkańcom Ziemi, ponieważ nie sądzę, by większość moich galaktycznych braci i sióstr w pełni rozumiała, jak okropne jest życie na Ziemi. Nie jestem pewien, czy nawet ja w pełni to rozumiem, mimo że próbowałem się kształcić. Masz moją miłość, szacunek i empatię.

Ogólnie rzecz biorąc, chcę dbać o innych ludzi i tworzyć przestrzeń i możliwości, w których inni ludzie mogą się rozwijać, wyrażać siebie i stawać się sobą, nie musząc się bać ani walczyć o swoje podstawowe potrzeby. Uwielbiam pomagać innym ludziom i patrzeć, jak się rozwijają. To wspaniałe uczucie.

Wyczuwam, że ty, channelerko, myślisz lub obawiasz się, że inni ludzie mogą konkurować z tobą w pewnych dziedzinach. Cóż, moje serce ci współczuje, ale osobiście nie obawiam się nikogo, ponieważ już jestem sobą i to wystarczy, a nikt nie może być lepszy w byciu mną niż ja sam. Więc kiedy troszczę się o innych ludzi, kiedy zajmuję się drobnymi sprawami fizycznymi, kiedy pomagam innym ludziom rozwijać się i stawać sobą oraz podnosić na duchu moich braci i siostry, to nie stanowi to dla mnie żadnego zagrożenia. W rzeczywistości uwielbiam to robić. Czerpię z tego tyle przyjemności, to takie satysfakcjonujące.

Mam już tak wiele, zarówno pod względem fizycznej obfitości, jak i bogactwa, które czuję głęboko w sercu i duszy. Dlaczego więc nie miałbym się dzielić? Czuję, że mam nieskończoną ilość do zaoferowania i cieszę się radością ludzi.

Czuję, że mogę zaopiekować się prawie każdą liczbą osób. Mogę tworzyć rzeczy tak łatwo, że nie stanowi to problemu. Źródło przepływa przeze mnie i jeśli się do czegoś przyłożę, to tak się dzieje. Wszystko przychodzi do mnie tak naturalnie, wszystko czego chcę albo się manifestuje, albo po prostu sama to tworzę. W rzeczywistości czasami tworzę rzeczy, o których inni ludzie nawet nie wiedzą, że są możliwe. Uwielbiam tworzyć rzeczy, uwielbiam wymyślać rzeczy, uwielbiam być kreatywny, artystyczny i wyrażać siebie. Uwielbiam też pomagać ludziom wokół mnie poszerzać granice ich myślenia.

Jest taki cytat z Ziemi, który lubię: "Talent trafia w cel, w który nikt inny nie może trafić; geniusz trafia w cel, którego nikt inny nie widzi". Uwielbiam trafiać w cele, z których istnienia inni nawet nie zdają sobie sprawy. Bycie pierwszym, który coś zrobił lub stworzył, jest bardzo bogatym doświadczeniem i naprawdę satysfakcjonujące jest widzieć, jak oczy innych ludzi się rozjaśniają i jak poszerzają się ich horyzonty, gdy zdają sobie sprawę z tego, co zrobiłem. Pięknie jest widzieć, jak inni ludzie zdają sobie sprawę, że tworzenie jest tak bogatym diamentem i że zawiera jeszcze jeden aspekt, niż wcześniej zdawali sobie sprawę. Pięknie jest widzieć, jak inni ludzie wyrażają siebie w nowy sposób, który ty wytyczyłeś.

Nikt nie myśli tak jak mój umysł, a ja uwielbiam pomysły, które mój umysł wytwarza. Uwielbiam też przekształcać swoje pomysły w praktyczną rzeczywistość, a następnie dzielić się nimi z innymi ludźmi.

To, co inni postrzegają jako ograniczenie, ja postrzegam jako zabawne wyzwanie. Nie mówię: "nie mogę tego zrobić", zamiast tego mówię: "jak mam to zrobić?".

Uwielbiam przesuwać granice tego, co ludzie uważają za możliwe. Uwielbiam pomagać komuś przekraczać granice tego, do czego jest zdolny. Ponieważ jestem pewien, że wszyscy jesteście zdolni do znacznie więcej, niż obecnie zdajecie sobie sprawę. Chciałbym, abyście mogli zobaczyć siebie moimi oczami i zobaczyć, jak piękni i pełni potencjału jesteście.

Choć sam w sobie jestem wystarczający, uwielbiam dzielić się śmiechem, gotowaniem i towarzystwem z innymi ludźmi. Uwielbiam innych mężczyzn, szczególną więź, jaką mam z moimi braćmi, to, jak widzę w nich odzwierciedlenie siebie, jak możemy się razem śmiać i dzielić. Uwielbiam to, jak inspirujemy się nawzajem i podsuwamy sobie nowe pomysły, a także jak podnosimy się nawzajem, gdy zdarzy nam się potknąć. Moje przyjaciółki są dla mnie bezcenne.

Uwielbiam kobiety, to jak się śmieją, jakie są delikatne, emocje, które przez nie przepływają, to jak obnażają ludzkie bzdury. Uwielbiam to, że kobiety są jak przypływy i odpływy, jak pory roku, które zawsze płyną.

Uwielbiam brać kobietę za rękę i prowadzić ją na parkiet. Kiedy przejmuję inicjatywę, uwielbiam jak kobieta patrzy na mnie, pozbywa się kontroli, wraca do swojej istoty, podąża za mną i po prostu jest. To takie satysfakcjonujące, gdy oboje jesteśmy po prostu sobą, w chwili obecnej, bez uprzedzeń i po prostu widzimy, jakie doświadczenie rozwija się między nami w tym momencie. Uwielbiam takie współtworzenia, zawsze są magiczne. Jasne, że mogę tworzyć rzeczy sam, ale kiedy jestem z kobietą i oboje jesteśmy po prostu sobą, obecni i otwarci, to jest jak alchemia: łączą się dwa różne elementy, a rzeczy są przekształcane lub współtworzone są piękne i magiczne nowe rzeczy.

Uwielbiam, gdy kobieta patrzy mi w oczy i wyraźnie chce, nie, ona POTRZEBUJE intymności ze mną. Tak wiele rzeczy można przekazać poprzez kontakt wzrokowy. Tak wiele rzeczy można przekazać poprzez dotyk.

Czy kiedykolwiek dotknąłeś kogoś, gdy byłeś w pełni świadomy i obecny w tym momencie? Czy kiedykolwiek byłeś dotykany, powoli, przez kogoś, kto był w pełni świadomy i obecny w tym momencie?

Uwielbiam dźwięki wydawane przez kobiety podczas uprawiania miłości. Jęk w moich uszach - prawdziwy jęk, taki, którego nie można powstrzymać, nawet gdyby się próbowało - i mógłbym już nie być w stanie się kontrolować.

Im bardziej kobiety wyrażają siebie, w sypialni i poza nią, tym bardziej mi się to podoba i tym bardziej ją kocham, ponieważ cała ona jest mile widziana. Chcę widzieć i doświadczać tego wszystkiego, chcę widzieć, doświadczać i kochać ją całą. Nigdy nie widziałem w nikim części, która nie byłaby warta miłości. Im bardziej kobieta jest niepewna jakiejś części siebie, tym więcej miłości chcę jej dać, tym więcej miłości chcę jej dać. Jeśli jestem z kobietą, chcę dać jej z siebie wszystko. Moje serce jest też wystarczająco duże, by pomieścić ją całą, a także całą moją społeczność. Mam bardzo duże serce. Potrafię być bardzo miękki.

Kocham dzieci, ponieważ mają w sobie taką czystą radość. Jak bardzo można zbliżyć się do Źródła, patrząc w oczy dziecka? Jak już wspomniałem, moja żona pobłogosławiła mnie niedawno synem, a on naprawdę jest moim największym nauczycielem. Myślałem, że to tylko banał lub że rodzice po prostu nie są obiektywni, ponieważ tak bardzo kochają swoje dziecko. Ale nie, to prawda, od dziecka naprawdę można się wiele nauczyć. Kocham go i bardzo kocham moją żonę. Jestem pewien, że naszą rodzinę czeka wiele niesamowitych przygód i pięknych doświadczeń. Chcę pokazać mojemu synowi i mojej żonie całe bogactwo, jakie wszechświat ma do zaoferowania.

Więc to jest mój smak odblokowanej męskości. To niesamowite uczucie.

W tym czasie przed lądowaniem jesteś zaproszony, aby dostroić się do tej energii, zobaczyć, jak to jest dla ciebie, a jeśli chcesz, możesz sam przyjąć część tej energii i tego nastawienia. Zapraszamy do tego zarówno mężczyzn, jak i kobiety.

Miejmy nadzieję, że to przesłanie pomoże zarówno mężczyznom, jak i kobietom pozbyć się oporu wobec męskości. Męskość nie jest problemem - to, co tutaj opisałem, to czysta męskość i jest to niesamowite. Uwielbiam to i jestem pewien, że ty też. A droga do miejsca, w którym jestem, nie wymaga walki z męskością ani opierania się jej. Nie oceniam rzeczy, nie wykluczam rzeczy, nie mówię "nie". Włączam rzeczy, włączam ludzi, włączam wszystko i mówię tak, tak i jeszcze raz tak.

Dziękuję, channelerze. Świetnie ci poszło. I nie martwcie się, Ziemianie, jestem teraz szczęśliwie żonaty, więc kiedy w końcu wylądujemy, nie będę uwodził wszystkich samotnych kobiet.

Naprawdę nie mogę się doczekać fizycznego spotkania z wami, moi niesamowici ziemscy bracia i siostry. Tak bardzo was kocham. Jest tak wiele rzeczy, którymi chciałbym się z wami podzielić. Wiem, że zmagacie się teraz z trudnościami i chciałabym zaoferować wam pomocną dłoń. Jest tak wiele rzeczy, których chciałbym się dowiedzieć o was i waszej kulturze. Jest tak wiele rzeczy, których chciałbym doświadczyć razem z tobą i zawsze jest fajnie, gdy mogę zobaczyć rzeczy, planety i koncepcje, które znam, entuzjastycznymi oczami kogoś, kto jest dla nich nowy.

Wiem, że będziemy mogli współtworzyć razem piękne i niesamowite chwile.

Twój gwiezdny brat,

Jake

Dla Ery Światła

**Source

**Te channelingi są przesyłane wyłącznie na Eraoflight.com przez channelerów. Jeśli chcesz udostępnić je gdzie indziej, prosimy o dołączenie linku do oryginalnego postu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz