sobota, 18 lutego 2023

Ten ostatni "Last Time"



Luty 16, 2023 przez Steve Beckow


I znowu się zaczyna! Credit: DailyMail.co.uk

Wspomniałem jakiś czas temu, jak Kompania Niebios może dać nam transformacyjne doświadczenie, takie jak wspomnienie doświadczenia z przeszłego życia (w moim przypadku, jako dowódca wojskowy) lub doświadczenie oświecenia (takie jak otwarcie serca lub zobaczenie Jaźni) i podnieść nas na wyższy poziom, jak to określa Michael.

On nazywa to "pstryknięciami".

Archanioł Michał: Pomyśl o tym, że za każdym razem, gdy szczególnie wchodzisz w transformującą miłość, to jest to pstryknięcie. Nie jest to pełne dramatyczne pstryknięcie, ale jest to pstryknięcie. Za każdym razem postępujecie w górę, co możecie uważać za poziom. (1)

Dodaj do tych interwencji wysyłanie nam sugestii. Od chyba dwóch dni otrzymuję sugestie aby uporządkować swoje dokumenty Reval. Nie jest to pierwszy raz. Przychodzą one cyklicznie.

Oczywiście zawsze się cieszę, bo daje mi to pretekst do ponownego przymierzenia się do kontekstu CEO. Wyciągam z tego wnioski i bardziej przyzwyczajam się do tej roli.

W odpowiedzi na to, przeszedłem przez wszystkie moje grafiki i doprowadziłem je do aktualności. Wyizolowałem najnowszą wersję moich wytycznych Michaelangelo & Partners z AAM, zaczerpniętych z moich lektur i Hour with an Angel.

Na początku roku, przeszedłem nad moją prezentacją wymiany walut. Ta jest w porządku.

Przejrzałem wszystkie moje write-upy, sprowadziłem wszystko do jednego master copy każdego elementu ogólnego planu.

A kiedy miałem dwie Biblie - jedną ze wszystkimi dyskusjami, schematami blokowymi i artykułami opisującymi pracę i drugą, z wytycznymi Michaela - wiedziałem, że mam tę stronę rzeczy załatwioną.

Kiedy to zrobiłem, poczułem przyjemne poczucie satysfakcji, które wydawało się, że tylko częściowo pochodziło ode mnie.

Co takiego Michał powiedział o opóźnieniach?

Archanioł Michał: Jedną z korzyści z tego, co uważasz za 'opóźnienia' jest to, że przyzwyczajałeś się do bycia niewiarygodnie bogatym człowiekiem. ...

Więc dało to kilku kluczowym graczom szansę na zrobienie korekty. Ważne jest, że to wy przyzwyczajacie się do swojej duchowej waluty. (2)

Nasza duchowa waluta odnosi się do obecności lub braku boskich cech, które są naszym prawdziwym bogactwem.

Widzę te "opóźnienia" jako dające nam czas na zapięcie pasów. Przejażdżka kolejką górską może właśnie się rozpoczynać ten ostatni "ostatni raz".

Jeśli nie, to mam szansę wypróbować kontekst CEO innym razem.

Przypisy

(1) Cała dyskusja jest godna uwagi:

Steve: Rozumiem, że [wniebowstąpienie jest] stopniowe, a potem jest nagłe pstryknięcie lub wiele pstryknięć; na przykład Brahmajnana [oświecenie siódmej czakry] może być uważana za pstryknięcie. Ale wcześniej widziałem to tak, że po prostu będziemy posuwać się do przodu w sposób stopniowy, a następnie doświadczymy Sahaja Samadhi i wtedy to się skończy.

Ale teraz przejdziemy przez Brahmajnanę i rozumiem, że nadal nie jesteśmy wzniesieni? Tak więc, zdaję sobie sprawę, że nie bardzo rozumiem do czego zmierzamy na drodze Wzniesienia.

AAM: Pomyśl o tym w ten sposób. Doświadczaliście stopniowo, okresów jedności, transformującej miłości, ekstazy, błogości, które czujecie (a ja podkreślam czujecie) przychodzą i odchodzą.

Ale za każdym razem, gdy mieliście to doświadczenie, podnosiło was to o jeden poziom. Tak, że teraz mówicie do mnie: "Michael, czuję, że mam nową podstawę. Mam nowy fundament szczęścia."

Ale masz też nowy fundament wiedzy, zrozumienia, mądrości, pokory, tolerancji, życzliwości. To wszystko przynosiło wam rozszerzone poczucie siebie i rozszerzone poczucie nie tylko tego, jak my działamy, ale jak działa kolektyw. ...

Widzicie, co jest szczątkowe dla ludzkości, aby zbiorowo zrobić ten, nie tylko ten postępowy krok, ale zatrzask.

Pomyślcie o tym, że za każdym razem, gdy szczególnie wchodzicie w transformującą miłość, to jest to pstryknięcie. Nie jest to pełne dramatyczne pstryknięcie, ale jest to pstryknięcie. Za każdym razem postępujecie w górę, o czym możecie myśleć jako o poziomie.

Pomyślcie o [wchodzeniu] waszej miłości jak o lataniu tam i z powrotem przez portal. Teraz czasami jesteście świadomi, a czasami śpicie, a czasami jesteście poza mną. To jest to, co robicie i to jest to, co robi ludzkość.

Trwa to dłużej, ponieważ wciąż kolektywnie próbujecie zrobić to jako jedno. Teraz czas oddzielenia jest bardzo bliski. Dlatego mówimy do was wszystkich z być może większą pilnością, niż słyszeliście i czuliście wcześniej. ("Archangel Michael on Snaps, Expansion, and Ascension", 6 czerwca 2017, na stronie https://goldenageofgaia.com/2017/06/06/archangel-michael-on-snaps-expansion-and-ascension/.)

(2) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 11 grudnia 2013.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz