sobota, 17 grudnia 2022

 Znaczenie naszych stojaków

 

Grudzień 17, 2022 przez Steve Beckow


... i co jest sprawiedliwe i co jest miłością.

Wciąż słyszę w moim umyśle: "Stojaki! Stands! Stoi!"

Zapytałem kiedyś Michaela:

Steve: Czy jest jakiś sygnał, który mógłbyś mi dać, który daje mi nadzieję, że jesteś tam i że moje natchnienie mnie nie zawiedzie?

Archanioł Michał: Ten [sygnał] jest wtedy, kiedy czujesz, że palce cię swędzą i nie ma nic, co mogłoby cię powstrzymać: to jestem ja.(1)

W porządku! Jestem przy klawiaturze. Palce mnie swędzą. Niech rozpocznie się symfonia.

Stanowisko to coś, za co byśmy stali i walczyli, coś, za co chętnie byśmy umarli.

Możemy stanąć i walczyć o coś negatywnego, jak zemsta czy udział w kopalni złota. Ponieważ zemsta i chciwość nie pomagają nam dowiedzieć się, kim jesteśmy, co jest celem życia, (2) są to ślepe uliczki i pełne bólu.

Prędzej czy później będziemy mieli ich dość. Przykładem jest nienawiść do mojego ojca. Daleka od przyniesienia mi czegokolwiek przyjemnego czy satysfakcjonującego, tworzyła problem za problemem. Miałem już tego dość. Koszty przewyższają korzyści z ciągnięcia mojego biednego, starego taty.

***


Wręcz przeciwnie, postawa oparta na boskich cechach i Boskim Planie doprowadza nas do zestrojenia z przepływem wszystkiego, co boskie. Cytując Wernera Erharda, teraz jedziemy na koniu w kierunku, w którym on zmierza.

Stanowisko, na przykład, na rzecz sprawiedliwości opartej na sprawiedliwości i uczciwości nad korupcją prawdopodobnie okazałoby się silne i trwałe. Jeździmy na koniu w kierunku, w którym on zmierza.

Wartość stanowisk polega na tym, że wypowiadając je, ponownie zestrajamy nasze ciała, umysły, uczucia itd. z Boskością.  To jak duchowy tuning. Nagle biegniemy lepiej - czyściej, szybciej.

To przypomina nam, co jest ważne, fundamentalne, za czym warto się opowiedzieć w naszym życiu. I to nas budzi.

Wiemy o afirmacjach, inwokacjach itp. Czas dodać i tę do naszej skrzynki z narzędziami, jeśli jeszcze jej tam nie ma: Stanowiska.

Zauważam, że skłaniam się teraz ku przeglądowi mojego pisma i, dla wartości edukacyjnej, zbieram i studiuję moje stanowiska. Za czym się opowiadam? W czasach chaosu i chaosu, co może być cenniejsze do poznania?

Być może jest to okres świąteczny, a to zawsze jest dla mnie czas refleksji.

***


Ponieważ wszyscy jesteśmy miłością, wszystkie boskie istoty, jedyną rzeczą różniącą nas mogą być tylko nasze stanowiska i zobowiązania.

Z Rewalem, który wydaje się być w zasięgu ręki, przeglądam moje stanowiska, zbieram razem ćwiczenia oczyszczające ze zdenerwowania, przeglądam listy moich wazan i wynikających z nich poleceń dla siebie.

Jestem niedokończonym produktem kontemplującym poważną globalną pracę. Czuję potrzebę przygotowania się w każdy możliwy sposób.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 10 grudnia 2014.

(2) Zobacz The Purpose of Life is Enlightenment na stronie http://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2011/08/Purpose-of-Life-is-Enlightenment.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz