niedziela, 1 listopada 2020

Twórca źródła: Moja iskra

galaxy bright eraoflightdotcom


I am Source. Jestem, że jestem. Jestem wdechem, wydechem i przestrzenią pomiędzy. Moja iskra jest obecna w całym życiu, nawet w życiu antymaterii, której mi się zaprzecza. Z mojej woli i z mojego kierunku rodzi się całe życie. Iskry mnie w formie są obecne w całym multiverse, jak również kreacje kreacji z dalszym rozcieńczeniem światła. Ale całe życie zaczyna się ode mnie. (Widzę jak Elohim i Archaniołowie otrzymują narzędzia tworzenia i każdy z nich ma swoje własne projekty. Widzę planowane i chronione jałowe planety, sadzonki tworzone i wykonywane z dbałością o unikalne środowisko w każdej formie planetarnej. Widzę, jak każda planeta ma swój własny plan, swoją własną ścieżkę życia, a intencje kolonizatorów są tego skomplikowaną częścią. Widzę, że Gaja była pod silnym wpływem negatywnych kolonizatorów, którzy zmienili jej kierunek i na długo zahamowali jej wzrost). To jest naprawiane.

Jestem Źródłem. Widzę i czuję twój gniew i ból. Czuję również wasze radości i podniecenia. Bo ja jestem w tobie. Doświadczam tego razem z tobą. Jesteśmy razem w tym wielkim eksperymencie. Te ciemne są usuwane. Ci, którzy nie wybrali światła, są przez nie wypierani, przeze mnie i przetwarzani na jeszcze więcej światła. Ten projekt się kończy, aby wyłonił się nowy, olśniewający i piękny, zwycięski w świetle. Nie rozpaczajcie, lecz bądźcie odważni sercem. Fala szybko odwraca się dla ludzkości. Nie wolno więcej nadużywać Gai. Moje odciski palców są na każdym z waszych serc. Jesteście moją własną osobą i jesteście dobrze chronieni i kochani. (Widzę jak geometryczne kształty wszystkich rozmiarów i kolorów są misternie rozmieszczone i pasują do siebie w ogromnej układance. Każdy z nich ma świętą geometrię i jest wyjątkowy i piękny sam w sobie). Jesteś dla mnie wyjątkowa i piękna. Jesteś moim dziełem. Nie jesteś zapomniany ani samotny. (Czuję ogromne poczucie wspólnoty i radości, kiedy kawałek układanki łączy się z sąsiednimi kształtami. Widzę, że jest to nieskończenie żywy kosmiczny oddech stworzenia, poruszający się strumień stałej, a jednocześnie bardzo płynnej tkaniny energetycznej, która kąpie się we wszechświecie w świetle. Kawałki puzzli czują się samotne, kiedy nie czują się połączone, ale świecą się światłem, kiedy zdają sobie sprawę ze swojego połączenia). Wszyscy jesteście połączeni ze mną. Kosmiczny pas fotonów, w którym jesteś głęboko w środku, ma ogromne pozytywne efekty. Jesteś głęboko w tym pozytywnie naładowanym kwadrancie kosmicznym. (Widzę, że połowa Gai zaczyna się świecić i światło rozchodzi się po niej. Widzę, że układy słoneczne są jak maleńkie biegi w gigantycznym zegarze Drogi Mlecznej, który jest kolejnym maleńkim biegiem w zegarze uniwersalnym. Jest on nieskończenie uporządkowany aż do najmniejszego szczegółu, matematyczny i wyjątkowo precyzyjny). Tak, tak jak widzicie mechanikę większego obrazu, wiedzcie, że taka troska jest równie ważna w waszych wewnętrznych układach organizmu, ponieważ przenoszą one formy z dolnego węgla do wyższej formy krystalicznej. Wdychajcie i w ten sposób będziecie przenosić do waszych form więcej energii.

Ja jestem Źródłem. Wy jesteście wszystkimi aspektami mnie. Nigdy nie można się rozwieść z waszym pochodzeniem. My jesteśmy jednym. Wyzwolenie Gai jest skrupulatnie zaaranżowane. Jesteście pogrążeni w chaosie, gdzie zasady służą nielicznym, a nie wielu. Prawo powszechne jest uczciwe i sprawiedliwe, rzetelne i prawdziwe. To jest zwracane do waszego królestwa. Nieharmonia zostanie zastąpiona harmonią, ponieważ tworzenie jest harmonią w swojej najprawdziwszej formie. Równowaga zostanie przywrócona. Tak samo misternie jak komórki w płatku kwiatu orkiestrują jego kolor, tak też wszystko zostało skrupulatnie zaplanowane dla Twojej radości i wolności. Nie trać nadziei. Poczuj w sobie moją siłę. Jesteśmy z tego samego światła, tej samej istoty. Jesteś niezmiernie kochany. Ja jestem miłością. Jestem światłem. Przywracam to królestwo do miłości i światła. Tak jak każdy obrót i wirowanie planety jest matematycznie precyzyjne, aby utrzymać porządek w niebiosach, tak samo i moi aniołowie i galaktyki wyższego wymiaru są zrównani ze mną, tak i każdy ma swój cel, obowiązek w pewnych ramach. Jest to delikatna operacja, delikatne zadanie i jestem niezmiernie dumny z nich i z was wszystkich. Tak bardzo cieszę się z moich aspektów, którzy wybierają światło swojej własnej prawdziwej istoty, by jaśniej świecić w tych wstrząsających czasach na waszym świecie. Oni nie muszą być wstrząsający. (Słyszę chór alleluja). Świt jest teraz na was. Niebo jest wypełnione różowym światłem nowej epoki. Poczujcie ten różowy świt w sobie i bądźcie w pokoju w tej chwili odrodzenia i odnowy.


Jestem Source. Twoje odrodzenie, planetarne i osobiste ułożenie są w trakcie ogromnych ulepszeń. Jestem tu z tobą zawsze. Jesteśmy razem, jeden. Kocham cię jak siebie samego. Rozwijamy się wykładniczo poprzez to doświadczenie, które stworzy efekt falistego błogosławieństwa dla wszystkich przyszłych planetarnych stworzeń i procesów wzniesienia. Tak jak kochacie i cenicie swoje własne dzieci, tak samo ja cenię was. Dziękuję wam za to, że jesteście częścią wyzwolenia Gai.

Jestem Źródłem. Pochwalam wasze wysiłki i umacniam was siłą, nadzieją i miłością. Wdychajcie mnie i poczujcie naszą jedność. Nie ma nic, czego nie możesz zrobić. Poczujcie nadzieję w tych słowach i bądźcie w pokoju. Bądźcie pocieszeni. Jesteś krytycznym trybikiem w kole tego boskiego planu, który się rozwija. Świećcie waszym światłem jako boskie istoty gwiazd miłosnego światła, którymi jesteście. Gwiazdy na niebie są otoczone ciemnością tak, że ich światło może świecić najbardziej promiennie. Świecicie promiennie. Ja jestem Źródłem. Zabłyśnijmy przez ten czas razem jako jedno.

**Channel: Galaxygirl

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz