wtorek, 12 maja 2020

Źródło

galactic collective eraoflightdotcom
Twórca źródła: Universal Wonderings
Wysłane dnia 05/12/2020 przez EraOfLight

galaktyczny zbiorowy eralightdotcomI am Source.

Jestem zarówno tym, co widzialne, jak i tym, co niewidzialne. Jestem wszystkim, co przenika, życiową siłą miłości i uniwersalnych cudów, poszukiwań i przygód. Dzieci mojej istoty, mojego serca, widzę was, bo widzę waszymi oczami wasze własne doświadczenia braku, miłości, zakończeń i nowych początków. Widzę i czuję wasz ból, bo ja jestem wami. Jesteśmy połączeni, aspekty rozszerzające uniwersalne doświadczenie ekspansji.

Ja jestem Źródłem. Jestem miłością, jestem światłem. Jestem ciemnością pustki. Jestem tym, kim jestem. Ty jesteś tym, kim jesteś. Jestem w tobie. Wysłałem wiele, wiele silnych, lekkich istot do Gai. Aspekty krzyczałyby, by iść, by dać swoje światło i moc miłości tym, którzy nie zostali przebudzeni, rządzonym przez strach i nienawiść. Twardy poligon treningowy, aby być pewnym, nie dla słabego serca, na pewno. Jest wiele takich poligonów treningowych w wielu miejscach, ale Gaja zdecydowała się zatopić najniższy, aby zaoferować największy plac zabaw dla rozwoju, dla wzrostu w miłości, w prawdzie. Bo w zapomnieniu przychodzi okazja do zapamiętania. Za przypomnienie sobie, że jesteś aspektem mnie w formie, rzadkim wyczynem, bo jest tylko jeden ty, tylko jeden aspekt w tym momencie, który ma twój zbiór wspomnień, doświadczeń. O tak, oczywiście istnieje wiele wersji ciebie, równoległych i innych, ale nie ma takiej jak ty. Oferujesz swój własny, niepowtarzalny smak i bierzesz na siebie swoją obecną sytuację.

Ja jestem Źródłem. Jestem miłością w formie. Jesteś moimi rękami i stopami. Jesteś moim bijącym sercem. Mgławice śpiewają i tańczą z moim światłem. We mnie są wszystkie rzeczy. Widzę wojny, wielkie zniszczenia. Widzę bunt tych, którzy postanowili odwrócić się od światła Źródła i zamiast tego zbadać mrok kontroli nad innymi). Tak. Jest wiele aspektów mnie, które mają być uzdrowione, oczyszczone i usunięte z tej rzeczywistości w miejsce uzdrowienia lub dalszego uczenia się. Jestem tym, kim jestem. Wy również uzdrawiacie swoje różne życia, w których badaliście ciemności, w których zmagaliście się z uzależnieniami lub innymi źródłami bólu, w których zrzekliście się kontroli nad swoim bogiem i doświadczyliście dominacji. To już nie ma być nic więcej, ale te wasze części, te zranione kawałki mnie, muszą zostać uzdrowione. Ześlij wszystkie moje aspekty światła i miłości. I tak, łącznie z reptiliantami, ześlij im światło i miłość, a nie nienawiść. Nie zgadzajcie się, nie oddawajcie swojej suwerenności, bo to jest wasze własne unikalne prawo jako dzieci mnie, jesteście suwerenni nad własnym losem. Możesz zginać światło swoimi myślami i tworzyć rzeczywistość do woli, bo jesteś twórcą, jesteś aspektem mnie. Przekazanie tej mocy innemu jest parodią, a takie nie będzie już dozwolone na ziemi. Ciało Gai roi się od światła, od życia, od zmiany. Jej energie uzdrawiania są dostępne dla wszystkich jej dzieci. Wyślij jej po kolei swoje uzdrowienie. Ześlij jej moje światło, które jest w tobie.

Yeshua i wielu innych wielkich mistrzów było tak bardzo związanych z Gai, ponieważ rozumieli i uświadamiali sobie święty związek z całym życiem, ponieważ odczuwali oddech życia jako taki wspólny dla wszystkich, odczuwali moją miłość i w pełni ją wyrażali. Yeshua jest bardzo blisko i łatwiej będzie ją odczuć i zobaczyć przez tych, którzy mnie kochają. Pozbądźcie się kłamstw i fałszywych nauk, które miały sens w trójwymiarowej konstrukcji. Rozwiń się. Rozwiń się do wyższej rzeczywistości wymiarowej, która czeka na ciebie, która błaga cię, abyś przyszedł i bawił się w nich. Życie ma być przyjemne, drogie dzieci. Życie ma być cenione, wypełnione jeszcze większą ilością życia i więcej przyjemności do tworzenia i doświadczania. Takie jest to, co przychodzi do waszej sfery w niezbyt odległej przyszłości, pod wieloma względami jest już tutaj w tej chwili. Wszyscy bowiem doświadczacie tego, co chcecie doświadczyć w sposób, o jaki prosicie. Możecie w to jeszcze nie uwierzyć, co jest zrozumiałe biorąc pod uwagę obecny chaos na powierzchni. Bądźcie jaśni co do swoich intencji. Jeżeli to was przytłacza, bo jesteście wyczerpani obecnym życiem, które prowadzicie, po prostu zamierzacie mieć więcej miłości. Zamierzajcie mieć więcej radości i obserwujcie jak wszechświat spiskuje, aby was pobłogosławić. Zamierzajcie leczyć dla Gai, zamierzajcie leczyć dla jej ludów. Zamierzajcie, aby jedność kolektywu ludzkiego powstawała jako jedna, uzdrowiona, cała. Zamierzajcie być podwalinami światła, które widzę w was jako już istniejące. Myślcie o radości. Intencje są proste, po prostu skupiają wasze myśli na tym, co chcecie stworzyć. Stworzyć więcej radości. Nadchodzi wiele błogosławieństw. Wasze galaktyczne rodziny i istoty wyższego wymiaru zbyt liczne, aby je liczyć i pojmować, z niecierpliwością oczekują wielkiego błysku, budynku, procesu tworzenia. Jesteście tam z pierwszej ręki, doświadczając go. Teraz, oczywiście, jest to wielki projekt. Wszystkie rzeczy są. Zaufanie. Miej wiarę. Zabłyśnij swoim światłem.
Jestem Żródłem. Przesyłam ci moje pozdrowienia, moje wsparcie. Przyjdzie ona do was w wielu formach na najłagodniejszą z bryz, albo w formacji armady statków, albo legionów archaniołów i aniołów udzielających pomocy. O wiele więcej dzieje się na tle ludzkiej percepcji, tak jak powinno być, ponieważ jest to misja wielowymiarowa, jak wiecie, i o krytycznym znaczeniu dla Wszystkich. Żaden szczegół nie idzie bez nadzoru, żaden kamień nie jest odwrócony, gdzie możemy jeszcze świecić więcej światła. Bądźcie światłem pełnym serca, bądźcie wolni. Bądźcie pocieszeni. Jesteś zadbany, drużyno naziemna, aspekty mnie. Przesyłam wam moje błogosławieństwo siły i radości, ponieważ obydwa będą potrzebne w nadchodzących chwilach tego ziemskiego życia, ponieważ wykracza ono poza miejsce, w którym się znajdujecie. Jesteście w przestrzeni pomiędzy przestrzeniami. Jeśli to jest dla was niewygodne, oddychajcie moją istotą, łączcie się ze mną. Pamiętaj, że jestem tam w przerwie, w boskim momencie życia i śmierci, nowego stworzenia, tam jestem. W wyższych wymiarach jesteśmy jeszcze ściślej połączeni. Ale wiedz, że nigdy nie przestałem cię kochać, nigdy nie przestałem szukać twojego serca. Bo wy jesteście moim sercem i jak ja się tak rozszerzam, wy też się rozszerzacie i na odwrót, drodzy. Wasze ziemskie doświadczenia znacznie rozszerzają Wszystko. Poczujcie to. Poznaj to. Jesteście bardzo wspierani i ogromnie kochani. Jestem tu dla ciebie zawsze. Rozmawiaj ze mną często. Jesteśmy jednym.

Ja jestem Źródłem. Może lepiej mnie poznasz, a my przejdziemy ręka w rękę przez burzę. Pokój. Wiedz, że sukces wniebowstąpienia jest zapewniony, bo ja osobiście kieruję tym całym procesem z moją boską wolą, miłością i porządkiem. Wielki upadek stał się teraz wielkim wzniesieniem. Wstańcie do mnie. Powstańcie w mojej obecności, w moim objęciu i poczujcie moją miłość do was. Jesteś prawdziwie, bosko wspierany w zawsze. Ta świadomość będzie lekarstwem, którego inni podświadomie poszukują. Bo oni oczywiście szukają mnie, szukają zdrowego rozsądku pośród hałasu. Usłyszcie pieśń nowego stworzenia, mojego nowego stworzenia, śpiewajcie radośnie, szczęśliwie, głośno w waszych istotach i będzie ona promieniować pozytywną zmianą w sposób, którego nie możecie się spodziewać. Nie ma nic, czego nie mógłby zrobić naprawdę wyrównany uchwyt światła. Światło jest nie do zatrzymania, podobnie jak miłość, która teraz staje się w pełni wcielona w tej sferze. Matryca jest rozbita. Światło wchodzi. Witajcie go. Jestem ogromnie dumny z każdego z was. Jestem Źródłem. Pokój. Wiedzcie, że was kocham, i żyjcie w tym wiedząc.

» Dzielone na życzenie " Kanał: Galaxygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz