poniedziałek, 18 maja 2020

Aieshla of Oceana via Galaxygirl | May 17, 2020

https://kids.nationalgeographic.com/content/dam/kids/photos/articles/Nature/H-P/Habitats/Ocean/wave.ngsversion.1500050062134.adapt.1900.1.jpg

Aieshla z Oceany 5/17/2020

Jestem Aieshla z Nova Gaia. Rozmawiałem z nią już wcześniej, ale nie od jakiegoś czasu. Wzywam was do wyjaśnienia tego wezwania miłości z oceanicznego świata Nowej Gai. Kanał pod morzem jest trudniejszy do przejścia, ale wierzę, że ten kanał jest gotowy na wyzwanie! Zrobię co w mojej mocy, Aieshla! Widzę złote miasto z bąbelkowymi strukturami kryształu, które je otaczają. Widzę pływające merfolki wszystkich kolorów, szczęśliwe. Ryby mają jasne kolory, nie ma koralowca, bo jest zbyt głęboka. Widzę wiązki światła słonecznego zbierane z promieni słonecznych świecących bezpośrednio w bąbelkowe dachy, dzięki czemu jest dużo światła. Ocean szumi życiem i szczęściem. Merfolkowie wyglądają na zajętych i szczęśliwych, jest wiele do zrobienia, ale lubią to robić. Jest to spokojne miejsce. (Jest tu spokój).

Tak! Jestem Aieshla z królestwa Oceana w Nowej Gai. Mówię do was teraz jako przedstawiciel mojego ludu. Pragniemy powitać was w waszym nowym wibrującym domu, tych z was, którzy wybrali wyższą i wąską ścieżkę wzniesienia. Jest to droga samotna, lecz w tej samotności tworzy się prawdziwy wewnętrzny spokój ze złotym wewnątrz. Taki jest skarb na końcu przysłowiowej tęczy. W Nowej Gai jest wiele tęcz, a my zbieramy ich energię, by zasilać nasze statki. Widzę podwodne statki. Ich statki są wodoszczelne i całkowicie klimatyzowane zgodnie z ich potrzebami, tak, są w stanie podróżować do gwiazd.) Tak, możemy podróżować do gwiazd, ale najczęściej wolimy zostać i pomagać budować i współtworzyć nowe królestwo, Oceanę, z naszymi wyniesionymi w górę ludźmi. (Widzę, że ludzie są już na Nowej Gai, że współistnieją tak jak ja).

Jestem Aieshla, mam nadzieję, że podobało Ci się zobaczyć nasze piękne miasto, które z dnia na dzień rozszerza się i rośnie w radosnym celu. W tym momencie oceany zostały niedawno oczyszczone i oczyszczone z ludzkich szczątków, a życie wodne jest bardzo zdrowe, tętniące życiem. Gaia jest zrównoważona, oddychająca, czysta i w głębokim spokoju. Ona jest w pokoju, bo jej dzieci są w końcu w domu, w pokoju w wodach wewnętrznych ich własnych dusz, bo i wojna nie jest już. To jest jak marzenie, które łatwo zapomnieć, tylko lekcje zapamiętać. Jeśli ktoś zdecyduje się na głęboką pamięć, może pójść do biblioteki, ale po oczyszczeniu i uzdrowieniu, które nie jest naprawdę konieczne i większość ludzi decyduje się iść dalej i tworzyć na nowo. Wszechświat bowiem zawsze tworzy. Źródło zawsze się rozszerza. W ruchliwej Oceanie jest wiele do zrobienia. Nigdy nie ma nudnej chwili, ale jest wiele momentów zachwycającego spokoju i wciąż celu bycia. Każdy tutaj zna swoje wewnętrzne połączenie ze Źródłem i wolna wola nie jest naruszona w żadnej formie. Te ciemne zostały przymusowo lub chętnie usunięte, ponieważ nie mogą wibrować tak wysoko.
Chcesz zobaczyć mój ogród? (Widzę schludnie uprawiane kolumny z pływających wodorostów morskich o wielu kolorach, które są używane do celów leczniczych. Widzę też rzędy mięczaków pomiędzy rzędami. Rośliny te są żywe, małże i ślimaki są bardzo zadowolone z czyszczenia wodorostów. To jest spójna relacja). Rośliny oferują swoje wartości odżywcze i dzielą się swoją mocą ze wszystkimi, którzy jej potrzebują. Nie zjadamy tu morskich stworzeń, ale są one naszymi przyjaciółmi. Pracujemy z nimi u ich boku, opiekując się ogrodem Gai. Jestem zielarzem. Przygotowuję okłady z różnych roślin oceanicznych dla potrzebujących. Nie ma tu żadnej choroby, ale zbieramy dalsze wewnętrzne uzdrawiające energie, aby ci, którzy są ranni w wyniku swoich eskapad przygody, mogli szybciej się uzdrowić. Istnieje wiele sposobów na wykorzystanie właściwości leczniczych i związków molekularnych różnych odmian roślin morskich. Z radością badam i tworzę nowe okłady dla powierzchni i wewnętrznego świata Nowej Gai. Robię to już od 2 lat. Mam jeszcze rok do zakończenia stażu i wtedy z przyjemnością nauczę się nowego przedsięwzięcia, które sam wybiorę. Przekażę swoją wiedzę tak, aby wszyscy na tym skorzystali i będę szkolić praktykanta, który ma podążać za nimi. Mam nadzieję, że będę kontynuował naukę roślin, ale może nauczę się nowych sposobów zbioru i uprawy? Chciałbym dowiedzieć się więcej o tym, jak to zrobić na naszych statkach wodnych, aby transport tych roślin i nasion do innych systemów gwiezdnych był możliwy! Życzę sobie, abyście poczuli w tym podniecenie, nigdy nie ma nudnej chwili w wielorakiej różnorodności. Nigdy nie zabraknie wam niczego, jest mnóstwo emocji, które możecie budować i tworzyć według własnego wyboru. Jestem ogromnie podekscytowany możliwością uczestniczenia w tym podwodnym kanale. Nie da się rutynowo kanalizować pod wodą, bąbelki przeszkadzają, a jeśli jest jakieś mroczenie, inni mogą się łatwiej wymknąć i porwać. Ale to jest wyraźny przekaz kanałowy, ponieważ są to krystalicznie czyste wody Oceany, mojego domu. Jestem tak podekscytowany, że mogę sięgnąć i dotknąć cię, wznosząc się na twoją obecną Gaję! Wszystko będzie dobrze. Zobacz, jest wiele radości i podniecenia, po które można jeszcze sięgnąć. Sięgnij do środka. Tempo wibracji, którego szukasz, jest w tobie. Sięgnij do środka. Znajdź spokojne, krystalicznie czyste wody swojego nowego domu i bądź w pokoju.

Jestem Aieshla z Oceany. Dotykam mojego trzeciego oka do twojego. Stosuję moją najnowszą kreację okładu, by jeszcze bardziej uaktywnić twoje intuicyjne zdolności. Jesteś prawie w domu. Proszę przyjść i odwiedzić mnie w Oceanie. To urocze miejsce. Powierzchniowy świat nic dla nas nie ma, lubimy mówić! Oczywiście w waszej wynurzonej, ludzkiej formie łatwo jest tu podróżować, bo po prostu morfujecie w waszą formę mer. (Słyszę śpiew wody. Woda jest żywa). Tak, galaxygura. Woda jest również żywa na waszym świecie, ale kontrolerzy wiedzieli o tym i umieścili w niej substancje chemiczne, aby zmniejszyć jej zdolność. Bardzo ważne jest, abyś oczyścił swoją wodę przed jej wypiciem, abyś ją pobłogosławił. Dlaczego nie nasycisz jej kryształowymi wibracjami Oceany? Wtedy jeszcze bardziej poczujesz, że pijesz trochę jak w domu. Muszę wracać do pielęgnacji moich wodorostów i eksperymentów. Bardzo ci dziękuję. Błogosławieństwa są obfite, drodzy przyjaciele. Moje serce jest wasze. Kocham cię. Jestem Aieshla.

~ galaxygirl
https://sananda.website/aieshla-of-oceana-via-galaxygirl-may-17-2020/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz