niedziela, 9 czerwca 2019

Zjednoczenie 144 000 wojowników światła







" zostałem zabrany do nieba 13 lat temu.
 Jest w osobnym wymiarze.
 Zostałem eskortowany przez dwa anioły.
 Miałem kogoś innego ze sobą.
 Dwóch z nas, dwóch. 
Nie mieli skrzydeł jak obraz, więcej więc były wykonane z światła, ale można było zrobić ich formę. 
Komunikacja była idealna i poprzez intuicję, myśli, intencje i obrazy. 
To było na poziomie duszy do duszy. 
Kolory były pełne energii. 
Wszystko było żywe.
 Było tak dużo miłości i pełni, że to od wszystkich i wszystko. 
Widziałem kilku martwych krewnych i oni, ale nie pozwolono mi z nimi rozmawiać. 
Miłość była 100 razy silniejsza niż jakikolwiek narkotyk, który próbowałem na ziemi, i próbowałem ich wszystkie.
 Byliśmy na Rolling Hills wokół tego miasta ze złotem w nim i wokół niego. 
Zapytałem, czy mam zostać, a oni powiedzieli nie. 
Ale nie wziąłem tego do siebie, bo to było najlepsze, jakie kiedykolwiek czułem. 
Pokazali nam trochę więcej. 
Pod koniec trasy, dwa anioły przyszły do nas obu i umieścili krzyż w centrum naszego czoła. 
Teraz wiem, że to moje trzecie oko.
 Anioł powiedział: " zostałeś namaszczony znakiem Ducha Świętego. 
To oznacza, że nie możesz umrzeć. 
Jednak nie zdobądź ego, bo jest 144,000 innych, tak jak ty. 
Twoją pracą jest powrót na ziemię i pomoc ludziom.

" kiedy wróciłem do mojego ciała bolało naprawdę,czułem się źle i czułem miłości spuszczanie z mojego ciała z mojego serca do stóp i z nóg.
 Płakałem. 
Czułem się, jakby potrącił mnie pociąg.
 Chciałem wrócić. 
To zdecydowanie najbardziej potężne doświadczenie w moim życiu... 
Błogosławieństwa bracia i siostry". ❤️

~ Stephen Gilbert

https://youtu.be/xefcz1l4v_8

.
#144 #monad #avatar #christconsciousness#newearth #ascension #consciousnessfreedom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz