wtorek, 4 czerwca 2019

Madonna powiedziała o „przyszłości”


Kiedyś oglądałam duże koncerty w telewizji i nie zauważałam co tak naprawdę niosą ze sobą. Chciałam napisać „tajne znaczenie”, ale zdałam sobie sprawę, że nie ma żadnych tajemnic. Po raz kolejny do ludzkości mówi się otwarcie. Ale niewielu to zauważa.



Napiszę o występie Madonny podczas Eurowizji 2019. Nie dam oceny tego wydarzenia. Mogę tylko powiedzieć, że nie wierzyłam w prawdziwość i szczerość głosowania na nim i od dawna nie wierzę. Zastanawiam się, dlaczego w tym roku Ona wzięła udział w tym wydarzeniu? Czy nie dlatego, że miało miejsce w Izraelu, i nawet podczas specjalnej pełni księżyca – pełni Błękitnego Księżyca. (19 maja 2019 r.)

Nie wiem, czy był to jakiś rytuał, czy po prostu przesłanie dla całej ludzkości. Ale oczywiste jest, że nie był to tylko występ. Usiądźmy wygodnie. Przed nami analiza, która najwyraźniej sugeruje, że nie wszyscy dotrwamy do przyszłości. Niestety.

Symbolika występu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz