środa, 26 lipca 2023

Rekalibracja szablonu dla słonecznej ścieżki życia ludzkości



Przez wieki prorocy, jasnowidze, religie i święte księgi przepowiadały nadchodzącą erę, w której Niebo zamanifestuje się na Ziemi. Proroctwa ujawniły, że w tym pomyślnym czasie Ludzkość przebudzi się z naszego długiego wygnania w ciemności. Zaczniemy pamiętać, kim jesteśmy i dlaczego tu jesteśmy. Rozwinęlibyśmy nasze ukryte zdolności i odkrylibyśmy, że nie jesteśmy rozdrobnionymi, opartymi na strachu ludzkimi ego, które błędnie zaakceptowaliśmy jako naszą tożsamość. Zamiast tego zdalibyśmy sobie sprawę, że jesteśmy Umiłowanymi Synami i Córkami Boga. Będziemy pamiętać, że wszystko, co ma nasz Ojciec-Matka Bóg, jest nasze.

Starożytni prorocy powiedzieli nam, że będzie to Wiek, w którym nasza fizyczna transformacja nastąpi na poziomie atomowym, komórkowym, a nasze cztery ziemskie ciała - fizyczne, eteryczne, mentalne i emocjonalne - zostaną przekształcone w ekspresje pełnego zdrowia, wiecznej młodości i nieskończonej fizycznej doskonałości.

Prawdopodobnie wszyscy rozważaliśmy tę wzniosłą wizję w tym czy innym czasie, ale nie sądzę, byśmy kiedykolwiek wyobrażali sobie, że taka okazja nadarzy się za naszego życia. Istoty Światła wskazały teraz, że ze względu na niezliczone Działania Światła, które miały miejsce w ciągu ostatnich kilku dekad dzięki zjednoczonym wysiłkom Nieba i Ziemi, Ludzkość jest w trakcie tego procesu, który jest znany jako Boska Alchemia. Nawet jeśli zewnętrzne pozory mogą być sprzeczne z tą informacją, nasz Ojciec-Matka Bóg potwierdził, że to prawda.

Proces Boskiej Alchemii, którego wszyscy doświadczamy, zmienia nasze planetarne komórki oparte na węglu w 5-wymiarowe Krystaliczne Komórki Światła Słonecznego, w których będziemy przebywać, gdy Matka Ziemia zakończy swoje Wzniesienie do swojej 5-wymiarowej Krystalicznej Rzeczywistości Słonecznej. Dzień po dniu, gdy Przebudzona Ludzkość intuicyjnie słucha Obecności JAM JEST w naszym Płomieniu Serca, stajemy się świadomi, że Matka Ziemia wzniosła się teraz do początkowych częstotliwości swojej Nowej Rzeczywistości Słonecznej. W związku z tym doświadczamy szczytowego okresu transmisji 5-wymiarowego krystalicznego Światła Solarnego. Ludzie wyczuwają nadarzającą się okazję i zgłaszają się na ochotnika na nowe sposoby, aby służyć jako surogaci w imieniu Ludzkości.

Dziś nasz Ojciec-Matka Bóg i Istoty Światła w Królestwach Świetlanej Prawdy stoją w gotowości, aby pomóc nam w przyspieszeniu Boskiej Alchemii zachodzącej w naszych ziemskich ciałach. Zostanie to osiągnięte poprzez ponowną kalibrację do następnego poziomu doskonałości TEMPLATU dla Solarnej Ścieżki Życia Ludzkości w nowej Solarnej Rzeczywistości Matki Ziemi. Jeśli masz Wezwanie Serca, aby uczestniczyć w tej głębokiej możliwości, dołącz teraz do mnie i Lightworkers na całym świecie. Zaczynamy.

JAM JEST moją Obecnością JAM JEST i JAM JEST Jednością z Obecnością JAM JEST całej Ludzkości. Jako Jeden Oddech, Jeden Głos, Jedno Bicie Serca i Jedna Energia, Wibracja i Świadomość Czystej Boskiej Miłości, przystępuję. Wzywając tę Aktywność Światła dla siebie, wzywam ją w imieniu każdej osoby na Ziemi w doskonałej harmonii z Boskim Planem każdej z nich i najwyższym dobrem dla wszystkich zainteresowanych.

Teraz, gdy wznoszę się w Świadomości, czuję, jak wznoszę się do Czystej Krainy Bezgranicznego Blasku i Nieskończonego Światła. W tej Krainie WIEM...

JESTEM JEDNOŚCIĄ Z BOGIEM - JESTEM TYM, CZYM JESTEM.

Wysyłam Klarowne Wezwanie wzywające moich oświeconych Braci i Siostry, aby przybyli i pomogli mi w tym momencie Przemienienia. Kosmiczny ton mojego Wezwania rozbrzmiewa we wszystkich wymiarach, a Legiony Światła odpowiadają z każdego zakątka Kosmosu. Te sierpniowe Istoty schodzą do atmosfery Ziemi i zajmują swoje strategiczne pozycje wokół Planety.

Jako Jedna Zjednoczona Świadomość Boskiej Miłości, Istoty Światła zaczynają wdychać w Płomienie Serca Ludzkości najbardziej zintensyfikowane częstotliwości 5-wymiarowego Krystalicznego Światła Słonecznego naszego Ojca-Matki Boga, jakie Ludzkość kiedykolwiek otrzymała. Ta NOWA częstotliwość Nieskończonego Światła Boga pulsuje wykwintnymi wzorami doskonałości, kolorami, zapachami, tonami muzycznymi i Świętą Wiedzą wykraczającą poza wszystko, o czym Synowie i Córki Boga ewoluujący na Ziemi kiedykolwiek marzyli w naszych najśmielszych wyobrażeniach.

Światło Boga ponownie kalibruje Duchowe Centra Mózgu każdej osoby i naszą Czakrę Korony, aby otrzymać wyższe poziomy Boskiej Świadomości. Teraz, dzięki zjednoczonym wysiłkom Nieba i Ziemi, rozpoczynam ponowną kalibrację Szablonu SOLARNEJ Ścieżki Życia Ludzkości opartej na Sercu. Szablon ten pulsuje nie tylko wzorcami doskonałości, które mogę sobie wyobrazić na naszej opartej na Miłości Solarnej Nowej Ziemi, ale także wszystkimi wspaniałymi wzorcami i częstotliwościami doskonałości poza moją wyobraźnią. Teraz, jako Jedna Zjednoczona Świadomość czystej Boskiej Miłości potwierdzam:

JAM JEST pełną ekspresją mojej Obecności JAM JEST tu i teraz w świecie formy. Pamiętam kim JESTEM, kocham i szanuję siebie jako Umiłowanego Syna lub Córkę Boga.
 
WIEM, że JESTEM otoczony niezwyciężoną Ochroną Boskiego Światła i Miłości, gdy przemierzam WSZYSTKIE moje ziemskie doświadczenia.

JESTEM manifestacją doskonałości w moim fizycznym, eterycznym, mentalnym i emocjonalnym ciele. JESTEM wibrująco zdrowy i wiecznie młody.

Wszechogarniająca Boska Miłość nieustannie przepływa przez mój Płomień Serca i JAM JEST tworzeniem wspaniałych, pełnych Miłości relacji w każdym aspekcie mojego Życia.

Wypełniam swój Boski Cel i powód Istnienia i JESTEM finansowo i twórczo wynagradzany w mojej pracy. Dzień po dniu JESTEM otwarty i otwarty na nieskończony przepływ Bożej Obfitości. JESTEM finansowo WOLNY!

JESTEM wyrazicielem Boskiego Życia Rodzinnego, w tym mojego miejsca w Rodzinie Ludzkości. W przestrzeni opartej na Sercu, w której teraz przebywam, JESTEM w stanie z łatwością osiągnąć mój Boski Potencjał we wszystkich moich relacjach jako syn lub córka, kobieta lub mężczyzna, żona lub mąż, matka lub ojciec, babcia lub dziadek, jako krewny, przyjaciel, współpracownik, nauczyciel, sposób prysznic, zarządca Ziemi, Lightworker i Współtwórca Nieba na Ziemi.

Komunikuję się otwarcie i szczerze z każdą osobą, z którą wchodzę w kontakt i JESTEM współczującym i uważnym słuchaczem.

Poprzez moje myśli, uczucia, słowa, działania, wspomnienia i przekonania JESTEM żywym przykładem Jedności, Boskiej Miłości, Prawdy, Integralności, Uczciwości, Tolerancji, Akceptacji i Szacunku dla CAŁEGO Życia.

Mój Płomień Serca jest Otwartymi Drzwiami, przez które przepływa Nieskończone Światło Boskiej Mocy, Oświecenia, Mądrości, Iluminacji, Wiecznego Pokoju, Obfitości, Harmonii, Równowagi, Szczęścia i Obfitej Radości.

Nieustannie proszę o wskazówki od mojej Obecności JAM JEST i intuicyjnie otrzymuję informacje i realne rozwiązania różnych sytuacji pojawiających się w moim życiu. Otrzymuję również wskazówki, które pomagają mi z łatwością wypełnić mój Boski Plan.

Zdaję sobie teraz sprawę na wszystkich poziomach Świadomości, że JESTEM potężnym narzędziem Boga w tym pomyślnym czasie na Ziemi. Z tą świadomością poświęcam moją Siłę Życiową Kochaniu WSZYSTKIEGO ŻYCIA ZA DARMO.

Aby pomóc w tym świętym przedsięwzięciu, wzywam 5-wymiarowy krystaliczny słoneczny fioletowy płomień nieskończonej doskonałości Boga, aby natychmiast przekształcił w Światło pozostałości każdej myśli, uczucia, słowa, działania, pamięci lub przekonania, które kiedykolwiek wyraziłem w dowolnym przedziale czasowym lub wymiarze, zarówno znanym, jak i nieznanym, które w jakikolwiek sposób uniemożliwiają wzorcom tego nowo skalibrowanego szablonu mojej SOLARNEJ Ścieżki Życia namacalne zamanifestowanie się w świecie formy.

Zdaję sobie sprawę, że JESTEM wielowymiarową Istotą Światła i że przebywam jednocześnie zarówno w Czystej Krainie Bezgranicznego Blasku i Nieskończonego Światła w Niebiańskich Krainach, jak i w Nowej Solarnej Rzeczywistości Matki Ziemi.

Teraz, w Krainach Przyczyny, moje Życie odzwierciedla Nieskazitelną Koncepcję wszystkiego, co przywołałem tego dnia poprzez nowo skalibrowany Szablon mojej Słonecznej Ścieżki Życia.

Z każdym moim oddechem te nowe wzorce dla mojej Słonecznej Ścieżki Życia są magnetyzowane z Krain Przyczyny i wdychane przez mój Płomień Serca na fizyczny plan Ziemi.

WIEM i AKCEPTUJĘ, że poprzez 5-wymiarową Krystaliczną Siatkę Słoneczną Matki Ziemi Wszechogarniającej Boskiej Miłości, rekalibracja mojej Słonecznej Ścieżki Życia jest wzmacniana tysiąckrotnie każdego dnia.

I tak właśnie jest. Umiłowany JESTEM, KTÓRY JESTEM.

Niech Bóg Cię Błogosławi,
Patricia Cota-Robles

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz