czwartek, 27 lipca 2023

Archanielski punkt obserwacyjny

 
27 lipca 2023 r. przez Steve Beckow


Jako historyk miałem dziwne historyczne rozmowy z Archaniołem Michałem. Zawsze były one zaskakujące.

Być może czytałeś jego wyjaśnienie tego, co wydarzyło się w basenie Morza Śródziemnego około 1200 r. p.n.e., kiedy to upadło tak wiele reżimów. (1)

Historycy wyjaśnili to jako inwazję mistycznej grupy, którą nazywają "morskimi ludźmi". Grafiki przedstawiały ich jako złych, groźnych ludzi (patrz wyżej). Obrazy przypominają nazistowskie grafiki "niepożądanych".

Nikt nie wie, skąd przybyli morscy ludzie; nie pozostawili po sobie śladu. Jednak "oni" zostali wykorzystani do dostarczenia wyjaśnienia tam, gdzie żadnego nie można było znaleźć.

Nie pozostawili po sobie żadnych śladów, z wyjątkiem piramid na całym świecie (na liniach zrównania), Göbekli Tepe, Macchu Pichu i niezliczonych innych niewytłumaczalnych zabytków.

To nie ma sensu, prawda? Nie pozostawił żadnego śladu poza tymi wszystkimi zabytkami?

Pozwól, że wyjaśnię. Michael mówi, że to, co się wtedy wydarzyło, nie było inwazją "ludzi morza".

Chodziło o to, że ludzie na Ziemi nie doceniali już pozaziemskiej obecności na planecie i nie słuchali galaktycznych rad. Tak więc nasza gwiezdna rodzina, czując się niechciana, opuściła Ziemię, a chaos, który nastąpił, był tego rezultatem.

To wyjaśnienie z pewnością przyciągnęło moją uwagę i rozbudziło moją ciekawość. Po Rewalu zamierzam zebrać panel mediów, aby odpowiedzieć na pytania historyczne, naukowe i inne.

***


Pewnego dnia natknąłem się na inną historyczną rozmowę, która również mnie zadziwiła. Dotyczyła ona Rzymu i Kartaginy.

Pozostała ze mną od tamtej pory, ponieważ uświadomiłem sobie punkt widzenia, z którego Michael komentował i skalę wydarzeń, które widział.

Steve: Jestem ciekaw, dlaczego powstrzymałeś Hannibala przed marszem na Rzym.

AAM: Rzym był w trakcie własnego rozwoju i ewolucji. Nie było to dla najwyższego dobra, dla postępu ludzkości.

Steve: Dlaczego więc upadek Kartaginy był dla najwyższego dobra?

AAM: Trzeba było posprzątać. (2)

Nikt nikomu nie życzy takiego sprzątania. Zatrzymałem się, zastanawiając się nad tym, co powiedział.

Wstrząsnęła mną pewność, z jaką omawia wydarzenia rozgrywające się na przestrzeni wieków [wojny punickie] i zna przeznaczenie narodów [Imperium Rzymskie, Imperium Kartagińskie].

Kiedy zdałem sobie sprawę, jak powiedział przy innej okazji, z kim rozmawiam (3), to było tak, jakby nastąpiła wewnętrzna eksplozja, która rozbiła sieć przekonań, które podtrzymywały paradygmat, który wcześniej i nieświadomie zajmowałem.

Paradygmat ten brzmiał: "Nie możesz rozmawiać z archaniołami. To fajna zabawa, ale nie traktuj tego zbyt poważnie".

Niekoniecznie był to paradygmat, który zajmowałem, inaczej nie rozmawiałbym z "Michałem". Ale był to paradygmat, który zajmowało moje społeczeństwo i na który zgodziłem się w tym przypadku.

Ten paradygmat jest lepiej znany jako materializm empiryczny: utrzymuje, że tylko to, co możemy zobaczyć, usłyszeć, dotknąć i posmakować, jest prawdziwe.

Nie widzę i nie słyszę Michaela, więc nie jest on prawdziwy. Wracaj do szafy, proszę, Michaelu, razem z morskimi ludźmi.

To był jeden z tych momentów (cuda są kolejnym) (4), który sprawił, że potraktowałem archanioły poważnie. A był to rok 2017, sześć lat po tym, jak zacząłem mieć z nim odczyty.

A on nie ujawnił, lub ja jeszcze nie otrzymałam, niektórych z jego najbardziej zaskakujących objawień, takich jak to, że wszyscy urodzeni w tym pokoleniu są w rzeczywistości aniołami. (5)

"Ludzie morza"                                                

Przypisy

(1) "Archanioł Michał: Co się stało z cywilizacją w 1200 r. p.n.e.?", 24 listopada 2017 r., http://goldenageofgaia.com/2017/11/24/290782/.

(2) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 20 stycznia 2016. (dalej AAM.)

(3) Steve: Jak mogę zagwarantować, że nie dojdzie do korupcji [w funduszu Michaelanglo]?

AAM: Po pierwsze, (śmiech) Jak myślisz, z kim pracujesz, drogie serce? (AAM, 24 kwietnia 2015.)

AAM: Myślisz, że nie wiem, co robię?

S: Tak, z kim ja rozmawiam? Wiem, wiem. (AAM, 8 lipca 2015.)

(4) Już w 1970 roku Michael przekierował energię elektryczną, która wysadziła dziurę w moich nożyczkach i nie zrobiła mi krzywdy. Później zneutralizował toksyczną substancję chemiczną, którą wchłonąłem w ilości, która okazała się szkodliwa, jeśli nie śmiertelna. Sprawił, że ciężkie przedmioty stały się nieważkie. Ugasił dwa potencjalne pożary domów. itd.

(5) Więcej informacji na ten temat można znaleźć w artykule An Explosion in the Meaning of Humannness na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/An-Explosion-in-the-Meaning-of-Humanness-12.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz