czwartek, 27 lipca 2023

Ponowna kalibracja szablonu słonecznej ścieżki życia ludzkości

 


 

by Patricia Cota Robles
www.eraofpeace.org

Ponowna kalibracja szablonu słonecznej ścieżki życia ludzkości 25 lipca 2023 przez Sitarę Przyjazny do druku, PDF i e-mail autorstwa Patricii Coty Robles www.eraofpeace.org Przez stulecia prorocy, widzący, religie i święte księgi przepowiadały nadejście Epoki, w której Niebo zamanifestuje się na Ziemi. Proroctwa ujawniły, że w tym pomyślnym czasie Ludzkość przebudzi się z naszego długiego wygnania w ciemności. Zaczęlibyśmy sobie przypominać, kim jesteśmy i dlaczego tu jesteśmy. Rozwijalibyśmy w sobie nasze ukryte zdolności i odkrylibyśmy, że nie jesteśmy fragmentarycznymi, opartymi na strachu ludzkimi ego, które błędnie przyjęliśmy jako naszą tożsamość. Zamiast tego uświadomilibyśmy sobie, że jesteśmy Umiłowanymi Synami i Córkami Boga. Pamiętalibyśmy, że wszystko, co ma nasz Ojciec-Matka Bóg, jest nasze. 
 
 Starożytni prorocy powiedzieli nam, że będzie to Wiek, w którym nastąpi nasza Fizyczna Transformacja na poziomie atomowym, komórkowym i że nasze cztery Ziemskie Ciała — fizyczne, eteryczne, mentalne i emocjonalne — zostaną przekształcone w przejawy pełnego życia zdrowia, wieczna młodość i nieskończona doskonałość fizyczna. Prawdopodobnie wszyscy rozważaliśmy tę wzniosłą wizję w takim czy innym czasie, ale nie sądzę, abyśmy kiedykolwiek wyobrażali sobie, że taka okazja pojawi się za naszego życia. Istoty Światła wskazały teraz, że z powodu niezliczonych Działań Światła, które miały miejsce w ciągu ostatnich kilku dekad dzięki zjednoczonym wysiłkom Nieba i Ziemi, Ludzkość jest w rzeczywistości w trakcie tego procesu, który jest znany jako Boska Alchemia.  
 
Nawet jeśli zewnętrzne pozory mogą kolidować z tymi informacjami, nasz Ojciec-Matka Bóg potwierdził, że to prawda. Proces Boskiej Alchemii, którego wszyscy doświadczamy, zmienia nasze planetarne komórki oparte na węglu w 5-wymiarowe krystaliczne ogniwa światła słonecznego, w których będziemy przebywać, gdy Matka Ziemia zakończy swoje Wniebowstąpienie do jej 5-wymiarowej krystalicznej rzeczywistości SŁONECZNEJ . Dzień po dniu, gdy Przebudzona Ludzkość intuicyjnie słucha Obecności JAM JEST w naszym Płomieniu Serca, stajemy się świadomi, że Matka Ziemia wzniosła się teraz do początkowych częstotliwości jej Nowej Słonecznej Rzeczywistości.  
 
W związku z tym doświadczamy szczytowego okresu transmisji 5-wymiarowego krystalicznego światła słonecznego. Ludzie wyczuwają nadarzającą się okazję i na nowe sposoby zgłaszają się na ochotnika, aby służyć jako zastępcy w imieniu ludzkości. Dzisiaj nasz Ojciec-Matka Bóg i Istoty Światła w Krainach Oświeconej Prawdy stoją w gotowości, aby pomóc nam w przyspieszeniu Boskiej Alchemii zachodzącej w naszych Ziemskich Ciałach. Zostanie to osiągnięte poprzez ponowną kalibrację do następnego poziomu doskonałości SZABLON Słonecznej Ścieżki Życia Ludzkości w nowej Słonecznej Rzeczywistości Matki Ziemi. 
 
 Jeśli masz Wezwanie Serca, aby wziąć udział w tej głębokiej okazji, dołącz teraz do mnie i Pracowników Światła na całym świecie. I zaczynamy. JAM JEST moją Obecnością JAM JEST i JESTEM Jednym z Obecnością JAM JEST całej ludzkości. Jako Jeden Oddech, Jeden Głos, Jedno Bicie Serca i Jedna Energia, Wibracja i Świadomość Czystej Boskiej Miłości, idę dalej. Kiedy przywołuję tę Aktywność Światła dla siebie, przywołuję ją w imieniu każdej osoby na Ziemi w doskonałej harmonii z Boskim Planem każdego i najwyższym dobrem dla wszystkich zainteresowanych. Teraz, gdy wznoszę się w Świadomości, czuję, że Wznoszę się do Czystej Krainy Nieskończonej Splendoru i Nieskończonego Światła.  
 
W tym Królestwie WIEM… JESTEM JEDNYM Z BOGIEM – JESTEM KTÓRY JESTEM. Wysyłam Clarion Call wzywający moich oświeconych Braci i Siostry, aby przyszli i pomogli mi w tej chwili Przemienienia. Kosmiczny ton mojego Clarion Call rozbrzmiewa we wszystkich wymiarach, a Legiony Światła odpowiadają z każdego zakątka Kosmosu. Te Sierpniowe Istoty schodzą do atmosfery Ziemi i zajmują strategiczne pozycje na całej Planecie. Jako Jedna Zjednoczona Świadomość Boskiej Miłości, Istoty Światła zaczynają wdychać w Płomienie Serca Ludzkości najbardziej zintensyfikowane częstotliwości 5-wymiarowego Krystalicznego Światła Słonecznego naszego Ojca-Matki Boga, jakie Ludzkość kiedykolwiek otrzymała.  
 
Ta NOWA częstotliwość Nieskończonego Światła Boga pulsuje wspaniałymi wzorami doskonałości, kolorami, zapachami, dźwiękami muzycznymi i Świętą Wiedzą przekraczającą wszystko, o czym Synowie i Córki Boga rozwijający się na Ziemi kiedykolwiek marzyli w naszych najśmielszych wyobraźniach. Światło Boga ponownie kalibruje duchowe ośrodki mózgowe każdej osoby i naszą czakrę korony, aby otrzymać wyższy poziom Boskiej Świadomości. Teraz, dzięki zjednoczonym wysiłkom Nieba i Ziemi, rozpoczynam rekalibrację Szablonu SŁONECZNEJ Ścieżki Życia opartej na Sercu Ludzkości. 
 
Ten Szablon pulsuje nie tylko wzorami doskonałości, które mogę sobie wyobrazić na naszej opartej na Miłości Słonecznej Nowej Ziemi, ale także wszystkimi wykwintnymi wzorami i częstotliwościami doskonałości przekraczającymi moją wyobraźnię. Teraz, jako Jedna Zjednoczona Świadomość czystej Boskiej Miłości, potwierdzam: JAM JEST pełnym wyrazem mojej Obecności JAM JEST tu i teraz w świecie formy. Pamiętam, kim JESTEM, kocham i szanuję siebie jako Ukochanego Syna lub Ukochaną Córkę r Boga. WIEM, że jestem otoczona niezwyciężoną Ochroną Bożego Światła i Miłości, kiedy przechodzę przez WSZYSTKIE moje ziemskie doświadczenia. 
 
 JAM manifestuje doskonałość w moim fizycznym, eterycznym, mentalnym i emocjonalnym ciele. JESTEM w pełni zdrowy i wiecznie młody. Wszechstronna Boska Miłość Boga nieustannie przepływa przez Płomień mojego Serca i JA Tworzę wspaniałe, pełne miłości relacje w każdym aspekcie mojego życia. JAM wypełnia mój Boski Cel i powód Bycia i JESTEM finansowo i twórczo wynagradzany w swojej pracy. Dzień po dniu JESTEM otwarta i otwarta na Nieskończony przepływ Boskiej Obfitości. JESTEM WOLNY finansowo! JESTEM wyrazicielem Boskiego Życia Rodzinnego, w tym mojego miejsca w Rodzinie Ludzkości. 
 
W przestrzeni opartej na Sercu, w której teraz przebywam, JESTEM w stanie z łatwością osiągnąć mój Boski Potencjał we wszystkich moich związkach jako syn lub córka, kobieta lub mężczyzna, żona lub mąż, matka lub ojciec, babcia lub dziadek, jako krewny, przyjaciel, współpracownik, nauczyciel, prysznic, zarządca Ziemi, Pracownik Światła i Współtwórca Nieba na Ziemi. Komunikuję się otwarcie i szczerze z każdą osobą, z którą się stykam, i JESTEM współczującym i uważnym słuchaczem. Poprzez moje myśli, uczucia, słowa, działania, wspomnienia i przekonania JESTEM żywym przykładem Jedności, Boskiej Miłości, Prawdy, Prawości, Uczciwości, Tolerancji, Akceptacji i Szacunku dla KAŻDEGO Życia.  
 
Płomień Mojego Serca jest Otwartymi Drzwiami, przez które przepływa Nieskończone Światło Boskiej Mocy, Oświecenia, Mądrości, Iluminacji, Wiecznego Pokoju, Obfitości, Harmonii, Równowagi, Szczęścia i Obfitej Radości. Nieustannie proszę o przewodnictwo od mojej Obecności JAM JEST i intuicyjnie otrzymuję informacje i realne rozwiązania różnych sytuacji pojawiających się w moim życiu. Otrzymuję również wskazówki, które pomagają mi z łatwością wypełnić mój Boski Plan. Teraz zdaję sobie sprawę na wszystkich poziomach Świadomości, że JESTEM potężnym Instrumentem Boga w tym pomyślnym czasie na Ziemi. Wiedząc to, poświęcam moją siłę życiową, by kochać WSZYSTKIE życie ZA DARMO. 
 
 Aby pomóc w tym Świętym Przedsięwzięciu, przywołuję 5-wymiarowy Krystaliczny Słoneczny Fioletowy Płomień Nieskończonej Doskonałości Boga, aby natychmiast przemienił w Światło pozostałości z każdej myśli, uczucia, słowa, działania, pamięci lub przekonania, które kiedykolwiek wyraziłem w dowolnym przedziale czasowym lub wymiar, zarówno znany, jak i nieznany, który w jakikolwiek sposób uniemożliwia namacalne zamanifestowanie się wzorców dla tego nowo skalibrowanego Szablonu mojej SŁONECZNEJ Ścieżki Życia w świecie form.  
 
Zdaję sobie sprawę, że JESTEM wielowymiarową Istotą Światła i przebywam jednocześnie zarówno w Czystej Krainie Nieskończonego Splendoru, jak i Nieskończonego Światła w Niebiańskich Królestwach oraz w NOWEJ Słonecznej Rzeczywistości Matki Ziemi. Teraz, w Krainach Przyczyny, moje Życie odzwierciedla Niepokalaną Koncepcję wszystkiego, co przywołałem tego dnia poprzez nowo skalibrowany Szablon mojej Słonecznej Ścieżki Życia.
 
  Z każdym oddechem, który biorę, te nowe wzorce dla mojej Słonecznej Ścieżki Życia są namagnesowane z Krain Przyczyny i wdychane przez mój Płomień Serca na fizyczny plan Ziemi. WIEM i AKCEPTUJĘ, że dzięki 5-wymiarowej krystalicznej sieci słonecznej Wszechstronnej Boskiej Miłości Matki Ziemi rekalibracja mojej Słonecznej Ścieżki Życia jest wzmacniana tysiąckrotnie każdego dnia. I tak jest.  
 
Umiłowany JESTEM, który JESTEM. Niech cię Bóg błogosławi, Patricia Cota-Robles
 

God Bless You,
Patricia Cota-Robles


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz