piątek, 28 lipca 2023

Pozwól, że wrócę do ciebie w tej sprawie

 Napisałem któregoś dnia: „Już w 1970 roku Michael przekierował elektryczność, która zrobiła dziurę w moich nożyczkach i nie wyrządziła mi krzywdy. Później zneutralizował toksyczną substancję chemiczną, którą wchłonąłem, co okazało się szkodliwą, jeśli nie śmiertelną ilością. Uczynił ciężkie przedmioty nieważkimi. Ugasił dwa potencjalne pożary domów. Itp. Nie potrzebuję więcej cudów”. Hej, nigdy nie przerywaj cudów! Ale nie potrzebuję więcej przekonywania. 

 Ale nawet cuda, z realizacjami, które niosą ze sobą, nie mogły udźwignąć ze mną ciężaru… miłości. Zeszłej nocy minąłem artystę ulicznego podczas pokazu fajerwerków w Vancouver, który powiedział mi: „Najczęstszym elementem jest powietrze”. Odwróciłem się do niej i powiedziałem – i uważam to za absolutną prawdę – najczęstszym elementem jest miłość. Pomyśl o tym przez chwilę. Wszystko powstaje z miłości. Cóż więc jest bardziej powszechne niż miłość?  

Ale poczekaj chwilę. Mówimy też, że Bóg jest wszystkim. … Hmmm… Jeśli A = B i B = C, to A musi = C. …. Jeśli Bóg = wszystko i miłość = wszystko, to Bóg musi = kochać. Tak, inteligentna, zawsze rozwijająca się miłość. …. Muszę powiedzieć, że mój Bóg jest miłością. Jak zobaczymy poniżej, Matka popiera te stwierdzenia. Jophiel zaprasza nas do wizualizacji miłości jako cząsteczek światła: Archanioł Jofiel: Miłość to po prostu cząsteczki, drobinki energii, które często postrzegasz jako światło. (1) 

 Jest to pomocne przy wizualizacji. Wyślij miłość; wysłać światło. Wiem, że miłość jest inteligentna. Opuszcza mnie w chwili, gdy o tym zapomnę. Inteligentny i zazdrosny bóg. Hmmm…. Zatem wysyłanie miłości budzi miłość, z której wszyscy jesteśmy stworzeni, może powodując, że uśpione komórki budzą się do życia? (Pomóż mi tutaj.) Czy ma o wiele większy wpływ niż dotknięcie serca innej osoby? Może uzdrawiająca i budząca moc? 

 ***  

Wiesz, po prostu rozumiem, że jest tam tak wiele rzeczy, o których nie wiemy, że nie ma sensu próbować dopasować was wszystkich, niebiańskich i galaktycznych, do naszych struktur myślowych. Gdzieś Matka powiedziała, że jej (2) esencja jest daleko poza naszą zdolnością poznania, w każdym razie na tym etapie! Gdzie ten cytat? „Moja istota… moja esencja… wykracza daleko poza to, co możesz sobie wyobrazić” — wyjaśniła. (3) 

 A jeszcze w innym miejscu mówi, że jej istotą jest miłość. Boska Matka: Miłość… jest jedyną esencją; to jest jedyna substancja; to jedyne włókno, jakie istnieje. Więc wszystko, co przybiera formę, pochodzi z Miłości, pochodzi z mojego serca i mojej istoty. (4)  

Widzisz, co mam na myśli? W chwili, gdy wydaje mi się, że już coś ogarnąłem, wózek z jabłkami się przewraca. Jedynym uchwytem, który wydaje się trwać i obiecuje trwać, jedynym wiecznym uchwytem, jaki znam, jest miłość. 

Jedyna bezpieczna przystań. Jedyna rzecz, której nikt nie zamemował na śmierć. Jedyna rzecz, którą ludzie na całym świecie wydają się szanować i której się podporządkowują. Jestem gotów postawić na to farmę. Słyszę, jak mówisz „no, a co z prawdą?”  

Pozwól, że wrócę do ciebie w tej sprawie, kiedy w pełni zdam sobie sprawę z miłości i będę się nią cieszyć.

 Przypisy 

 (1)„Archanioł Jofiel: Proch w proch, popiół w popiół, miłość w miłość”, 8 października 2022, pod adresem https://goldenageofgaia.com/2022/10/08/archangel-johiel-dust-to-dust- z popiołów-w-popiół-miłość-do-kochania/. 

 (2) Dlaczego nie „Jej”? Nie chcemy niczego pisanego wielką literą. (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 12 sierpnia 2016 r.) 

 (3) „Transcript of the Divine Mother on Godzina z aniołem, 7 maja 2012 r.” na https://goldenageofgaia.com/the-2012-scenario/what-role-are-the-angels-playing/transcript -of-boskiej-matki-na-godzine-z-aniolem-maj-7-2012/. Boska Matka: Pomyśl o tym jako o ogólnej zasadzie, że procent, element, doświadczenie mojej miłości jest tylko małym procentem lub ilorazem mojej istoty. I zrobiłem to i robię to, ponieważ nie chcę elektryzować, przytłaczać ani porazić prądem nikogo z was. Moim planem nie jest oczyszczenie planety z ludzkości. Wręcz przeciwnie… ma budzić, rewitalizować, rekonstytuować, rekalibrować. (Universal Mother Mary, sobotnia telekonferencja, „Pozwól sobie unosić się na mojej miłości”, 21 maja 2017 r., przez Lindę Dillon, pod adresem http://counciloflove.com/2017/05/allow-yourself-to-float-on- Moja miłość/.) 

 (4) „Transkrypcja: Uniwersalna Matka Mary omawia prawo dopełnienia i ciągłości niebiańskich błogosławieństw, 3 grudnia 2013 r.”, za pośrednictwem Lindy Dillon, pod adresem http://goldenageofgaia.com/2013/12/03/universal-mother-mary -omawia-prawo-dokonywania-i-kontynuacji-na-niebiańskich błogosławieństwach-3-grudnia-2013-2/

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz