czwartek, 31 października 2019

Wiadomość od Jeshuy

Obraz może zawierać: noc i na zewnątrz

(Czytelnik) Melinda Siebold: Wiadomość od Jeszuy

10/31/2019 12:37:00 AM Posty czytelnika , RV / GCR , Spirituality

 czytelnik | Melinda Siebold


Drodzy Czytelnicy Ujawnienia:


Bardzo się ucieszyłam w wiadomości od Jeszuy za pośrednictwem kanału Galaxy Girl, który można znaleźć na stronie internetowej Sananda.


Brzmi on częściowo: „Rezerwa finansowa jest już blisko.


Bo dym i lustra już dawno minęły.


Ludzie są gotowi znów zobaczyć z prawdziwą klarownością, a prawdziwe aktywa przynoszą klarowność.


Pamiętajcie jednak zawsze, że jestem waszym prawdziwym atutem, że światło Chrystusa jest waszym prawdziwym atutem, że miłość Boga jest jedynym dobrem, którego kiedykolwiek będziecie potrzebować.


Bo miłość jest wszystkim, co istnieje.


Eksperyment zakończył się, zakończył się.


Dajesz świadectwo końcowym etapom, mikro sekundy przed przewróceniem kolejnej strony książki.


Zapamiętaj ten moment.


Delektuj się tym.


Idź ze mną ręka w rękę.


Jestem waszym Yeshi, waszym Yeshua.


Jestem, że jestem, podobnie jak ty, przyjacielem. Zapamiętaj.


Pamiętajcie o mnie, a czyniąc to, pamiętajcie o sobie, wasze prawdziwe „ja” rozjaśnione Chrystusową Świadomością, która wyraźnie widzi, kocha w pełni i jest wzniosła w pokoju.

Pokój, przyjacielu.

Jestem zawsze do Twojej dyspozycji.

Jestem twoim Jeszua „.


Pełny artykuł można znaleźć tutaj: https://sananda.website/yeshua-via-galaxygirl-october-28th-2019/


Miłość i Światło dla was wszystkich,

Melinda Siebold


https://operationdisclosure1.blogspot.com/2019/10/reader-post-melinda-siebold-message.html

______________________________________________________
Opublikowano , autor:



(Czytelnik) Melinda Siebold: Wiadomość od Jeszuy

10/31/2019 12:37:00 AM Posty czytelnika , RV / GCR , Spirituality

 czytelnik | Melinda Siebold


Drodzy Czytelnicy Ujawnienia:


Bardzo się ucieszyłam w wiadomości od Jeszuy za pośrednictwem kanału Galaxy Girl, który można znaleźć na stronie internetowej Sananda.


Brzmi on częściowo: „Rezerwa finansowa jest już blisko.


Bo dym i lustra już dawno minęły.


Ludzie są gotowi znów zobaczyć z prawdziwą klarownością, a prawdziwe aktywa przynoszą klarowność.


Pamiętajcie jednak zawsze, że jestem waszym prawdziwym atutem, że światło Chrystusa jest waszym prawdziwym atutem, że miłość Boga jest jedynym dobrem, którego kiedykolwiek będziecie potrzebować.


Bo miłość jest wszystkim, co istnieje.


Eksperyment zakończył się, zakończył się.


Dajesz świadectwo końcowym etapom, mikro sekundy przed przewróceniem kolejnej strony książki.


Zapamiętaj ten moment.


Delektuj się tym.


Idź ze mną ręka w rękę.


Jestem waszym Yeshi, waszym Yeshua.


Jestem, że jestem, podobnie jak ty, przyjacielem. Zapamiętaj.


Pamiętajcie o mnie, a czyniąc to, pamiętajcie o sobie, wasze prawdziwe „ja” rozjaśnione Chrystusową Świadomością, która wyraźnie widzi, kocha w pełni i jest wzniosła w pokoju.

Pokój, przyjacielu.

Jestem zawsze do Twojej dyspozycji.

Jestem twoim Jeszua „.


Pełny artykuł można znaleźć tutaj: https://sananda.website/yeshua-via-galaxygirl-october-28th-2019/


Miłość i Światło dla was wszystkich,

Melinda Siebold 


 

https://operationdisclosure1.blogspot.com/2019/10/reader-post-melinda-siebold-message.html

____Yeshua ~ Galaxygirl~ 10/28/2019

Pozdrawiam przyjaciół! Jestem twoimi przyjaciółmi Yeshua. Widzę, że wielu z was jest spiętych i trochę cierpiących. Z tymi wszystkimi zmianami politycznymi i globalnymi wydaje się, że na świecie jest wiele niepokojów i może to być zdumiewające. Tak jak to było za moich czasów, gdy szedłem jak Chrystus. Pozwolę sobie przypomnieć wam, że chodzicie jak Chrystus, kiedy jesteście w pełni zjednoczeni ze mną, z wyższymi energiami wibracyjnymi Matki-ojca Boga, który tak bardzo was kocha. Bo widzisz, jesteś miłością, zapomniałeś, ale pamiętasz. To jest gra. Pamiętać, kim jesteś i wybrać, aby połączyć się z najwyższym światłem z dzieckiem Chrystusa w tobie. Bo chodzi tu o wyrównanie. Ukryte tajemnice wkrótce się ujawnią. Węzły wewnętrzne to załamania, które muszą być teraz wypracowane w twojej psychice. Widzę, że jesteś naprawdę sobą. Widzę wielkie piękno, odwagę, miłość, światło. Widzę iskrę źródła, którym jesteście, moi przyjaciele.  Więc teraz pozwól mi włożyć rękę do twojego serca, tak jak ten poprosił mnie o to. Bo to piękny pomysł, prawda? Żeby wtopić swoje najgłębsze serce, zranione miejsce, gdzie twoje wewnętrzne dziecko zostało być może uwięzione i zapomniane? Nadszedł czas, aby ponownie odnaleźć swoje wewnętrzne dziecko i uzdrowić je, uzdrowić siebie i rozszerzyć na siebie tę samą łaskę i uzdrowienie, które tak bezinteresownie rozciąga się na świat. Poświęć chwilę na oddychanie, aby poczuć jak mój promień magenty wchodzi w przestrzeń twojego serca. Poczuj ciepło mojej miłości do ciebie. Niektórzy z was mogą odczuwać wstrząs lub odrobinę ciepła. To wszystko jest takie samo, to ja. Usłyszcie śmiech i poczujecie łzy swojego wewnętrznego dziecka i wyślijcie miłość. Poczuj moją miłość do ciebie, do wszystkich części ciebie, o których być może chciałbyś zapomnieć. Widzę doskonałość. Widzę łaskę. Widzę siebie stojącego obok ciebie, uzdrawiającego, czującego, kochającego, a teraz śmiejącego się z czystą radością! Zapamiętaj mój śmiech i znajdź swój własny, bo jest on w tobie. Wewnętrzna radość chichoczącego dziecka nie może być dłużej zawarta, ponieważ wyższe energie przybyły, przybywają, są w tobie.

Jestem waszym Yeshua! Przychodzę po swoje własne. Przychodzę, aby zebrać cię blisko w serdecznym uścisku. Przyjdź, pozwól nam odbyć długi spacer razem i cieszyć się otaczającym pięknem Matki Gai, kiedy karmi cię boso. Chłodna, chrupiąca trawa na boso jest jedną z moich ulubionych rzeczy. Miłość do siebie, miłość do Gai, wszystko musi być uzdrowione i ponownie zapamiętane. Przybyliście tu po to, aby to uzdrowić. Jesteś wystarczająco silny do tego zadania. Pamiętaj, że zawsze jestem z tobą aż do końca wieku i oczywiście do początku nowego, przyjaciela, który jest oczywiście dokładnie tam, gdzie stoimy teraz, nad przepaścią nowego. Być może dlatego mogłaś czuć się trochę spięta, zawiązana? Nie. Odpoczywaj. Odpręż się we mnie i pozwól nam odnaleźć twoją radość. Co sprawia ci radość? Być może nadszedł czas, aby zbadać to dalej, jeśli minęło zbyt wiele czasu, abyś znał nawet swoją odpowiedź na to pytanie. Szedłem z wami wiele mil, wiele razy. Znam wasz in-step, wasz chód, wasze obawy, wasze pytania. Oddychaj. Zostawcie to wszystko. Niech to wszystko, co dotyczy ciebie, zostanie zdmuchnięte na wiatr. Złap mnie za rękę i pozwól nam stawić czoła świtowi nowego dnia razem, i iść naprzód ręka w rękę, w zaufaniu. Misja już się powiodła, przyjacielu. Czujesz to? Teraz twierdzisz, że tak będzie i tak będzie. Cały chaos wiruje wokół, to prawda, ale ty masz się skupić na mnie. Jesteś w oku burzy. Jest stosunkowo spokojny w oku wielkiej burzy. Oto jestem z tobą. Możesz być trochę mokry i przewiewny, ale jesteś bezpieczny. Jesteś bardzo kochany. Masz wszystkie zasoby, które są łatwo dostępne. Reset finansowy jest pod ręką. Bo dym i lustra już dawno minęły. Ludzie są gotowi zobaczyć z prawdziwą jasnością po raz kolejny, a prawdziwe aktywa przynoszą jasność. Ale pamiętaj zawsze, że jestem twoim prawdziwym aktywem, że światło Chrystusa jest twoim prawdziwym aktywem, że miłość Boga jest jedynym aktywem, którego kiedykolwiek będziesz potrzebował. Bo miłość jest wszystkim, co jest. Eksperyment zakończył się, zakończył się. Jesteś świadkiem ostatnich etapów, mikrosekunda przed następną stroną książki jest odwrócona. Zapamiętaj ten moment. Rozkoszuj się tym. Proszę iść ramię w ramię ze mną.

Jestem twoim Yeshi, twoim Yeshua. Jestem tym, że jestem, tak jak ty, przyjacielem. Pamiętaj. Pamiętajcie o mnie i pamiętajcie o sobie, waszym prawdziwym "ja" oświeconym Chrystusową Świadomością, która widzi wyraźnie, kocha w pełni i jest subtelnie spokojna. Pokój, przyjacielu. Zawsze jestem dla ciebie dostępny. Jestem twoją Yeshua.

~ galaxygirl__________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz