poniedziałek, 28 października 2019

Kim w zasadzie jesteśmy?

 

Rak Teh dla ciebie

Uwaga:

Zwykle nie dostaję imion, ale czasami się pojawiają, a to było bardzo zaskakujące, ponieważ wyraziłem się tak jasno, że naprawdę nie mogłam tego sama wymyślić. Potem postanowiłem sprawdzić możliwe znaczenie nazwy i odkryłem, że Rak Teh oznacza autentyczną miłość! To zdecydowanie powiedziało mi, że tego nie wymyśliłem.

Jest bardzo związana z tobą, powiedziałbym nawet, że jest to kolejna wersja ciebie, możliwa wersja na przyszłość. Mógłbyś nawet skierować ją do niej, gdybyś był tym podekscytowany. Wierzę, że jest to czwarta gęstość (która polega na bezwarunkowej miłości i jedności), a ona chce pomóc ci wejść w twoją kochającą moc i czuć się bezpiecznie, pod opieką i nigdy sama. Wyobraź sobie, że w przyszłości będziesz się przytulać i mówić ci, kim się staniesz, jeśli będziesz podążał za tym szczególnym podnieceniem :)

Nie jest kotem ani gadem, mimo że ma pionowo rozcięte źrenice. Szczerze mówiąc, nie wiem, czym jest, ale wiem, że przeszła przez mroczne czasy i z tego ogromnie wyrosła. Ilość przeżywanych przez nią ciemności jest równie proporcjonalna do ilości światła, które teraz ucieleśnia. Bardzo mądra i zintegrowana istota. Możesz się do niej dobrać i czerpać z jej mądrości i doświadczenia, kiedy przechodzisz przez ciężkie okresy w swoim życiu, a nawet te, które już odeszły, można przyjrzeć się i zintegrować z jej pomocą. Jest tak otwarta i kochająca się w stosunku do ciebie, że poczułam intensywne wyrównanie po prostu stukając w to połączenie. A powodem, dla którego jest taką potęgą miłości jest właśnie to, że przeszła przez swoje własne cienie i zaakceptowała je i zintegrowała jako część siebie. Jest mistrzynią przemiany ciemności w światło i bardzo dobrze rozumie ludzkie cierpienie i nasze niższe impulsy.

Mam nadzieję, że ma to sens i że możesz poczuć to, co jest za tymi oczami. Naprawdę ciekawe doświadczenie..


https://www.vashta.com/my-product/rak-teh/?fbclid=IwAR0NUkBHCt38GZsYbA-4KQejDUA3j4IwCZ3TiavBwLIwrLibzpOvKtagmGA

 Obraz może zawierać: 2 osoby
Przewodniki Kaiyann ​​Isa
„Przypominają mi również wielu moich przewodników, z niewielką różnicą. Moi przewodnicy wydają mi się z białymi włosami, a te istoty ze złotymi włosami. Ciągle otrzymuję anielski klimat, tak wyglądała nawet ich odzież
Były w formie pięknego, pielęgnującego złotego światła i najpierw wyglądały jak sylwetki ciał świetlnych, a następnie powoli krystalizowały się w twarze, postacie. Bardzo androgyniczny, brak zauważalnych cech męskiej lub żeńskiej fizjologii, ale bardzo ludzki wygląd. Główną różnicą były większe oczy i delikatne rysy twarzy oraz fakt, że wyglądali i czuli się ponadczasowo i bez seksu. Bardzo możliwe, że tak, jak zdecydowali się wyświetlić swój znajomy nam obraz, ale tak naprawdę są czystym światłem.
Było ich wielu, mogłem poczuć ich energię w złotym świetle, a te 2 były bardziej przykładem ich esencji niż jakichkolwiek indywidualnych wyrażeń. Świeciły tak bardzo, że nie byłem pewien, jak to przedstawić bez utraty szczegółów lol. Nie wiem, czy mają one związek z jakąkolwiek cywilizacją ET. (prawdopodobnie ewoluował w przeszłym cyklu wcielenia)
To bardziej połączenie bezcielesnej miłości z mądrością. Mają swój „smak”, że tak powiem, i jest to bardzo pierwotne, jeśli chodzi o naszą galaktykę. Lekki język, którego używasz, jest sposobem na dotarcie do naszej rzeczywistości, omijając struktury mentalne, czas i materię. I tak jak oni to robili, chcieli, żebym przekazał, że ten rysunek nie jest ich skróconą szczegółową wersją, ale bramą, portalem.
Poważnie jednak łączenie się z nimi jest jakbym umarł i poszedłem do nieba i nie mam ochoty opuszczać lol. Niewiele mogę ci powiedzieć, poza tym, jak już wiesz, komunikujesz się z tą energią, jak wiesz Mam tylko nadzieję, że energia ta przełoży się na rysunek wystarczający, aby przekazać przynajmniej łagodną, ​​kochającą życzliwość i przejrzystość informacji, które oferują. "

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz