piątek, 25 października 2019

Nowa siatka krystaliczna



Przez: Suzanne Maresca



Dziś chciałbym wypowiedzieć się na temat nowej siatki krystalicznej, aby pomóc Państwu w zrozumieniu, a co ważniejsze, jak korzystać z tego wspaniałego nowego systemu. Bo jest twoja! Ten nowy sposób poruszania się w obrębie hologramu nie jest niczym innym, jak tylko niezwykłym. Ale zanim zagłębię się w "jak jest", chciałbym przykryć "co jest". Co to jest i skąd się wzięło?

Krystaliczną siatką jesteś TY - YOU.

Jest twoja. I zrobiłeś ją, a raczej zbudowałeś.

Może nie pamiętasz, ale jestem pewien, że przypomnisz sobie te poranki, kiedy obudziłeś się wyczerpany i zamglony. Jak myślisz, co robiłeś? Moje ziemskie ja często musiało doganiać jej potrzebę odpoczynku w dziennych drzemkach.

Zacznijmy od prostego bloku budowlanego; energii. Energia jest substancją neuronową i elastyczną. Utrzymuje swój kształt w każdym wymiarze. Jednak jest najbardziej elastyczna w wyższych gradientach wibracyjnych, więc oczywiście my (tak, że obejmuje ciebie) wykonujemy dużą część naszej pracy w wyższych, bardziej elastycznych płaszczyznach.

Architekt tworzy streamer lub serię streamerów, budując jeden do drugiego, jak rusztowania czy szkielety. Do tego dołączamy nasze myśli. Powinno się pozwolić na luźne sploty wewnątrz snu, który się buduje, ponieważ ta przestrzeń daje miejsce dla świadomości Boga. Matko, Ojcze, oni również chcą się bawić, a to wypełnia stworzenie miłością, która jest niezrozumiała.

W ten sposób zbudowaliśmy nową ziemską siatkę krystaliczną.

Zaczyna się oczywiście od Matki/ojca/Jednej. Kiedy myśli źródłowe przechodzą przez filtrowanie, zaczynamy rozumieć wszystko. Dlatego pomysł należy do każdego. Należy on do całego Multi-verse, w rzeczywistości. Następnie odkrywamy go, bawimy się nim, toczymy go i patrzymy na niego z miłością, ponieważ wiemy, że jest to prezent od naszej matki/ojca/Jednego.

W końcu trafiliśmy w krytyczny punkt masy, a teraz znamy ten pomysł! Tak więc my, jako świadomość jedności, decydujemy się rozpocząć rozwój. Zaczynamy od projektowania, potem projektów i tak dalej, tak samo jak każdy ziemski projekt.

Gramy. To nigdy nie jest praca.... nie w wyższych płaszczyznach. Ale to JEST gra, która ma znaczenie. W rzeczywistości ta gra ma bardzo, bardzo, bardzo, bardzo duże znaczenie. Pamiętasz ten gusto i skupienie, które miałeś jako dziecko, kiedy zdecydowałeś się zbudować fort? Pomyśl o tym. Co by się stało, gdyby każdy pomysł, jaki miałeś dla swojego fortu, mógł się zmaterializować? Potrzebujesz młotka? Pojawia się młotek.

Nawet jeśli jest to zbyt uproszczone, widzisz, ta Nowa Kryształowa Siatka jest naszym marzeniem. Pierwsze myśli przyszły przez Matkę/ojca/Jedno, ale to my, tkacze marzeń, tworzyliśmy projekty, pracowaliśmy razem, wyrzucaliśmy to, co nie działało, a następnie wracaliśmy i opracowywaliśmy nowe myśli, nowe pomysły, nowe sny i nowe plany.

Zabawną rzeczą w twórczości tkactwa marzeń jest to, że samo marzenie chce istnieć! Sen staje się pewnego rodzaju świadomością, budującą się wraz z nami. Pozwala to na najbardziej zachwycające niespodzianki, które pojawiają się w splocie. Te niespodzianki to Boskie dotarcie do nas i zabawa z nami.

I wy, jako architekt, możecie powiedzieć tak....albo nie. Jeśli nie, to znika, a jeśli tak......

Wyobraź sobie taką dynamikę na wielką skalę. Wszyscy gramy. Wszyscy budujemy. Potem inni przychodzą i widzą zabawę i chcą się przyłączyć, a więc robią to ~ i tak zrobiliśmy napiwek skali do tej Nowej Światłowodowej Struktury Zbiorowej Jedności Kryształów.

W ten sposób zbudowaliśmy Wniebowstąpienie i w ten sposób zbudowaliśmy piękną Nową Kryształową Siatkę, marzenie o naszym wykonaniu.

Czy pamiętasz?

~~~~~~~~~
https://lovehaswon.org/the-new-crystalline-grid/?fbclid=IwAR1XJZZN_cHF3UfgIouR47AdvKkpSI88VCAdMP32HoO38Cr7tBtSQX7roZI
LoveHasWon.org jest Non Profit Charity, serdecznie związana z "World Blessing Church Trust" dla dobra Matki Ziemi.


  
Czas być twórcą raju.

Siedząc w świętym miejscu serca I AM łącząc się z moim ukochanym Przewodnikiem Ducha w formie i wibracji Yeshua, mam następujące przesłanie.

Ukochani

Zaprawdę, zaprawdę powiadam ci, to daje mi wielką radość, że przyszedłem przez mojego ukochanego, aby przynieść ci przesłanie miłości, radości i współczucia.

Połóżcie swoje fundamenty na Skale. Stabilność duszy objawia większą miłość i zrozumienie. Czystość serca jest fundamentalnym kluczem do waszego Wniebowstąpienia.

W większym zrozumieniu weszliście teraz w czas woli i łaski, ponieważ na waszej Ziemi dokonuje się wielu zmian.

Przychodzę w tym czasie, aby przekazać moje przesłanie z powrotem do waszych serc. Tak, że otrzymując moje przesłanie miłości i współczucia, poprzez aktywowanie waszego Chrześcijańskiego Światła w waszych sercach.

Patrzę na moje Dzieci na Planecie Ziemi i widzę wielkie wyzwanie, które stanowi przypomnienie o wielkiej pracy, która ma być wykonana zgodnie z planem Bożym i zaczyna się od was.

Ukochane Dzieci Światła zostaliście w tym czasie powołani na Ziemię po to, aby mieć większy plan podniesienia częstotliwości Planety i ponownego rozświetlenia Serc Ludzkości.

Zaprawdę zaprawdę mówię do ciebie w moim zmartwychwstaniu, obudziłem się i wszedłem do "Raju" i po wejściu do "Raju" Miłości i Zrozumienia wypromieniowałem moje Światło.

Te moje dzieci są procesem, który podejmujecie i dzięki temu Światłu wiele dusz rozpozna, kim jesteście. Będą wątpliwości, którym brakuje wiary i zrozumienia, a waszym zadaniem jest wskazanie im drogi przez waszą miłość i zrozumienie.

Im bardziej będziecie promieniować swoim światłem przez Czystość Serca, tym bardziej rozpoczniecie swoje osobiste Wniebowstąpienie Duszy w tym Cyklu Życia w tej fali Wniebowstąpienia Planetarnego.

Nadszedł czas by być twórcami Raju tutaj na waszej Ziemi i zaczyna się on od was.

Wychodzę, aby stworzyć Światło w waszych sercach, aby aktywować Światło Chrystusa w waszym wnętrzu.

Torując drogę do większego zrozumienia, Albowiem moje przybycie tutaj na waszą Ziemię dzieje się teraz w każdym z was.

Jestem tutaj w sercach wszystkich narodów tutaj na waszej planecie i pracuję w sercach każdego narodu, aby przynieść większy pokój i zrozumienie.

Globalne Uzdrowienie i Pokój tworzy lepsze zrozumienie przynosząc Raj tutaj na waszej planecie i do Serc Ludzkości.

Nadszedł czas, aby zaprowadzić moje dzieci do domu.

Wiedzcie, że jestem z wami na każdym kroku drogi.

JAM JEST Yeshua i mówię przez Elaine tego dnia 12/10/2018 r.

https://lovehaswon.org/time-to-be-a-creator-of-paradise/?fbclid=IwAR0qD3o4BNHY6PoNobM03juRXKNl-kYqrDzUDj0w3cwe9fmLdd2b-DVFWrg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz