poniedziałek, 21 października 2019

Niech Twoje światło zabłyśnie - Shanta Gabriel 20 października 2019




                         
              Niech Twoje światło zabłyśnie

Czerpiemy ze współczującej i ponadczasowej mądrości The Gabriel Messages, aby zapewnić wgląd i inspirację, którą możemy zastosować każdego dnia w naszym życiu.

To małe, ale potężne przesłanie Archanioła Gabriela może pomóc nam wszystkim w naszym spacerze po świecie.

Karta wiadomości Gabriela na ten tydzień

Niech Twoje światło zabłyśnie!
         

      To najkrótsza z wiadomości Gabriela , a jednak jedna z najgłębszych. 
Za każdym razem, gdy ją czytam, moje serce przepełnia Archaniołowa Mądrość i Boska inspiracja dla wzmocnionego życia. Jest to potwierdzenie bezpieczeństwa, które można wykorzystać w dowolnym momencie, aby dać ci poczucie Łaski i Ochrony.

Po raz pierwszy zapoznałam się z koncepcją afirmacji bezpieczeństwa w 1988 roku. Były one bardzo pomocne w zwiększeniu moich uprawnień w moim ciele fizycznym i świecie.

Przez lata nigdy nie czułam się bezpiecznie w moim ciele. Naprawdę nie czułam się tak, jakby Ziemia była dla mnie dobrym lub bezpiecznym miejscem do życia. Chociaż wiedziałam, że zgłosiłem się na tę planetę w tych trudnych czasach przebudzenia, przez całe życie czułam się, jakbym była obcym gatunkiem. Zaczęłam nawet kwestionować mądrość pozostania w moim ciele.

Uczyłam się, jak zacząć mówić o bezpieczeństwie. Zaczęłam od: „Bezpiecznie jest być w moim ciele”. 
To było zaskakująco dobre, więc zaczęłam się rozwijać. „Bezpiecznie jest być tym, kim naprawdę jestem. Bezpiecznie jest mówić moją prawdę”. 
To naprawdę zaczęło mnie zachęcać. W końcu otrzymałam wskazówki od archanioła Gabriela: 
„Bezpiecznie jest pozwolić, aby wasze Światło świeciło!”

To było ogromne objawienie, ponieważ widziałam, że chroniąc siebie, nie pozwoliłam, aby prawdziwa esencja mojej najbardziej Boskiej, autentycznej Jaźni promieniowała na świat. 
Nie ma znaczenia, jaka historia z poprzedniego życia sprawiła, że ​​czułam, że pokazanie tej najbardziej wrażliwej strony mnie nie było bezpieczne. Najważniejsze stało się dla mnie przejście do umożliwienia wyrażania prawdziwego blasku Boskiego Światła na świecie poprzez moją istotę.

Zajęło to wiele lat. Chciałabym powiedzieć, że był to natychmiastowy zwrot. Stare wzory mogą trochę potrwać. Odkryłam jednak, że kiedy pozwoliłam sobie ujawnić i wyrazić moją najbardziej autentyczną kochającą naturę, tym bardziej się cieszyłam.

Czasy, w których żyjemy, wymagają od nas otwarcia się na większą sferę świadomości. Musimy pamiętać, że nie tylko bezpieczne jest, aby nasze Światło świeciło, ale jest konieczne dla ewolucji świadomości na Ziemi. Im bardziej Boskie Światło świeci w świat, tym bardziej planeta i wszystkie istoty, które dzielą ten świat, są wzniesione.

Boskie Światło wyraża w sobie miłość i inteligencję Boga, których tak bardzo potrzebujemy. 
Aby wszyscy mogli żyć w prawdziwej Harmonii i aby Pokój panował na Ziemi, wiedzcie, że naprawdę bezpieczne jest pozwolić, aby wasze piękne Światło świeciło! 
Oto moja modlitwa za nas wszystkich:

Boska Obecność,

Dziękuję za pomoc w zostaniu promiennym światłem Boskiego Światła na świecie. Pozwól mi odpocząć w swoim prawdziwym, najbardziej kochającym ja i pozwolić, aby Światło Czystej Miłości świeciło przeze mnie na innych. Obym naprawdę wiedział, że dobro jest moją jedyną rzeczywistością i że jestem bezpieczna, ponieważ niesie mnie Miłość, która nigdy się nie kończy. W sercu wiem, że jestem uwięziona w Skrzydłach Boskiego Światła, kiedy dzielę ten czas z innymi.

Pomóż mi być tym, który ma odwagę uśmiechnąć się pierwszy. Niech będę gotowa kroczyć moim światem z otwartym sercem. Proszę o okazanie życzliwości bez względu na to, z kim mam kontakt.

Niech wszystkie istoty wiedzą, że jesteśmy naprawdę związani jako rodzina. Niech cała ludzkość otworzy swoje serca, aby ich najbardziej Wiekuista, Upełnomocniona, Autentyczna, Boska Natura promieniowała Światłem i Miłością wewnątrz i wokół nich przez cały czas. Obyśmy też byli potężnymi odbiorcami, działającymi w zaufaniu i mądrości, ponieważ pozwalamy się napełnić największym Światłem, jakie świat kiedykolwiek poznał. Niech tak będzie. Niech tak będzie. Amen.

Shanta Gabriel
20 października 2019

ShantaGabriel.com


                        


Gabriel Messages Book # 36

Pozwól, aby Twoje Światło zabłysło!


Drogi,

W twoim sercu jest czyste światło Boga. To światło ma zdolność zmiany myślenia i świata zewnętrznego. Jest to światło, które niczym płomień po rozpaleniu może wypełnić każdą komórkę, każde włókno twojej istoty i przekształcić cię. Wachlowanie tego płomienia oznacza dać światu w sobie czas skupionej uwagi.

Twoja wyobraźnia jest kluczem do przemiany twojego życia . To, co według ciebie można osiągnąć. Nawet zanim uwierzysz, że coś jest prawdą, możesz pozwolić sobie na możliwość bycia tam i wyobrażać sobie, że to prawda. Gdziekolwiek skupisz uwagę, podąży za tobą twoja energia siły życiowej.

Przećwicz:

wyobraź sobie, że światło w tobie świeci jasno.
Daj sobie chwilę na głęboki wdech, a podczas wydechu wyobraź sobie złotą wiązkę światła przemieszczającą się od podstawy kręgosłupa do ziemi. W miarę oddychania poczuj, jak głębokie połączenie z ziemią cię rozluźnia i zapewnia silną bazę w tobie.

Teraz zwróć uwagę na centrum serca, pole energetyczne na środku klatki piersiowej. Wyobraź sobie, że pali się tam świecący płomień światła. Podczas wdechu płomień staje się większy i jaśniejszy. Kiedy wydychasz, światło tego płomienia zaczyna wypełniać twoje ciało.

Kontynuujcie oddychanie i wyobraźcie sobie, jak to światło się rozszerza za ramionami i plecami czuć, jak wypełnia każdy narząd i każdą komórkę. To światło czystego ducha, uzdrawiająca miłość Boga. To światło wypełnia was Boską obecnością i promieniuje od was falami miłości.

Teraz wyobraź sobie, jak to światło świeci od ciebie i błogosławi twój dom, obszar, w którym mieszkasz i planetę. Wyobraź sobie, że to kochające światło błogosławi wszystkich ludzi, których dzisiaj spotkasz. Dobrze jest wysyłać światło do innych, a także do siebie. To światło promuje uzdrawiającą energię w świecie wokół ciebie i we własnym ciele. Pokój zaczyna się w sercu każdej osoby indywidualnie. Światło Boga, świecące z serca każdej osoby na Ziemi, przyniesie pokój planecie i przemieni świat.

Twoje światło może świecić bezpiecznie. Może kiedy byłeś dzieckiem, nie było bezpiecznie być tym, kim naprawdę byłeś w środku - niewinnym, ufnym i przepełnionym światłem miłości. Ale świadomość ludzi na świecie zaczyna się zmieniać. Teraz ludzie na całym świecie zwracają się do duchowości jako jedynego miejsca, w którym mogą znaleźć prawdziwy spokój i szczęście. Tęsknią za większą słodyczą i miłością w swoim życiu. Zatem Aniołowie mówią: „Nie bój się”. Kiedy zaświecisz na świat swoim światłem miłości, będziesz kochającą obecnością. Nie musisz nic mówić. Sama twoja energia będzie miała przemieniający efekt.

Wizualizacja płomienia miłości w twoim sercu świecenie ludziom na Ziemi jest bardzo silne. Bez względu na to, co dzieje się wokół ciebie, utrzymuj tę wizualizację w swoim ruchu. To wymaga trochę praktyki, ale będzie miało działanie lecznicze, nawet jeśli tego nie widać. Wystarczy twoja gotowość do wyobrażenia sobie, że wystarczy stworzyć światło świecące w tobie. To światło łączy was i wszystkich wokół was z nieskończoną mocą Boskiej Miłości.

Mistrz Jezus zasugerował, aby twoje światło nie było ukryte pod korcem. Niech wasze światło świeci, aby błogosławić świat, wszystkie obszary waszego życia i wprowadzić prawdziwą Boską Promienność Boga w przebudzenie nowego życia, którego wszyscy doświadczacie.


Zapamiętajcie dziś wiadomość od Archanioła Gabriela,

Pozwól, aby Twoje Światło zabłysło!

Shanta Gabriel
dla Archangel Gabriel
20 października 2019
ShantaGabriel.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz