sobota, 27 stycznia 2024

Transformacja świadomości - 1/2


27 stycznia 2024 r. przez Steve Beckow

Widziany z wyższego wymiaru, fizyczny wszechświat jest wewnątrz nas; przekraczamy wymiarowy świat

Od 12 czerwca ubiegłego roku, kiedy zdałem sobie sprawę, czego Michael chciał ode mnie (i jego wielu innych współtwórczych partnerów, tutaj w tym czasie), uważam, że reaguję teraz raczej na wewnętrzne prądy niż na zewnętrzne. (1)

Idę tam, gdzie mnie ciągnie. A w tej chwili jestem przyciągany do wypełnienia bardzo dużej krzyżówki zwanej odrodzeniem ruchu wzrostu.

Jednocześnie nie mam czasu na prowadzenie obszernych badań. Będę musiał to zrobić na podstawie spostrzeżeń, wskazówek i doświadczeń, które mogę sobie przypomnieć.

Pobierz Let's Go! Let's Grow! Vol. 1 Awareness tutaj: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/01/Lets-Go-Lets-Grow-V1-Awareness-R3.pdf

Moim celem, jak zawsze, jest stymulowanie innych, którzy mają czas na badania, do rozwijania dziedzin, na które wskazuję - międzykulturowej / międzywymiarowej duchowości, terapii traumy /vasanas / oczyszczania, boskich cech, przepływu miłości itp.

Nie mogę nie wspomnieć o temacie miłości i jestem w samym jej przepływie. Wkradło się to do mnie nie wiem skąd.

Miłość jest wielkim faktem wszechświata.

Wszystkie drogi prowadzą do Boga, takim czy innym objazdem. Ale miłość jest drogą ekspresową.

***


Powiedziałem w innym miejscu, że podchodząc do tego tematu, będę podążał za formułą Johna Enrighta dotyczącą świadomości, odpowiedzialności i komunikacji.

 Zacznę więc od świadomości.

Zwykłem nazywać świadomość "rozpuszczającą". Najwyraźniej wymyśliłem to słowo.

Widziałem, że świadomość się rozpuszcza. Dlaczego i jak to się dzieje, nie wiem. Utrzymywałem tę opinię przez wiele lat, czując się dość samotny, dopóki nie natknąłem się na fragment Jezusa, w którym bardzo wyraźnie stwierdza tę sprawę:

Jezus: Musisz zdać sobie sprawę, że świadomość jest czymś bardzo potężnym. To znacznie więcej niż bierne rejestrowanie emocji - świadomość jest intensywną siłą twórczą. ...

Świadomość nie jest czymś statycznym; rzeczy nie pozostają takie, jakie są. Zauważysz, że jeśli nie odżywiasz energii emocji lub swojego osądu na ich temat, stopniowo się one rozpraszają. ...

Świadomość przekształca - jest głównym narzędziem zmiany. (2)

Tak! To takie brzemienne w skutki stwierdzenie: "Świadomość ... jest głównym narzędziem zmiany".

Kiedyś postrzegałem to tak, jakbym malował coś świadomością i patrzył, jak się rozpuszcza. Świadomość była jak zmywacz do farby.

A oto Thich Nhat Hahn.  Źródło: launchyourgenius.com

Z oporem jest zupełnie odwrotnie. Zamiast pozostawać biernie świadomym tego stanu, w którym to przypadku przyspieszymy jego odejście, zmagamy się z nim. Opieramy się temu. A jak zauważył Werner Erhard, to, czemu się opieramy, trwa.

Jeśli zmagamy się z czymś, dajemy temu energię. Trzymamy się tego. A to uprzejmie pozostaje w pobliżu.

 Pozwólcie, że zatrzymam się tutaj na przedstawieniu tego, co postrzegam jako trzy główne działy filozofii ruchu na rzecz wzrostu: świadomość, odpowiedzialność i komunikacja.  Powiedziałem też kilka słów wstępu na temat świadomości jako obszaru, na który kładę nacisk.

(Zakończenie w części 2, jutro).

Pobierz Let's Go! Let's Grow! Vol. 1 Awareness tutaj: https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2024/01/Lets-Go-Lets-Grow-V1-Awareness-R3.pdf

Przypisy

(1) Archanioł Michał: Nasze partnerstwo jest współtwórcze. (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 2 sierpnia 2017 r.).

Zobacz "Współtwórczy partnerzy z Kompanią Niebios", 12 czerwca 2023 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/2023/06/12/co-creative-partners-with-the-company-of-heaven/.

(2) "Jeshua via Pamela Kribbe: Trzecia Droga", na stronie http://goldenageofgaia.com/2014/01/jeshua-the-third-way/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz