piątek, 26 stycznia 2024

Jesteś powołany do bycia Rękami Boga na Ziemi

 

 Autor: Patricia Cota Robles w Era Pokoju

Krok po kroku Istoty Światła z Systemu naszego Wielkiego Centralnego Słońca kontynuują pomaganie Ludzkości, Królestwu Żywiołów i Matce Ziemi w łagodnym przyswajaniu coraz wyższych częstotliwości Światła. Proces ten będzie nabierał tempa aż do Równonocy Marcowej w 2024 roku. Przygotowuje to nas wszystkich do wytrzymania zmiany kwantowej, którą podejmiemy podczas Równonocy. Ta zmiana jest zakodowana za pomocą zupełnie NOWYCH Kodów Światła Solarnego, które znacznie zwiększą nasze indywidualne i zbiorowe zdolności twórcze. To przygotowanie jest niezbędnym krokiem do cudów, które mamy tworzyć w tym roku, służąc jako Ręce naszego Ojca-Matki Boga w świecie formy.

W miesiącach poprzedzających Równonoc, nasza Obecność JESTEM i Istoty Światła pomogą nam namacalnie doświadczyć zmiany, którą integrujemy na poziomie komórkowym. Na szczęście każdy z nas jest teraz w stanie wytrzymać coraz wyższe częstotliwości 5-wymiarowego krystalicznego światła słonecznego. Oznacza to, że ten znacznie wzmocniony, ale łagodny wzrost energii, wibracji i Świadomości nie będzie tak intensywny ani stresujący, jak to, co już przeżyliśmy.

Mówi się nam, że jest to czas spokoju i skupienia się na naszych własnych potrzebach oraz naszych fizycznych, eterycznych, mentalnych i emocjonalnych ciałach WIEDZĄC, że gdy jesteśmy podnoszeni, całe Życie jest podnoszone wraz z nami. Istoty Światła zachęcają nas do zwracania uwagi, słuchania naszego intuicyjnego wewnętrznego przewodnictwa, medytacji i komunikowania się z Bogiem i Posłańcami Boga, którzy teraz pomagają nam w cudowny sposób, jakiego wcześniej nie doświadczyliśmy.

Dziś Kompania Niebios dołącza do nas w ramach aktywności Światła, która pomoże nam we wszystkim, do czego jesteśmy zachęcani podczas tych potężnych przygotowań. Jeśli masz Wezwanie Serca, aby wziąć udział, dołącz teraz do mnie i Lightworkers na całym świecie. Zaczynamy.

Umiłowana Obecności Boga, JAM JEST, poprzez Boskość płonącą w każdym Płomieniu Serca, wzywam Milczących Strażników, Kosmiczne Istoty pomagające nam z naszego Wielkiego Centralnego Słońca, Solarny Logos w ziemskiej linii, Potężnych Elohim i Legiony Światła związane ze Złotym Płomieniem Wiecznego Pokoju i Pocieszenia naszego Ojca-Matki Boga.

Legiony Światła, rozpalcie najbardziej zintensyfikowaną częstotliwość tego Złotego Świętego Ognia, jaką Ludzkość, Królestwo Żywiołów i Matka Ziemia mogą znieść. Rozpalcie go w, poprzez i wokół każdej cząsteczki i fali Życia ewoluującej na tej drogocennej Planecie. Wdychaj ten Złoty Płomień do Rdzenia Czystości w każdym elektronie energii Życia rozwijającej się na Ziemi. Natychmiast przekształć każdą częstotliwość wibracji, która koliduje z Niepokalaną Koncepcją Wiecznego Pokoju i Pocieszenia Boga.

Zwiększaj tę aktywność codziennie i co godzinę z każdym Świętym Oddechem, który biorę. Pozwól mi być otwartymi drzwiami dla tego Złotego Płomienia, gdy potwierdzam:

JAM JEST Nieskazitelną Koncepcją mojej Obecności JAM JEST, przebywającą w moich 5-wymiarowych Krystalicznych Ciałach Światła Słonecznego. JAM JEST utrzymuje świętą przestrzeń, dopóki WSZYSTKIE Życie na tej słodkiej Ziemi nie będzie całkowicie Wzniesione i Wolne.

Przywołuję teraz Kosmiczną Dyspensę od mojego Ojca-Matki Boga w imieniu wszystkich drogocennych Elektronów pulsujących teraz w swoim rdzeniu Złotym Płomieniem Wiecznego Pokoju i Pocieszenia.

W pełnej Mocy i Boskiej Miłości mojego Ojca-Matki Boga, wzywam Kosmiczną Dyspensę, aby nasza Siła Życiowa, Elektroniczna Substancja Światła Wszechświata, nie była już dłużej źle kwalifikowana lub niedoskonale ubierana przez Synów i Córki Boga.

Przywołuję Kosmiczną Dyspensację, w której Elektrony w naszej Sile Życiowej będą NIESKOŃCZENIE NACIĄGNIĘTE PŁOMIENIEM CZYSTOŚCI W DZIAŁANIU i przechodząc przez Ziemskie Ciała Ludzkości, które są Otwartymi Drzwiami dla jej ekspresji w świecie fizycznym, Elektroniczne Światło pozostanie w niezwyciężonej zbroi Boskiej Miłości, Wiecznego Pokoju i Komfortu, emitując doskonałość, ale nie pozwalając żadnemu dysonansowi fizycznych, eterycznych, mentalnych lub emocjonalnych pojazdów Ludzkości zmienić wibracyjnego działania, koloru lub dźwięku jego PROMIENNEJ OBECNOŚCI.

Zaczynam teraz pojmować błogosławieństwo, jakim jest Serdeczne Wezwanie Ludzkości do Złotego Płomienia Wiecznego Pokoju i Pocieszenia dla cennych Elektronów służących Ludzkości, Królestwu Żywiołów i Matce Ziemi. Zdaję sobie sprawę, jak nigdy dotąd, że przybyłem na Ziemię, aby służyć jako Ręce Boga i Kochać Życie ZA DARMO. Wiem, że poprzez moje skoncentrowane wysiłki - TAK MOGĘ!

JAM JEST Rękami Boga. Przybyłem, aby naprawić wibracyjne działanie całej energii i substancji w moim świecie i na całym świecie.

JAM JEST świętymi Rękami Boga, poruszającymi się po tej Ziemi. JAM JEST natychmiast przywraca Boskość wszędzie tam, gdzie stosowane jest Światło Boga.

Zapraszam, wzywam, skupiam, koncentruję, manifestuję i podtrzymuję Światło Boga na Ziemi z każdym moim oddechem.


JESTEM reżyserem Bożego Światła. JESTEM pokorny przed jego wspaniałą Obecnością. JESTEM wdzięczny za uwolnienie Bożej Mocy na Ziemi.

JESTEM nieustannie Światłem Boga przepływającym przez mój Płomień Serca

Kochając całe Życie ZA DARMO!

I tak jest. Umiłowany JESTEM, KTÓRY JESTEM.

Niech Bóg Cię Błogosławi. Z niecierpliwością czekam na następny tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz