środa, 31 stycznia 2024

AA Raphael: Nasiona uzdrowienia



Autor: Lee Degani
https://connectiontohealing.org/aaraphael-seeds-of-healing/

Lee: A ze środka naszego kręgu wychodzi AA Rafael, anioł uzdrawiania, anioł zieleni, zielonego eliksiru, anioł także radości, ponieważ kiedy otrzymujemy piękne uzdrowienie, wszystkie niebiańskie istoty są wypełnione radością. I my też jesteśmy, jesteśmy wypełnieni Radością Uzdrawiania. I przychodzi teraz, aby do nas przemówić:

AA Raphael: Umiłowani, tak, przychodzę dziś wieczorem, ale wiedzcie, że przychodziłem za każdym razem, gdy się spotykaliście. I za każdym razem, gdy wołałeś. I za każdym razem, gdy się modliliście i za każdym razem, gdy inni modlili się za was. Być może mnie nie czułeś, być może zastanawiałeś się, gdzie jest uzdrowienie? Ale ja tam byłem i jestem. I wiedz, że musisz tylko pomyśleć o mnie w swoim sercu, a ja tam będę. Więc otwórz się teraz, abyś mógł otrzymać moje uzdrowienie i tak, jestem za to odpowiedzialny, ale uzdrowienie pochodzi od Boga. Ale nie ma nic innego. 

Światło może przybierać różne formy. Tak, powiedziano ci, że Światło Boga jest twoją duszą. Wiedz, że to Światło wewnątrz zawiera również nasiona uzdrowienia. Trzeba je tylko zasiać. Muszą zostać zasiane w twojej psychice, w twojej świadomości, w twoim systemie wierzeń, a wyrosną i zakwitną. Więc weź je teraz, moje nasiona, które ci przynoszę. Tak, były czasy, kiedy AAMichael, Mi-cha-el przychodził i dawał ci nasiona pokoju. Ale wiedz, że nasiona uzdrowienia przynoszą również nasiona pokoju. Ponieważ nasiona uzdrowienia są podstawą, podstawą, która tworzy się, abyś mógł wzrastać, abyś mógł wzrastać w mądrości, abyś mógł wzrastać w zrozumieniu, abyś mógł wzrastać w radości.

Więc gdzie chciałbyś zabrać te nasiona? Możesz zasadzić je w swoich oczach, zróbmy to teraz. Możesz zasadzić je w łokciu, zróbmy to teraz. Możesz zasadzić je w swoim mózgu, zróbmy to teraz. Możesz zasiać je w swoim sercu, tak, mogą uleczyć złamane serce. Zróbmy to. Możesz je zasadzić w każdej części swojej istoty. Zróbmy to teraz.

A czym je podlewać? Czasami, ukochana, są one podlewane przez twoje łzy. Ale są podlewane nadzieją, są podlewane zaufaniem, są podlewane boską wiedzą. Są podlewane prawdą, są podlewane radością, są podlewane współczuciem, są podlewane uśmiechem.

I tak, potrzebujesz słońca, by świeciło, czyż nie, gdy rośnie ziarno? Masz w sobie światło, w swojej duszy, wewnętrzne światło. To jest twoje słońce, które może przynieść blask, aby nasiona mogły rosnąć i kwitnąć, a to słońce wewnątrz jest połączone z wielkim centralnym słońcem, które jest środkiem, który przynosi boskie światło z całości do ciebie.

Zostawiam ci moją konewkę. Jeśli zajrzysz do środka, zobaczysz, że woda jest zielona. To mój zielony eliksir, mój zielony eliksir uzdrawiający. Zostawiam go wam, abyście mogli codziennie przynosić, przynosić go do podlewania nasion.

I zostawiam was teraz, z wielką miłością, z uzdrowieniem.

I wiedzcie, że kiedy podlewacie te nasiona, one rozchodzą się po całej Gai, po całej ziemi.

Idą do drzew, idą do trawy, do wód i przynoszą uzdrowienie tam, gdzie jest ono potrzebne. Siej więc nasiona, a ja będę z tobą, pomagając im rosnąć.

Żegnaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz