poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Wpływ zmiany sposobu głosowania



Kwiecień 3, 2023 przez Steve Beckow


Nasza miłość i błogosławieństwo wychodzą do prezydenta Trumpa, gdy odpowiada na zapieczętowany akt oskarżenia w tym tygodniu.

Federacja Blossom powiedziała, że te wydarzenia zobaczą początek "Fazy 2". SG Anon w File 47 również powiedział, że to oznacza nową fazę.

Ale, mając jedno oko na to, co dzieje się tam i gdzie indziej, wciąż jestem wciągany w głęboką introspekcję.

To, na co teraz patrzę, jest wynikiem tego, że około rok temu zmieniłem swój głos z wchodzenia w życie z negatywnej strony na wchodzenie w życie z pozytywnej. Mogę?

W minionych wiekach "zmiana głosu" mogła być tym, co oznaczało słowo "pokuta" lub "pójście inną drogą".

Wiedziałem, kiedy rzeczywiście ją zmieniłem. Moment zmiany był nie do pomylenia. Nie dało się nie zauważyć ilości napięcia, jakie zrzuciłem wraz z tą decyzją.

Fantazjuję, że ktoś mógłby to usłyszeć w moim głosie, gdybyśmy rozmawiali.

Aby zmienić swój głos, musiałem dotrzeć do bardzo głębokiego miejsca w sobie. Wszystkie inne próby jego zmiany były co najwyżej powierzchowne.

Istnieje spektrum, jak się wydaje, od "po prostu mówienia czegokolwiek, żeby się odczepić" do "zmieniłem swój głos". Ponieważ bardzo rzadko osiągamy "zmieniłem swój głos", ciągle myślimy, że nasze połowiczne wysiłki zrobiły sztuczkę - tylko po to, by przekonać się, że nie zrobiły.

***


Wiem, że tak było w moim przypadku w odniesieniu do mojego Taty. Ciągle myślałem, że osiągnąłem dno w tej sprawie.

Ale ponieważ nie dotarłem do wystarczająco głębokiego miejsca w sobie, z jakiegokolwiek powodu, mój głos nie zmienił się. (1)

Była jakaś nieśmiała część mnie, która trzymała się z dala od nienawiści do mojego ojca.  Dostawałem od niego suchary, nagrody, wypłaty, które w tym momencie przewyższały koszty.

Ta część utrzymywała płomień złości przy życiu. I to może wystarczyć, by utrzymać mnie z dala od miłości z wyższych wymiarów. Nie wiem. Nie oglądałem tego, żeby się dowiedzieć.

Wracając do mojej ostatniej zmiany głosu, w jej wyniku dokonuję jednego pełnego nadziei, podnoszącego na duchu odkrycia za drugim.

Na przykład, czasami słyszę swój śmiech i jest on tak pozbawiony napięcia, że jestem zdumiony.

Ta łatwość w moim śmiechu jest zauważalną fizyczną zmianą. Wyobrażam sobie, że nastąpiła ona częściowo z powodu wzrastających energii, a częściowo z powodu oczyszczenia, które te energie spowodowały.

Czuję miłość, gdy płacę za moje artykuły spożywcze przy kasie. Kasjerka reaguje na mnie w niespodziewanie przyjazny sposób. Jestem zaskoczony. Czy to ja?

Roztropność? Jestem tak ostrożny z tym, co mówię, w tych dniach, po posypaniu ścieżki z wrakami w przeszłości. Jestem nawet cierpliwy. Ja? Cierpliwy?

OK, wyolbrzymiam to, żeby mieć rację. Jestem zdumiony niektórymi zmianami, które nastąpiły w wyniku zmiany mojego głosu.

Słyszę, jak Kathleen mówi: "Jak to działa dla ciebie?" Cóż, teraz mogę powiedzieć, że działa dobrze.  Zanim zmieniłem swój głos, nie działało to wcale dobrze. Nie mogę uwierzyć, jak nisko mogłem tolerować bycie i nadal funkcjonować.

Gdybym żył tylko trzy lata i dziesięć, a potem odszedł, nigdy nie osiągnąłbym w tym życiu punktu oczyszczenia z mojej wczesnodziecięcej traumy. W następnym życiu musiałbym powrócić do tych samych podstawowych kwestii karmicznych (przebaczenie). (2) I w następnym i następnym.

Przypominam sobie, że Paramahansa Jogananda powiedział, że w rzeczywistości oczyszczamy bardzo mało karmy w jednym życiu.

***


Patrząc wstecz na zmiany w głosowaniu jako klasę rzeczy, widzę teraz, że kiedykolwiek myślę, że zmieniłem swój głos, ale czuję jakikolwiek rodzaj wahania lub oporu, muszę naciskać dalej, jeśli jestem szczery w swoich intencjach.

Jakikolwiek rodzaj wahania lub oporu mówi, że nie zamierzam naprawdę zmienić swojego głosu. I tak ten stan trwa. Prawdopodobnie nie otrzymam na to żadnej boskiej odpowiedzi; to jeszcze nie czas.

Nawet niewielkie powstrzymywanie się jest wciąż jak przebicie opony. Opona wciąż się opróżnia. Ileż to razy Michał mówił do mnie: widzieliśmy, że tym razem naprawdę miałeś to na myśli (jak w przypadku "System Restore"). (3)

Będę wiedział, kiedy zmienię swój głos. Prawda mnie wyzwoli. Będzie to zarówno rezonans, jak i uwolnienie.

Stworzę przestrzeń, przestrzeń, w której mogą dziać się cuda. Dyskusja, jaką Michael przeprowadził ze mną po otwarciu serca w 2015 roku, jest tu istotna; pozwólcie, że zacytuję ją nieco obszerniej:

"Dzieje się to nie tylko dlatego, że o to poprosiliście, ale dlatego, że wy (i to dotyczy kolektywu) zrobiliście swoją, można powiedzieć, pracę domową, swoją należytą staranność. To, co przez to rozumiemy, to po prostu, pomyślcie o tym w rzeczywistości przestrzennej, czasowo-przestrzennej: stworzyliście przestrzeń dla tej [energii miłości], aby nie tylko przeszła obok was jak przelotna bryza czy deszcz, ale aby zakotwiczyła się w was, ponieważ jest w was poczucie tej przestronności. ...

"Kiedy ktoś trzyma się kurczowo podstawowych spraw, strachu, braku, ograniczeń - znacie tę listę - nie ma tego poczucia, nie tylko przestronności, ale akceptacji, przyzwolenia, gotowości, a nawet pozwolenia. Ponieważ, jak wiecie, nieustannie powtarzamy, że nigdy nie unieważnimy waszej wolnej woli.

 "Tak więc, jeśli wola, aktywnie lub podświadomie, rzeczywiście wybiera, aby nadal angażować się w sprawy lub dramat, to chociaż stoimy w gotowości i nadal cię penetrujemy, to tych otwartych drzwi nie ma.
" (4) [podkreślenie moje]

***


Przed wiekami ta rozmowa nie byłaby możliwa. Prawie każdy zajmowałby się sprawami przetrwania. Nie istniałoby ani nie było w użyciu żadne słownictwo, które pozwoliłoby na wyrażenie i odbiór tych idei. To znaczy, gdyby większość ludzi umiała czytać, czego nie potrafiła. I gdyby panujący urzędnicy religijni pozwolili na takie herezje, jakie teraz wypowiadam, bez spalenia mnie na stosie, co prawdopodobnie by zrobili!

Ale tutaj nie tylko dyskutujemy, ale w pełni oczekujemy, że coraz bardziej wzrastające energie miłości na planecie wprowadzą nas w doświadczenia, o których tutaj mówimy.

Podsumowując, zmiana naszego głosowania, moim zdaniem, powinna być postrzegana jako jedno z narzędzi w skrzynce narzędziowej lightworkera, aby w pełni otworzyć się na energie, w których obecnie się kąpiemy. Energie te pewnego dnia osiągną punkt kulminacyjny, w którym przetoczą się przez nas i przekształcą nasze życie, jak przepowiada Matka:

Boska Matka: Miłość zmiecie was i planetę, i pod wieloma względami, drogie serce, to jest Wniebowstąpienie. ...

I rzeczywiście zmiata was. To właśnie mam na myśli mówiąc o poddaniu się i błogości. I, nie popełniajcie błędu, opuszczacie swoje ciało. I zamieszkujesz swoje ciało.

Eksplodujesz i czujesz wszystkie energie wszechświata. A potem, ponieważ stajesz się dostrojony do tego uczucia, tej ekstazy, schodzi ona w dół, a następnie zakotwiczasz ją w swoim rozszerzonym polu.  (5) [Moje podkreślenie.]

To jest to, czego musimy oczekiwać, po drugiej stronie chaosu i nieładu, któremu poddaje nas głębokie państwo, gdy tracą oni swój uchwyt na władzy i stopniowo znikają z pola widzenia.

Będziemy świadkami rozstania dróg (6) i zbierania impetu dla wzniesienia świadomości na planecie Ziemia, tak jak Matka opisała to tutaj.

Przypisy

(1) Od tej pory, jeśli znajdę opór, od razu podejrzewam, że nie zmienię głosu i sprawdzę to.

(2) Fakt, że powracamy do tych samych kwestii życie po życiu jest tym, co czyni święty łuk od Boga do Boga spiralą. Zobacz "Święty łuk i duchowa spirala" w The Purpose of Life is Enlightenment na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Purpose-of-Life-is-Enlightenment-3.pdf , str. 13-4.

(3) Zobacz "Przywrócenie systemu" w An Ascension Ethnography na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/03/An-Ascension-Ethnography-8.pdf, str. 60-3.

(4) Archanioł Michał w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 13 marca 2015 r. [dalej AAM.] Także "Activating the Wellspring - Part 1/2", 14 marca 2015, w An Ascension Ethnography, tamże, na 87-93.

(5) "The Divine Mother: You Are Experiencing Love in Ways that You Have Not Known Before", na stronie https://goldenageofgaia.com/2013/11/the-divine-mother-you-are-experiencing-love-in-ways-that-you-have-not-known-before/.

Archanioł Michał: W ostatniej sekundzie wszystko, co muszą powiedzieć, to "tak" i pozwolić się zalać tym, o czym możecie myśleć jak o fali pływowej energii, która zmiecie planetę.  (Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem, "Reading with Archangel Michael through Linda Dillon, 1 sierpnia 2011, na stronie http://stevebeckow.com/2011/08/reading-with-archangel-michael-august-2-2011-part-1/.) [podkreślenie moje].

(6) Zobacz:

    What's Happening on Planet Earth? Faza rozliczeniowa Wzniesienia
    Koniec Ciemności na Ziemi: Świt Światła
    Ukryta Wojna: Zatrzymanie Iluminatów
    Nie będzie wojny nuklearnej dla świata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz