poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Żegnaj, artretyzmie!

Chciałbym wspomnieć, że odbyłem dwie sesje leczenia energią fal skalarnych Energy Enhancement Systems tutaj w Vancouver w nowo otwartym Aloha Energy. Pierwsza sesja była niesamowita, ponieważ dzień później artretyzm w moich rękach i kolanach zniknął. Obudziłem się o północy po zabiegu z potwornym bólem – ogromny charley w obu nogach. Powrót do snu zajął 3/4 godziny.  

Kiedy obudziłem się rano, artretyzm zniknął. To nie wróciło. To z pewnością przykuło moją uwagę! Ostry kłujący ból (artretyzm) zniknął. Jednak nadal boli mnie noga. Ale to nic w porównaniu z tym, co było kiedyś.  

To sprawiło, że natychmiast zacząłem szukać materiałów pułkownika Toma Beardena na temat terapii falami skalarnymi, które zamieściliśmy na blogu lata temu. Mówił o wykorzystaniu fal skalarnych przez Antoine’a Prioré w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych do leczenia poważnych chorób. Prioré został zamknięty przez francuskich urzędników pomimo jego sukcesów. Złożyłem książkę z artykułami Beardena z bloga dla Bonnie, którą załączam tutaj.  

To nie jest dla wszystkich. Może to być dość techniczne – koniugacja faz i tym podobne. Ale mówi ci, co naprawdę robi terapia falami skalarnymi. Zgadzam się więc z Blossomem, że na świecie pojawiają się nowe, wspaniałe technologie. To wydaje się być jednym z nich. Nie żebym był ekspertem. Nie jestem. Ekrany są źródłem fal skalarnych.  


Tom Bearden mówi, że sposób, w jaki działają fale skalarne, polega na tym, że wraz z wiekiem cofają chorobę z powrotem do jej źródła i znika. To jednozdaniowe stwierdzenie bardzo złożonego, naturalnego procesu. Załączam dyskusję Toma na temat terapii falami skalarnymi, a także inne artykuły – na przykład to, co naprawdę doprowadziło do upadku Czarnobyla.  

Uczęszczałem do Aloha Energy Bonnie Chan, współwłaściciel. 4828 Hastings Street w Burnaby, BC. E-mail: info@alohaenergy.com. 778.744.0820 https://www.alohaenergy.ca/ Systemy poprawy energii:

 https://www.eesystem.com/ [https://www.youtube.com/watch?v=vSdAinUvPIU&t=2s&ab_channel=EESystem]

 


 Pułkownik Tom Bearden: Wyciąganie energii z próżni 

 

Ten wywiad jest kontynuacją prezentacji panelowych Stevena Greera Disclosure Project w Washington Press Club w 2001 roku. Tutaj podpułkownik Tom Bearden żarliwie apeluje, abyśmy porzucili ropę na rzecz darmowej energii. Szalenie mała ilość darmowej energii mogłaby zasilić cały świat – oczywiście za darmo. Nie pamiętam, czy to pełna łyżeczka, czy pełna filiżanka kawy – czy to ma znaczenie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz