poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Lorin Krenn ~ Samotna ścieżka przebudzenia mężczyzn


April 21, 2023, via email

lorinkrenn.com

Uwaga redaktora ~ Podziękowania dla Rosy za przesłanie tego tekstu.  Na początku wahałam się, czy to opublikować, mimo że temat jest znakomity i właściwie niezbędny do zrozumienia przez Kolektyw Ludzki.  Nie znałam wcześniej tego człowieka i nie czułam się komfortowo dzieląc się tym kawałkiem, ponieważ ostatecznie Lorin oferuje intensywne warsztaty.  Oferuje on wiele innych pozycji mających na celu pomoc w sferze relacji z kobietami, chociaż... potencjalnie całkiem pomocnych.

Ponadto, po wysłuchaniu zachwytów Rosy nad jego książką i po zajrzeniu na jego stronę internetową, moje obawy rozwiały się jak mgły unoszące się nad górskim jeziorem w letni poranek.   Jego blog ma wiele naprawdę wnikliwych artykułów na temat relacji, jak również.


Jednym z głównych powodów, dla których mężczyźni zmagają się w dzisiejszym świecie jest to, że ich droga do przebudzenia jest często samotna, przynajmniej przez pewien okres.

Ze względu na brak zdrowych męskich wzorców, większość mężczyzn znajduje się w kręgach przyjaźni, które nie służą im, a w najgorszym razie, obchodzą ich za to, że pokazują się będąc z integralności i w niełasce ich prawdziwej natury.

Może to być spowodowane podrywaniem kobiet, zachowaniem bez uczciwości wobec kobiet, byciem pracoholikiem (wierzę w ciężką pracę, ale nigdy kosztem naszego zdrowia psychicznego, fizycznego i duchowego), piciem nadmiernej ilości alkoholu, jak kto woli.

Potrzeba walidacji, potrzeba dopasowania się do plemienia jest pierwotna i tak głęboko w nas zakorzeniona. To wyjaśnia, dlaczego mężczyźni pozostają w określonych kręgach przyjaciół, które gloryfikują podrywanie kobiet, i dlaczego mężczyźni angażują się w nieświadome działania.

Pamiętam, jak w przeszłości doświadczałem wewnętrznego konfliktu: Czy chcę być sama i w integralności, czy spotkać się z grupą mężczyzn i pokazać się w sposób wobec kobiecości, który jest poza integralnością? W pewnym momencie nie mogłam już angażować się w te działania, rozśmieszałam innych, wiedziałam dokładnie co powiedzieć, jak zwrócić na siebie uwagę, ale czułam się tak pusta w środku. To, co nastąpiło potem, było głębokim procesem przebudzenia.

Spędziłem lata będąc w naturze, medytując, będąc samemu i mierząc się z głębokim poczuciem samotności, ponieważ w zasadzie musiałem puścić prawie wszystko i wszystkich wokół mnie ~ to po prostu mi nie służyło.  Teraz znam nagrodę za tę podróż i wybrałbym ją ponownie i ponownie, ponieważ jest to ścieżka prawdy, najwyższa ścieżka.

Jednak były chwile, kiedy czułem się jak porażka i nie wiedziałem, co robię. Nie miałem pojęcia, jak to wszystko pięknie się ułoży, jak wszechświat zaaranżuje rzeczy w taki sposób, że spotkam zupełnie nowe plemię, kobietę moich marzeń i będę służył setkom tysięcy ludzi na całym świecie.

Jednak stwierdzenie, że ta podróż była łatwa, byłoby całkowitym kłamstwem. Czasami było to bardzo bolesne. Były chwile, kiedy moje ciało trzęsło się z niepokoju z powodu odwagi potrzebnej do podjęcia pewnych decyzji, które były bardzo bolesne, ale konieczne, aby żyć zgodnie z moją prawdą i moim najgłębszym powołaniem.

Prawda jest taka, że mężczyźni, którzy budzą się w dzisiejszym świecie, często nie mają systemu wsparcia. A jeśli mają, to może być on niewłaściwy. Albo jest on zorientowany hiper-męsko ~ widząc kobiety jako gorsze od mężczyzn i podpisując się pod bezdusznymi, emocjonalnie niedostępnymi ideami tego, co to znaczy być mężczyzną, albo hiper-kobieco: wszystko o miłości i świetle, z brakiem uziemienia i oczywistym zaniedbaniem pierwotnej, archaicznej męskości.

Jest to jeden z wielu powodów, dla których stworzyłem Program Przebudzonej Męskości. To co dzieje się w tych pojemnikach jest nie do opisania. Od łez, do głębokich przełomów, do głębokich wewnętrznych zmian, do świętego braterstwa - słowa nie są w stanie opisać tych pojemników.

Moja dusza płonie, aby ułatwić te pojemniki, gdzie potężni, podobnie myślący mężczyźni spotykają się, aby stworzyć głębię i nauczyć się ucieleśniać swój przebudzony męski rdzeń.

Cena wzrasta w ciągu 48 godzin dla mojej następnej rundy rozpoczynającej się 11 czerwca.

Copyright (C) 2023 LK COACHING LIMITED. All rights reserved.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz