sobota, 29 kwietnia 2023

Tunia: The Path Of I Am Tunia: Ścieżka którą Jestem




Moi najdrożsi bracia i siostry,

To jest Tunia mówiąca. Kocham was tak bardzo.

Dzisiaj chciałabym ukraść serię "Path of" Hakanna. Oczywiście ani on, ani ja nie postrzegamy tego jako faktycznej kradzieży. Wasze tak zwane prawa własności intelektualnej są dla nas dziwne - tak jakby ktoś mógł być właścicielem pomysłu!

Jest to dla mnie szczególnie zabawne, ponieważ większość pomysłów, które niektórzy Ziemianie twierdzą, że są ich własnością, często zostały wymyślone tysiąclecia temu przez różne rasy konfederacji galaktycznej. Może powinniśmy zbankrutować ciemnych kontrolerów, przedstawiając im grzywnę w wysokości kwadryliona dolarów za naruszenie własności intelektualnej Arkturian. Żartuję, oczywiście.

Chociaż rozumiem, że jest to może mniej humorystyczne dla ciebie, ponieważ nadal żyjesz na Ziemi, która jest nadal kontrolowana przez ciemnych kontrolerów. Głęboko jednak empatyzuję z waszą sytuacją.

Przejdźmy do głównej części przesłania:

W serii "path of" Hakann proponuje ćwiczenia, które, jeśli będziecie je wykonywać regularnie, z dużym prawdopodobieństwem pomogą wam na drodze do duchowego wzrostu.

Dziś sama chciałabym zaproponować pewne ćwiczenie. To ćwiczenie nie jest jakąś plejadiańską tajemnicą - niektórzy ludzie na waszym świecie uczyli tej techniki i niektórzy ludzie na waszym świecie uczą jej właśnie teraz. Mimo to, nie wszyscy są jej świadomi, więc chciałam się nią podzielić. Naprawdę uwielbiam tę technikę, ponieważ sprawia, że czuję się spokojna i skupiona. Kiedy channeler spróbował jej, poczuł się potężny.

Technika jest taka: medytuj i po prostu powtarzaj słowa "Ja... Jestem. Ja... Jestem. I... Am." To wszystko. Możesz to robić siedząc, albo np. spacerując.

Polecam eksperymentowanie z tym, jaki rodzaj oddechu działa dla Ciebie najlepiej. Osobiście uwielbiam wdychać głęboko i powoli i myśleć "Ja", a następnie wydychać głęboko i powoli i myśleć "Jestem". A potem to powtarzam.

Jeśli to wypróbujesz, nie krępuj się podzielić swoimi doświadczeniami z tym w komentarzach. Myślę, że dla niektórych ludzi to ćwiczenie nie będzie działać szczególnie dobrze, ale dla innych ludzi myślę, że to ćwiczenie będzie niesamowite.

Z miłością,
Tunia

Dla Ery Światła

**Channel: A.S.

**Source



**Te channelingi są wyłącznie przesyłane do Eraoflight.com przez channelerów. Jeśli chcesz podzielić się nimi gdzie indziej, proszę zamieść link do oryginalnego postu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz