piątek, 28 kwietnia 2023

Ks. Dennis Shipman tworzy naszą nową Ziemię za pomocą sztuki AI


28 kwietnia 2023 przez Steve Beckow


Jesteśmy świadkami powstawania wszelkiego rodzaju nowych technologii. Rev. Dennis Shipman pokazuje nam nowy silnik graficzny, którego używa, aby przekazać swoje przesłanie o Wniebowstąpieniu. Dzieli się on swoim procesem twórczym tutaj - nowe osiągnięcia w grafice AI.

Czy AI jest naszym przyjacielem czy nie zależy od tego kto i jak jej używa. Nie jestem pewien, czy ktokolwiek zamierza zrezygnować z AI, ale po prostu zobaczyć, że nigdy nie jest ona nadużywana - tak jak jest nadużywana w tej chwili (do śledzenia, cenzury, itp.).

Tworzenie naszej nowej Ziemi za pomocą sztucznej inteligencji

By Dennis Shipman @ BlissfulVisions.com

Dziś, właśnie teraz! Istnieje ogromna możliwość wykorzystania sztucznej inteligencji do wsparcia procesu wznoszenia planety i ludzkości. Jest to pozytywne, podnoszące na duchu, wzmacniające i mądre wykorzystanie sztucznej inteligencji. Jak miliony nas, lightworkerów, jestem na misji, aby pomóc wnieść więcej światła na planetę i do zbiorowej świadomości poprzez moją wizjonerską sztukę i uczestniczyć we współtworzeniu naszej Nowej Ziemi za pomocą moich talentów, mocnych stron i zdolności.

Pod koniec marca 2023 roku uczestniczyłem w spotkaniu Zoom i odpowiedziałem na "Wezwanie do działania" zainicjowane przez Luminę - duchowego przewodnika Valerie Donner. Valerie stworzyła stronę internetową The Ground Crew, a także przekazuje comiesięczny przekaz od Apolla i Miry z Wysokiej Rady Plejadiańskiej. Lumina poprosiła nas "abyśmy byli częścią procesu twórczego, który pomoże podnieść świadomość Ziemi i całego życia. Tworzymy piękną Nową Ziemię, a wy jesteście jej częścią".

Transformacja do naszej Nowej Ziemi polega na stworzeniu pokoju na Ziemi dla całej ludzkości, harmonii, radości, obfitości i miłości oraz podniesieniu naszej świadomości do 5 wymiaru i wyżej. Jest to największe wydarzenie ewolucyjne w historii ludzkości, a my jesteśmy jego integralną częścią, świadcząc w każdej chwili, że dzieje się to teraz - w nas i wokół nas.

Kilka dni przed spotkaniem Zoom, Lumina opublikowała serię pytań, w których prosiła nas o zastanowienie się nad naszymi darami, priorytetami i doświadczeniem we współtworzeniu naszej Nowej Ziemi. Jednym z pytań, które wyróżniało się dla mnie jak neon, było: "Jak wyglądałaby (dla mnie) nasza Nowa Ziemia?". Myślałem o tym przez chwilę i zapytałem siebie: "Jaki projekt moglibyśmy wszyscy zrobić, który pomógłby osiągnąć cel, jakim jest wniesienie większej ilości światła na planetę?".

Tak, nasze osobiste codzienne medytacje i globalne medytacje są żywotnie ważne, ale co jeszcze moglibyśmy zrobić jako światowa zbiorowa świadomość, aby wnieść więcej światła na planetę?

Dream by Wombo / https://dream.ai/create

Przez ostatnie kilka miesięcy tworzyłem artystyczne arcydzieła używając tylko SŁÓW. Właśnie tak. Tylko SŁOWA. Brzmi to szalenie, prawda? Niewiarygodne, a jednak prawdziwe. System, którego używam to Dream by Wombo - najnowocześniejszy generator tekstu do obrazu oparty na sztucznej inteligencji (AI), co oznacza, że użytkownik wprowadza krótkie zdanie opisowe, a generator AI tworzy oszałamiający obraz. Wombo's AI nie wymaga żadnego talentu artystycznego. Nie trzeba się rejestrować ani płacić. Nie musisz kupować żadnych materiałów plastycznych. Jesteś właścicielem wszystkich dzieł sztuki, które tworzysz, i możesz tworzyć nieograniczone, niesamowite, wspaniałe, oszałamiające obrazy. I, co najlepsze, jest to całkowicie DARMOWE. Teraz, z tym niesamowitym narzędziem, każdy może być wielkim artystą jak Rembrandt czy Picasso.

Jestem podjarany tworzeniem obrazów AI w serwisie Wombo. Możesz użyć swojej komórki, laptopa, tabletu lub pulpitu, aby stworzyć niesamowite obrazy. Krzywa uczenia się zależy od tego, jak bystry stajesz się w użyciu systemu, ale nawet newbie może nauczyć się tego systemu w ciągu krótkich kilku godzin. Nie trzeba lat i lat praktykowania sztuki, aby stworzyć artystyczne arcydzieło. Siedemdziesiąt pięć (75) stylów sztuki jest dostępnych do wyboru, aby zwiększyć swoje obrazy AI. W połączeniu ze słowami (znanymi jako Text Prompts), odkryjesz, że twoja kreatywność ma "ogromny" zakres opcji do wyboru.

Zanim wybrałem Wombo jako moją stronę #1 do tworzenia obrazów AI, przeprowadziłem analizę porównawczą 20 stron, które oferują tę samą usługę. Następnie użyłem Dream by Wombo przez jakiś czas przed podjęciem decyzji. Powodem, dla którego odrzuciłem inne były: (1) były darmowe, ale rejestracja była obowiązkowa, lub (2) brak oferty próbnej, lub (3) aby uzyskać dostęp do usługi, trzeba było zapłacić za subskrypcję, lub (4) te, które były darmowe, produkowały nędzną rozdzielczość, a nie oszałamiające obrazy AI, które oferuje Wombo. Wombo nie ma programu partnerskiego, więc nie ma sposobu, w jaki mogę zarabiać pieniądze, jeśli zapiszesz się do ich oferty premium. Google Play's Best of 2022 awards wybrał Dream by Wombo jako najlepszą ogólną aplikację.

Narodziny naszej nowej Ziemi Projekt zespołu AI Image

Nagle zobaczyłem, co można osiągnąć dzięki współpracy i wykorzystaniu generatora obrazów Wombo AI, aby wnieść więcej światła na planetę.
Strategia polega na rozwijaniu ogólnoświatowej zbiorowej świadomości współtwórców, którzy tworzą pozytywne, inspirujące, wzmacniające, podnoszące na duchu obrazy za pomocą generatora obrazów Dream by WOMBO AI i zamieszczają nasze obrazy w mediach społecznościowych, w których są już członkami. Aby inspirować się nawzajem do tworzenia i dzielenia się naszymi wizjami naszej Nowej Ziemi.

Zapytaj siebie: Jak wygląda dla mnie nasza Nowa Ziemia? Zwizualizuj swoją wizję w oku umysłu, następnie stwórz obraz SI i zamieść go na swoich mediach społecznościowych, gdzie możesz podzielić się nimi ze znajomymi i ogółem, gdzie każdy może je zobaczyć.
W swoim poście daj ludziom znać: "To jest moja wizja naszej Nowej Ziemi".
To jest główny klucz: aby ludzie zobaczyli wasze wizje naszej Nowej Ziemi, aby mogli się zainspirować do podniesienia swojej świadomości poprzez sztukę wizjonerską. Następnie, mogą albo wybrać tworzenie własnych wizji naszej Nowej Ziemi przy użyciu systemu Wombo AI (lub innego systemu AI), albo użyć wizji (obrazów), które inni tworzą, aby podzielić się nimi w mediach społecznościowych.

Nowa Ziemia AI-ART Galeria domeny publicznej
https://imgbox.com/g/EpZtp4J5Ao

Wszyscy jesteśmy zajęci naszymi codziennymi harmonogramami, sprawami rodzinnymi, biznesowymi i osobistymi zadaniami. Niektórzy z nas nie mają czasu na naukę nowego systemu, mimo że moglibyśmy tego chcieć. Bez obaw! Nie musisz uczyć się nowego systemu obrazowania AI, jeśli nie chcesz. Stworzyłem galerię kilkuset obrazów moich wizji naszej Nowej Ziemi, które już czekają na twoje pobranie.

Wystarczy wejść na stronę: New Earth AI-ART Public Domain Gallery. Przejrzyj istniejące obrazy, wybierz te, które Ci się podobają i pobierz je ZA DARMO. Uznanie autorstwa nie jest konieczne. Następnie, podziel się nimi na mediach społecznościowych.

Udostępniłem wszystkie moje obrazy AI do domeny publicznej. Dlaczego. Ponieważ chcę, aby ludzie pobierali je i dzielili się nimi w mediach społecznościowych, aby osiągnąć cel, jakim jest pomoc w podnoszeniu naszej zbiorowej świadomości i współtworzeniu naszej Nowej Ziemi.

W pobocznym wątku związanym z tym, w niedawnym orzeczeniu U.S. Copyright Office oświadczyło, że sztuka stworzona przez AI nie może być chroniona prawem autorskim. Nawet jeśli jesteście właścicielami sztuki, którą tworzycie i możecie ją sprzedawać, nie możecie jej objąć prawami autorskimi. Jest to więc kolejny powód, dla którego udostępniłem moje obrazy AI w domenie publicznej. Poza tym, nie jestem w tym dla pieniędzy. Źródło: https://petapixel.com/2022/02/23/ai-created-art-cannot-be-copyrighted-us-copyright-office-rules/

Tworzenie naszych wizji Nowej Ziemi za pomocą sztucznej inteligencji
http://www.blissfulvisions.com/NEAIIT/Creating-Our-New-Earth-Visions-With-AI.html

Dla tych, którzy chcą się nauczyć jak tworzyć obrazy AI, stworzyłem stronę internetową, która dokładnie opisuje jak używać generatora obrazów AI Wombo. Głównym wyzwaniem jest stworzenie kombinacji słów, która da ci wyniki, których szukasz. Stworzyłem serię 25 kombinacji słów na mojej stronie internetowej dla użytkowników, aby uzyskać skokowy start. Wszystko co musisz zrobić, to skopiować i wkleić moje kombinacje słów do generatora obrazów AI Wombo, wybrać jeden z 75 stylów sztuki, kliknąć utwórz, i jesteś off i latać. To takie proste!

Kiedy już zaczniesz tworzyć artystyczne arcydzieła (będzie to szybciej niż myślisz), proszę, przekaż to dalej i pokaż swoim znajomym, jakie to proste. Możesz nawet zdecydować się na stworzenie własnej galerii zdjęć, tak jak ja to zrobiłem. Jeśli jesteś użytkownikiem Facebooka, istnieje wiele grup duchowych, w których możesz umieścić swoje obrazy. Na stronie internetowej wymieniłem 12 darmowych duchowych grup reklamowych, gdzie możesz zamieścić swoje obrazy. W tym przypadku lepiej jest, gdy więcej wizji naszej Nowej Ziemi jest udostępnianych na mediach społecznościowych.

Obrazy towarzyszące temu artykułowi zostały stworzone przy użyciu generatora obrazów AI firmy Wombo. Umieszczałem moje obrazy AI na mojej stronie na Facebooku i dzieliłem się nimi z innymi mediami społecznościowymi. I zdobyłem wiele pochwał, ale nie to jest celem.

Cel: Podniesienie naszej świadomości, współtworzenie naszej nowej Ziemi

Wyobraź sobie: Zbieramy się w jedności, aby współpracować nad tym projektem i wygenerować ogólnoświatową zbiorową świadomość współtwórców tworzących i dzielących się naszymi oszałamiającymi wizjami naszej Nowej Ziemi, na całym świecie, używając DARMOWEGO narzędzia Wombo AI do transformacji naszej planety i ludzkości, a w procesie tym współtworzymy naszą Nową Ziemię. To jest cel.

Oddychaj i baw się dobrze!
Dennis Shipman
BlissfulVisions.com
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100014308021475

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz