poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Wyrównanie z nowym rezonansem



Wielu z nas pamięta poprzednie życia. Ja mam pamięć o przybyciu na ziemię 800-1200 lat temu, aby podnieść częstotliwość. Wówczas nie odnieśliśmy sukcesu i odeszliśmy, gdy zobaczyliśmy, że to, co robimy, nie działa.

Teraz powróciliśmy. I tym razem widzimy niesamowity postęp, jaki robimy i wiemy, że osiągniemy to, po co przyszliśmy. Tak wielu z nas otrzymało znaki i wiadomości na ten temat.

To powiedziawszy, ten proces był powolny. Rozwijamy się stopniowo. Co jakiś czas przechodzimy na nową częstotliwość i za każdym razem, gdy to się dzieje, rzeczy odpadają. I pojawiają się nowe doświadczenia. Wchodzimy w to, co nowe, ponieważ pozwalamy odejść temu, co stare. Jesteśmy o wiele bardziej neutralni wobec starego świata, ponieważ wychodzimy z niego.

W ciągu ostatnich kilku lat czułem ciekawe mrowienie w nogach czasami po położeniu się do łóżka. Stopniowo zacząłem je odczuwać w całym ciele. W noc przed Wielkanocą, cała moja jaźń została przez nie ogarnięta, aż to było wszystko co mogłem wyczuć. Przyszło przesłanie, że przechodzisz do świadomości Chrystusowej. I pokazano mi, że jestem Chrystusem, że wszyscy stajemy się Chrystusem, innymi słowy, świadomością miłości, świadomością serca. W noc poprzedzającą zaćmienie słońca w środę poczułem, że moje ciało znów staje się mrowieniem. Zostałam pokierowana, aby po prostu się poddać i w momencie, kiedy to zrobiłam, okrągły portal otworzył się tuż nade mną. Przeszłam przez niego i w następnej chwili poczułam się jak nowo narodzona. Byłam cała lśniąca i krystaliczna. Kiedy wykonujemy tę pracę, jesteśmy prowadzeni do wyższych częstotliwości.

Więc teraz trzymamy tę krystaliczną świadomość, tę świadomość serca, kosmiczną świadomość Chrystusa. Dostosowujemy się do rezonansu, ponieważ wiemy, że to jest to, co przyszliśmy zrobić i być. Wcieliliśmy świadomość serca, świadomość kosmicznego Chrystusa, aby stworzyć to jako środowisko Nowej Ziemi. Robimy to teraz, tworząc Nową Ziemię jako miejsce, o którym od dawna marzyliśmy, miejsce, o którym wiedzieliśmy, że nadchodzi, miejsce, na którym zaczynamy żyć i w którym żyjemy.

To, co widzimy, jak nabiera kształtów wokół nas, to miejsce, w którym chcemy żyć, w którym chcemy być. Widzimy to wokół nas na tak wiele sposobów i mamy doświadczenia, które pokazują nam, co się dzieje.

Poszedłem do dużego sklepu zoologicznego po liofilizowane przysmaki dla mojego kota, a oni wszystko poprzestawiali, tak że musiałem szukać tego, co chciałem. Kiedy zacząłem szukać, poczułem, że z fizycznego świata wokół mnie spada dno. To było tak, jakby podłoga zniknęła, a ja unosiłem się w przestrzeni. Czułem się prawie nieważki. Dokładnie w tym samym momencie wpadłem w siatkę tego, czego szukałem, i wyciągnąłem rękę, a tam były smakołyki. Praktycznie poleciałem w ich stronę. To był kolejny pierwszy raz, ale my też będziemy tego doświadczać. Innymi słowy, głupie rzeczy, które dzieją się w 3D - takie jak przestawienie półek, abyśmy musieli szukać tego, czego chcemy - nie będą miały na nas wpływu, ponieważ będziemy mieli dostęp do siatki nowych linii czasowych, a te siatki zabiorą nas dokładnie tam, gdzie musimy być, niezależnie od tego, jaka jest nasza intencja, czego szukamy.

Następnie w sklepie spożywczym, było tak, jakbym była w specjalnym kanale lub przepływie, ponieważ znalazłam to, czego potrzebowałam i nie musiałam czekać przy kasie. Ten przepływ jest gładszy, szerszy i bardziej wyrazisty. Działo się to również z ruchem na autostradzie. Znikał on wokół mnie. Więc zauważysz, że takie rzeczy mają miejsce. Ponownie, nic o czym moglibyście powiedzieć swojemu sąsiadowi 3D, ale jeden z atutów tej nowej przestrzeni, w której jesteśmy.

I jeszcze jedna rzecz, o której słyszałem, że ktoś wspomniał w filmie - nie zdawałem sobie sprawy, że jest to część nowej przestrzeni, w której się znajdujemy: zadrapania uzdrawiają w ciągu jednego dnia. Od razu zajmujemy się naszymi potrzebami leczniczymi. Zauważyłem, jak nadzwyczajnie szybko to się dzieje. Uzyskujemy dostęp do naszej zdolności do szybkiego uzdrawiania naszego ciała.

    Doświadczamy kosmicznego zestawienia, wynikającego z interaktywnej jakości nowej świadomości.

Dzieje się też inna rzecz - kosmiczne zestawienie. Wynika to z interaktywnej jakości, o której pisałem w ostatnim poście. Odkrywamy, że wszystko wokół nas jest żywe i interaktywne. Twórcza energia jest silna. Ktoś, kogo znam, właśnie tego doświadczył. On i jego żona właśnie wprowadzili się do nowego domu i dla zabawy położyli na stole telefon obrotowy z jej dzieciństwa. Nikomu o tym nie wspominali. Następnego dnia otrzymali kartkę pocztą od przyjaciela z innego stanu ze zdjęciem telefonu. Te doświadczenia mają miejsce cały czas teraz w nowej energii, aby pokazać nam połączenie, jakie mamy z tą żywą świadomością i moc, jaką posiadamy, aby tworzyć.

Nie jesteśmy oddzieleni. Jesteśmy częścią całości, poruszając się w zunifikowanym polu. I wiemy, że jesteśmy tutaj jako twórcy, aby zaangażować się w tę ekspansywną nową świadomość, aby stworzyć nasz nowy świat.

**By Terry Andrews

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz