środa, 12 kwietnia 2023

The Wisdom of the Council: Zaproszenie do Nowej Rzeczywistości



Czy wiesz, że w tej chwili żyjesz w zupełnie nowej rzeczywistości, w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byłeś?

Żyjesz w zupełnie nowej rzeczywistości, w doświadczeniu, w którym nigdy wcześniej nie byłeś. Cokolwiek chciałeś lub myślałeś, że potrzebujesz, to już się stało. To jest zrobione. A nawet zrobiliście skok poza to. Przeskoczyliście nawet poza to, do ekspansji, która nastąpiła w tym - jak to nazywacie - oczekiwaniu, do absolutnego poznania, postrzegania poza tym, co kiedykolwiek wcześniej byliście w stanie postrzegać.

Słyszeliście jak mówiliśmy raz po raz, że tworzycie swoją rzeczywistość. Poświęćcie chwilę. Pozwólcie sobie na doświadczenie postrzegania poza, w tym momencie, tego, co kiedykolwiek wcześniej postrzegaliście. Poświęćcie chwilę i wejdźcie w obfitość i dobrobyt i poczujcie to poza tym, na co kiedykolwiek wcześniej pozwoliliście. Poczuj siebie i postrzegaj siebie w nieskończonej, nieskończonej wymianie energetycznej - nieskończonej, nieskończonej wymianie energetycznej za wszystko, co kochasz, wszystko, co cię inspiruje, wszystko, co cenisz, wszystko.

Wejdź w źródło energii obfitości. Idź do miejsca i postrzegaj siebie jako rzeczywiste źródło wszelkiej energii w postaci obfitości i dobrobytu. Jesteś źródłem tej energii. Jesteś źródłem energii obfitości i dobrobytu. Jesteście źródłem energii wszelkiej obfitości wszędzie, we wszystkich waszych doświadczeniach, w całym wszechświecie. Jesteście źródłem energii dobrobytu wszędzie w waszym świecie i w całym wszechświecie.

Czy widzisz, kiedy zaczynasz postrzegać wszystko, czym jesteś, jak głupio byłoby grać w grę braku i ograniczeń wokół obfitości i dobrobytu, kiedy sam jesteś źródłem energii wszelkiej obfitości i dobrobytu wszędzie we wszechświecie?

Teraz postrzegaj siebie jako źródło energii dobrobytu. Jesteś źródłem energii dobrobytu. Jesteś źródłem energii witalności. Jesteś źródłem energii młodości i długowieczności. Jesteś źródłem energii dobrego samopoczucia wszędzie, na całym świecie i w całym wszechświecie. Sam jesteś źródłem energii dobrobytu.

Gdy zaczynasz postrzegać siebie jako źródło energii wszelkiego dobrobytu, czy widzisz jak głupie byłoby zaprzeczanie własnemu dobrobytowi, zaprzeczanie samej Energii Źródłowej, którą jesteś?

Teraz postrzegajcie siebie jako źródło energii, która jest miłością. Jesteś źródłem energii, która jest miłością, energii, która jest wszystkim, co kochasz, energii, która jest miłością, którą jesteś, energii, która jest miłością we wszystkim, wszędzie, w twoim świecie i we wszechświecie poza nim. Jesteście samym źródłem energii miłości. Może największą grą ze wszystkich jest zaprzeczenie sobie samej rzeczy, którą jesteście, zaprzeczenie sobie samej rzeczy, którą jesteście.

Gdy zaczynasz postrzegać, że jesteś źródłem energii wszystkiego, jak mógłbyś w ogóle nie mieć? Jak moglibyście nie być potężnym twórcą? Jak mógłbyś nie doświadczać rzeczywistości, która jest twoim wyborem? Jesteście źródłem energii tego wszystkiego.

Zapraszamy Cię do postrzegania siebie we wszystko, czym jesteś. Zapraszamy cię do świadomości wszystkiego, czym jesteś. Zapraszamy was do pamiętania, że jesteście Energią Źródłową i źródłem energii wszelkiej obfitości, wszelkiej pomyślności, wszelkiego dobrobytu, wszelkiej witalności, wszelkiej długowieczności i młodości. Jesteś źródłem energii miłości, radości, harmonii, pokoju, wolności, piękna. Jesteś źródłem energii wszelkiego piękna w twoim doświadczeniu, wszędzie na świecie i w całym wszechświecie.

Dostrzegaj siebie. Dostrzegaj poza tym, co kiedykolwiek wcześniej pozwoliłeś sobie doświadczyć. To jest nowy moment, czyste konto, świeży początek. To jest zupełnie nowe doświadczenie. Jesteście w zupełnie nowej linii czasu. Jesteście w nowym świecie, Nowej Ziemi, nowej świadomości jak nigdy dotąd, przyzywając energię jak nigdy dotąd, doświadczając manifestacji jak nigdy dotąd, doświadczając cudów jak nigdy dotąd, doświadczając prawdziwego tworzenia jak nigdy dotąd.

Zaczniecie zauważać pewne radykalne nowe rzeczy pojawiające się w waszym doświadczeniu, w waszym własnym życiu i w otaczającym was świecie, w miarę jak będziecie kontynuować przynoszenie wielkiego przebudzenia ludzkiej świadomości i realizowanie go w waszym własnym doświadczeniu.

Ta nowość jest wynikiem waszej ekspansji, waszej wyobraźni, waszej inspiracji, przejawem waszego przejawu nieskazitelnego tworzenia. Nie ma absolutnie niczego, czego nie moglibyście doświadczyć jako swojej rzeczywistości. Nie ma absolutnie niczego, czego nie moglibyście zrobić, czym nie moglibyście być, czego nie moglibyście mieć, kiedy wchodzicie w absolutną wiedzę i pozwalacie sobie na postrzeganie siebie w realizacji tej nowej rzeczywistości, tej nowej linii czasu, która jest tu teraz.

**Channel: Sara Landon

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz