sobota, 1 kwietnia 2023

Rzeźbienie czy uwalnianie formy?


Kwiecień 1, 2023 przez Steve Beckow

Pieta Michała Anioła

Wyobraź sobie, że jesteś rzeźbiarzem. Czy rzeźbisz formę z marmuru? Czy może uwalniasz formę z marmuru, który ją zasłania?

Gdybyśmy mówili o rozwoju duchowym, czy nie byłoby to to drugie? Duch jest już w formie. Duch "kieruje" ciałem, patrzy oczami, operuje dźwigniami i przełącznikami wirtualnej rzeczywistości, które sprawiają, że ciało idzie. (1)

Doświadczyłem dwóch cech tego ducha czy Jaźni - czystości i niewinności. (2)

To doświadczenie jest tym, co jest dla nas nieosiągalne tak długo, jak długo "forma" jest pokryta gruzem naszych vasanas, czyli podstawowych problemów, starego bagażu, resentymentów, "przeszłości", jakkolwiek chcecie to nazwać. Ten nadmiar przesłania i przeszkadza już istniejącemu duchowi.

Uwalniając wazany jedna po drugiej, jak przy cięciu bloku marmuru jeden odłamek na raz, uwalniamy lub uwalniamy ducha wewnątrz, aby wyszedł, wyraził się i był znany.   Nazywam ten proces "wyłanianiem się". (3)
***

Wiem, że Kompania Niebios wykorzystuje mnie jako obiekt testowy, ponieważ wiedzą, że o tym napiszę. To jest w moim kontrakcie duszy, aby o tym pisać:

Boska Matka: Powiedziałaś do mnie: "Matko, a co jeśli zapomną? Ja im przypomnę. Będę komunikować się z nimi poprzez słowa, poprzez moją pasję, poprzez moje serce, poprzez moją wiedzę. Przekażę im miłość."
  To jest wasze zadanie. (4)

W realizacji tego zadania miałam pomoc, jak my wszyscy, od naszej Uniwersalnej Jaźni, opiekunów i archaniołów. Otwarcie serca z 13 marca 2015 roku jest jednym z przypadków tej pomocy. (5)

Jakże rozległą pożogę wzniecił ten mały ogień.  Od tamtej pory śpiewam na drzewach o miłości. Wyobraźcie sobie, co nas czeka!

***


Chip po chipie uwalniamy naszą boską formę z bloku marmuru. Ponieważ jesteśmy lightworkerami, jest szansa, że nie posuniemy się za daleko zbyt szybko, bo usuniemy się z gry.

Wydaje mi się, że słuchałem wczoraj Sarah A'Ryana (dzięki Pat), która powiedziała, że zwiększone energie, których doświadczamy od równonocy wiosennej/jesiennej nie ustąpią, ale będą się utrzymywać.

To pasuje do tego, co powiedziała Matka: "Nie mam tendencji do rozpoczynania i zatrzymywania tego, co ci wysyłam". (6)

Matka podkręciła nieco temperaturę wody. O ile nie patrzyliśmy na to, prawdopodobnie prawie nie zauważyliśmy.

Ostatnie skrzeczenie, ale będzie już za późno. Stopniowe Wniebowstąpienie stanie się nagłe.

Przypisy

(1) Zob. An Ascension Ethnography na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/03/An-Ascension-Ethnography-8.pdf, s. 479-491.

(2) Doświadczyłem ducha wewnątrz ciała przy dwóch okazjach: w powrocie z doświadczenia poza ciałem w 1977 roku i w tym, co uważałem za połączenie dusz 6 czerwca 2021 roku.

(3) Zobacz:

    Emergence as a Path for Lightworkers na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/01/Emergence-as-a-Path-for-Lightworkers-3.pdf oraz.
    Lightworkers: Creating a World that Works for Everyone. Vol. 3: Emergence and Service na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2023/01/Lightworkers-3-3-4.pdf.

(4) Boska Matka w osobistym odczycie ze Stevem Beckowem, 30 kwietnia 2019 r.

(5) Co wiele pisania wynikło z otwarcia serca 13 marca 2015 roku. W tym względzie zobacz także: Nasze oświeceniowe partnerstwo na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/11/Our-Enlightenment-Partnership.pdf

(6) "The Divine Mother Explains Ascension", 5 października 2017, na stronie https://goldenageofgaia.com/2017/10/05/the-divine-mother-explains-ascension/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz