niedziela, 26 września 2021

Operacja w Nepalu; Wielkie Przejście Kwantowe Część 2




Wszystkie kolejne operacje Lightwarriors w Nepalu były związane z Buddą i podporządkowane poprzedniemu zadaniu. Mianowicie, rozmontować strukturę energetyczną Czarnych Archontów i usunąć z niej wszystkie źródła mocy.

W wielu takich dodatkowych źródłach były aspekty Buddy. Współtwórcy polecili ekipie naziemnej odnaleźć je, oczyścić z karmy Darkisa i sprowadzić w pełni przywróconej formie do Buddy Gautamy Siakjamuniego.

Aby zrozumieć znaczenie tej operacji, ważne jest, aby przypomnieć sobie, kim jest Budda.

Nie jest to imię, ale ranga, wysoki poziom duchowej doskonałości. W całej historii ludzkości było, według różnych źródeł, od 7 do 28 Buddów.

Budda w duchowym Kosmosie jest zwykle uważany za istotę, która samodzielnie zerwała z Kołem Samsary (konieczność wcielania się na Ziemi, aby odpracować swoją karmę) poprzez samodoskonalenie i Wniebowstąpienie (uzyskanie nieśmiertelności). Ale pod ścisłym warunkiem inkarnacji na Ziemi i po zakończeniu ziemskiej misji.

W Kosmosie Duchowym istnieje rodzaj "klubu Buddy", który składa się z istot, które stały się Buddami po zakończeniu swojej ziemskiej misji.

Nie wszystkie wyższe istoty, które wcieliły się na naszej planecie, aby osiągnąć poziom Buddy, mogły to zrobić.

Otrzymując tutaj ludzkie ciało, zostały pozostawione same sobie, bez żadnej pomocy i przeszły przez poznanie Prawdy i lekcje życia RÓWNIEŻ, na wspólnej podstawie z innymi, zwykłymi ludźmi.

Właśnie dla tego doświadczenia przychodzą na Ziemię, odnajdując tu swoją drogę i pokazując ją innym. Wiele wyższych istot nie mogło osiągnąć poziomu Buddy w jednym wcieleniu.

Czasami na Ziemię przybywali ci, którzy nie musieli przerywać Koła Samsary, ponieważ nie mieli karmy, ale przybywali na naszą planetę, aby wykonać jakieś zadanie.

Najsłynniejszym z nich był Budda Gautama Siakjamuni. Jego prawdziwe duchowe imię to Yang Bao. Jest on jednym z Pierwotnych Archontów Światła, mieszkańcem Pleromy. Jego dipolem z urodzenia jest Guan Yin (bogini Kannon).

Yang Bao (Gautama Budda) i Guan Yin nie inkarnowali się na Ziemi razem, tylko osobno. Każdy z nich realizował swój osobisty program ewolucyjny. W wyniku tego żadne z nich nie mogło osiągnąć swojego celu i zakończyć swojej misji w najpełniejszym zakresie.

Cele Buddy Gautamy i Guan Yin były podobne. Obaj chcieli stworzyć uniwersalne narzędzie do wymazywania ludzkiej karmy, ale poszli swoimi drogami i przy pomocy różnych technologii. Być może, gdyby działali razem według tego samego planu, odnieśliby sukces.

W Nepalu każda operacja Lightwarriors odbywała się w miejscach związanych z kluczowymi momentami w życiu Buddy Gautamy Siakjamuniego.

Przede wszystkim grupę interesowało: dlaczego umarł? Budda odszedł, a nie wstąpił, ponieważ wniebowstąpienie było tym, czym miała się zakończyć jego ziemska podróż.

Oficjalnie uważa się, że po swojej śmierci Gautama Budda udał się do Nirwany, a stamtąd do Paranirwany. Nirwana odpowiada polu Logosu lokalnego wszechświata, Paranirwana - Pleromie, a Mahaparinirwana - Absolutowi.

Dostać się tam bezpośrednio z Ziemi jest możliwe tylko przez pokonanie śmierci, w wyniku Wniebowstąpienia. Na przykład, jak Prorok Eliasz lub Jezus Chrystus.

Ale Budda umarł. A Budda nie powinien umierać, tylko wznieść się. Wtedy okazuje się, że Gautama Siakjamuni nie osiągnął poziomu Buddy. Podczas opsów Lightwarriors wyjaśnili tę sprzeczność.

Odpowiedzi na swoje pytania znaleźli, gdy udali się do miejsca, gdzie umarł Budda.

Jest to w Kushinagar, w północnych Indiach, w pobliżu granicy z Nepalem.

Budda został zatruty toksyną, którą wsypano mu do jedzenia. Leżał w wielkiej agonii przez kilka dni. Potem, obrócony na prawy bok, umarł, lub wszedł w Nirwanę, jak interpretuje to ogólnie przyjęta wersja. Rzeczywiście, Budda Gautama Siakjamuni po śmierci przeszedł w Logos Lokalnego Wszechświata.

Ale stało się to tylko dlatego, że pomogli mu jego Bracia Duchowi, Wyżsi Hierarchowie Światła. Przecież Budda otrzymał na Ziemi ciało manifestacji swojej Monady poprzez Logos Lokalnego Wszechświata, który był jego ojczyzną, a on był Uniwersalnym Hierarchą.

Budda WIEDZIAŁ, że ma zostać otruty i świadomie się do tego zabrał. Tylko poprzez przyjęcie dużej dawki karmy świata mógł uruchomić stworzone przez siebie narzędzie do usuwania karmy.

Jego misja życiowa została zakończona i wszystko, co było potrzebne, to postawić na niej ostatnią kropkę lub wykrzyknik, pokonując demonstracyjnie śmierć, tak jak później uczynił to Chrystus.

Niestety, nie stało się to z powodów wymienionych powyżej.

Paranirwana jest końcowym stadium nieśmiertelności, więc ten kto ją osiągnął NIE umiera.

Dla Buddy śmierć była równoznaczna z niepowodzeniem misji.

Stało się to z powodu sabotażu Darkies, którzy zablokowali jego aspekty, a on nie był tego świadomy.
W wyniku tego stracił integralność, bez której nieśmiertelność jest niemożliwa.

Gautama Siakjamuni powrócił na Ziemię po ośmiu (według innych źródeł, po dwunastu) latach jako Padmasambhava.

I tym razem osiągnął to, czego nie mógł osiągnąć w poprzednim wcieleniu - fizyczną nieśmiertelność.

Podczas swoich narodzin na Ziemi, Budda Jang Bao (choć wtedy nie był jeszcze Buddą) przyniósł na Ziemię w swojej monadzie aspekt Logosu lokalnego wszechświata.

Nigdy wcześniej nic takiego nie wydarzyło się na naszej grzesznej planecie.

Było to śmiałe, ryzykowne i zuchwałe posunięcie, aby dać Ziemi kawałek Centralnego Duchowego Słońca, podczas gdy Ciemne Siły panowały tutaj bez przeszkód.

Rdzeń tego aspektu Yang Bao przekazał Mahatmom z Szambali, którzy umieścili go w Ołtarzu świętej Góry Kailas.

Wstępnie stworzył z rdzenia 12 kopii opartych na jego Monadycznych aspektach.

Podobnie działał jego dipol Guan Yin. W swoim pierwszym wcieleniu przyniosła na Ziemię aspekt Galaktycznego Logosu, który został umieszczony w Jomolungmie. Podobnie jak Yang Bao, Guan Yin jest oficjalnym Strażnikiem Fundamentów w Kosmosie.

Jaka była ziemska misja Yang Bao?

Chciał on stworzyć uniwersalny reaktor, który mógłby unicestwić karmę powstałą nie tylko w Formach Inteligencji Logosu (planetach, gwiazdach, konstelacjach, galaktykach itd.), ale także w człowieku (w Ciele Przyczynowym i Monadzie).

Stworzenie takiego rektora pozwoliłoby na oczyszczenie z karmy całego Wszechświata. To był jego cel. Ale aby go osiągnąć, Yang Bao musiał najpierw osiągnąć poziom Buddy.

Podróżując przez tereny dzisiejszych północnych Indii, Nepalu i Afganistanu (Płaskowyż Bamiyan), Budda Gautama rozpoczął tworzenie antykarmicznej Mandali 12 Miejsc Mocy - Świątyń Światła Uniwersalnego - fundamentu przyszłego reaktora.

Na Płaszczyźnie Subtelnej, w każdym Miejscu Mocy umieścił jeden z 12 skopiowanych aspektów Uniwersalnego Logosu, którego nosicielem była jego Monada.

Stopniowo zbudowana została struktura składająca się z lokalnych części ziemskiej rzeczywistości i aspektów Monady Buddy. To miało być ciało przyszłego reaktora.

Lightwarriors długo szukali jego centrum, ale nigdy go nie znaleźli. Najprawdopodobniej w ogóle go nie było, albo jego centrum był sam Budda.

Mroczni Hierarchowie przeszkodzili Buddzie w wypełnieniu jego misji. Zrobili to w podstępny, nieuczciwy i okrutny sposób, próbując zawładnąć aspektem Uniwersalnego Logosu, który sprowadził na Ziemię, aby wykorzystać go dla Zła.

Potajemnie przejęli wszystkie 12 Świątyń Światła stworzonych przez Buddę i połączyli je z cmentarzami karmicznymi, zyskując kontrolę nad sytuacją.

Plan był prosty i genialny. W momencie aktywacji reaktora musiał on wchłonąć i unicestwić (zamienić w Światło) pewną dawkę karmy, najpierw Logos Ziemi, potem część karmy ludzkiej.

Wszystko to musiało przejść przez samego Buddę. Wszystkie 12 Świątyń zostało stworzonych jako jedna całość.

Czarni Archonci zakłócili jedność systemu, przerywając połączenie między Świątyniami. W momencie uruchomienia systemu Budda był już zatruty i świadomie poszedł na to, licząc na reaktor.

Budda ściągnął w dół kolosalną ilość karmy, która powinna była zostać natychmiast przekierowana do reaktora w celu unicestwienia. Zamiast tego, super toksyczna substancja z karmicznych zapadlisk Darkis wlała się w Buddę.

Ponieważ integralność reaktora została zniszczona, nie włączył się on i nie działał. Cała otrzymana ilość karmy musiała zostać wypalona przez samego Buddę.

Podczas dni swojej choroby całkowicie ją przetworzył. Jednak jego ciało fizyczne nie wytrzymało i umarł.

Cała infrastruktura stworzonego przez niego reaktora (12 Świątyń Uniwersalnego Światła z jego i Logosem aspektem Lokalnego Wszechświata) przeszła w ręce Czarnych Hierarchów, którzy na tej bazie stworzyli część swojego globalnego systemu energetycznego.

Rada Współtwórców poinstruowała zespół naziemny, aby zebrał i oczyścił wszystkie 12 aspektów Buddy, połączył je w jedną całość i zwrócił ją Buddzie wraz z oczyszczonymi i przywróconymi aspektami Logosu Lokalnego Wszechświata. Z wyjątkiem tego głównego, w Kailas, który nie wpadł w ręce Czarnych Archontów.

Ta operacja Współtwórców została przydzielona wyłącznie męskim Lightwarriorom, czyli nosicielom Męskiego Fundamentu.

Do zadań żeńskiej połowy grupy należała podobna praca z niepłynnymi aspektami Guan Yin. Pozostawiła je na Ziemi podczas inkarnacji, gdy tworzyła swoją wersję uniwersalnego reaktora antykarmicznego.

Podczas operacji w Nepalu zespół odGrupa nie mogła odwiedzić wszystkich 12 Świątyń. Dlatego Wyżsi Hierarchowie Światła i Władcy Karmy wraz z Buddą Yang Bao (po inkarnacji dołączył do liczby Władców Karmy) sami przenieśli aspekty z innych, nie odwiedzonych Miejsc Mocy do miejsc, w których przebywała grupa.

Pozwoliło to na objęcie wszystkich Świątyń. W ten sam sposób kobiety z grupy pracowały z aspektami Guan Yin.

Pierwszą operację Lightwarriors przeprowadzili od stupy Boudhanath, o której DNI opowiedział w CZĘŚCI 1.

Najpierw, z pomocą Hierarchów i samego Buddy, mężczyźni przyjęli porcję jego aspektów na poziomie przyczynowym. Następnie przefiltrowali je, oczyścili i odkazili. Następnie przenieśli te aspekty do swojej zjednoczonej Monady. Z niej, przy pomocy wibracji Światła Absolutnego, aspekty zostały zwrócone Buddzie.

W ten sam sposób Lightwarriors pracowali nad kolejnym miejscem operacji, od Swayambhunath Stupa.

Jest ona zbudowana w najpotężniejszym energetycznie miejscu w Dolinie Katmandu.

Uważa się, że modlitwy wypowiadane w tym miejscu mają moc 13 miliardów razy większą niż w zwykłych miejscach.

Oczywiście to Serce, a nie miejsce, daje moc modlitwie. Niemniej jednak, Stupa Swayambhunath jest rzeczywiście zbudowana w wyjątkowym miejscu.

Kiedy Wojownicy Światła wspięli się na szczyt wzgórza, gdzie znajdowała się Stupa i oglądali ją przez jasnowidzenie, byli niewypowiedzianie zaskoczeni.

Stupa została zbudowana dokładnie tam, gdzie początkowo znajdowała się jedna z planetarnych Świątyń Kwiatu Życia.

Czarny Archont przejął tę Świątynię i zamienił ją w swój Portal. Liczne ofiary, włączając ludzkie, zostały złożone tutaj.

Mroczni Hierarchowie używali tego Miejsca Mocy do narodzin i wcielania się demonicznych istot z innych Planów Subtelnych. Podobny los spotkał wiele Świątyń Kwiatu Życia.

W trakcie operacji, Wojownicy Światła ewakuowali aspekt Buddy z pola Świątyni. Następnie całkowicie wymazali infrastrukturę portalu i przywrócili mu oryginalne Światło, instalując Matrycę Absolutnego Kwiatu Życia.

Tego samego dnia, wycofany aspekt Buddy został połączony z innymi i na krótko połączony z Aspektem Absolutu poprzez jego wibracje syntezy. Tak samo postąpiono z każdym wyodrębnionym aspektem dla ich stopniowej Absolutyzacji.

Tej samej nocy Współtwórcy przeprowadzili na Świetlistych Wojownikach test uwalniania aspektu fajerwerków (lub salwy).

Wcześniej sądzono, że Monada może wyodrębnić tylko jeden aspekt na raz. Eksperyment udowodnił, że jest inaczej. Monada może przydzielać wiele aspektów naraz, czyli może wymieniać aspekty z kilkoma Monadami lub Logosami jednocześnie.

Kolejna operacja została przeprowadzona w starożytnej Świątyni Narayana około 7 mil na wschód od Katmandu. Tam również grupa oczyściła ją z negatywności nagromadzonych w wyniku licznych ofiar.

Niezwykła była operacja w wiosce Parping, w jaskini Padmasambhavy (Guru Rimpoche), gdzie spędził on siedem lat w medytacji.

Tam również znajdowało się kilka aspektów Buddy.

Ale wszystkie one zostały już oczyszczone i Absolutyzowane przez samego Padmasambhawę.

Światło-wojownicy musieli je tylko przyjąć i połączyć z innymi aspektami, które zebrali wcześniej. Pozostawało zagadką, dlaczego po oczyszczeniu nie przyjął ich podczas ascendencji.

Przecież Padmasambhava jest inkarnacją Buddy.

Trzeba było najpierw zebrać wszystkie dwanaście, co, jak się wydaje, nie miało miejsca.

Po tym jak Lightwarriors opuścili jaskinię Rimpoche, ich przywódca został nagle przyciągnięty do niej ponownie. Wrócił, podszedł do Ołtarza i poczuł wibracje 14D. Okazało się, że na polu jaskini został pozostawiony aspekt Pleromy, którego nosicielem był Padmasambhava.

To znaczy, że po raz pierwszy Budda dostarczył na Ziemię aspekt Uniwersalnego Logosu, a we wcieleniu Guru Rimpoche przyniósł również aspekt Pleromy. Było to ryzykowne, bardzo ryzykowne, biorąc pod uwagę to, co stało się z niektórymi aspektami Uniwersalnego Logosu, które zostały przejęte przez Darkis.

Na szczęście główny - w Kailas - pozostał niezniekształcony, a wszystkie przejęte aspekty były jego kopiami, klonami.

Na prośbę Współtwórców, Lightwarrior wzniósł się na aspekt Pleromy do jej źródła.

W drodze powrotnej poczuł wezwanie do ponownego powrotu do jaskini. Musiał wrócić tam po raz trzeci, podczas gdy cała grupa zebrała się już do odjazdu autobusem. Tym razem Wyżsi Hierarchowie Światła poprosili go, żeby wziął do siebie kopię Zrodzonego w Matrycy Pleromy.

Okazało się, że Padmasambhava przyniósł ją również na Ziemię, pozostawiając ją na Płaszczyźnie Subtelnej w Ołtarzu, który tworzył przez siedem lat w tej jaskini. Później grupa dowiedziała się - w jakim celu.

Był on zaangażowany w plan Współtwórców dotyczący zbawienia tak zwanego Trzynastego Plemienia Kaina. Jego Monady miały zostać przekształcone w Zrodzonych w Pleromie. Śmiały plan, nic dodać nic ująć.

Nie był realizowany w przeszłości, bo wszystkie potrzebne rzeczy zostały zrobione dopiero niedawno, w Jemenie, podczas Operacji Kain. Czy będzie kontynuacja, to się dopiero okaże.

Po kolejnym op. w świątyni Namo Budwiedził wiele miejsc, w których Budda zbudował Świątynie Światła, umieszczając w nich aspekty Uniwersalnego Logosu i jego Monady.

Po przybyciu na miejsce, Lightwarriors wydobywali aspekty z tych Miejsc Mocy i umieszczali je w ciałach Monad stworzonych z fragmentów Monad wszystkich męskich członków zespołu.

 Po kolejnym op w Świątyni Namo Buddy, gdzie Lightwarriors przeprowadzili kolejną pracę z aspektami Buddy i Guan Yin, grupa wróciła do Katmandu, a stamtąd udała się do Pokhary.

Po drodze zatrzymali się w starożytnym, świętym mieście Patan.

Tam również pracowali z aspektami Buddy i Guan Yin. Patan (Lalitpur) jest jednym z trzech starożytnych miast w dolinie Kathmandu.

W Pokharze, w jaskini Gupteswar Gupha, mężczyźni z grupy asymilowali trzy aspekty Buddy przygotowane przez Hierarchów Wyższego Światła.

Kobiety, odpowiednio, pracowały z aspektami Guan Yin.

Następnego dnia grupa pracowała w świątyni Barahi, znanej również jako świątynia Lake Phewa, w Pokharze. Świątynia ta była poświęcona bogini Kali (aka Durga, Parvati, Bhairavi) i mieściła jej zachowany aspekt.

Lightwarriors nie mogli w to uwierzyć: poprzednia Kali już dawno odeszła, przeszła na Jasną Stronę, a jej dawne Czarne aspekty wciąż tu były. Powodem tego było to, że zostały one zachowane dzięki rytuałom i energii ofiary krwi.

Grupa wydobyła aspekt Kali ze Świątyni, oczyściła go, a następnie unicestwiła. Po tym, żeńska część grupy wykonała zaplanowaną pracę z aspektem Guan Yin.

Następnie Lightwarriors przybyli do Lumbini, miejsca narodzin Gautamy Buddy, aby zakończyć swoją nepalską misję.

Na początku istniał Portal Rezerwowy dla inkarnacji Wyższych Istot. Gautama Budda przybył z Pleromy poprzez niego, przynosząc na Ziemię aspekt Logosu Lokalnego Wszechświata.

Aspekt ten został zainstalowany w Kailas. Przedtem jednak został podzielony na kopie zgodnie z zasadą cząstkowości Ducha.

W miejscu narodzin Buddy Gautamy Shakyamuni, Świetliści Wojownicy zebrali wszystkie pozostałe 12 aspektów Buddy i Guan Yin. Aspekty tego ostatniego zostały dostarczone przez żeńską część grupy do Bogini, po czym połączyły się z Jej Monadą.

Ponadto nastąpiło przymusowe zgromadzenie wszystkich niepłynnych aspektów Wyższych Istot Żeńskich zablokowanych w różnych miejscach na Ziemi w wyniku złożonych tam ofiar.

Aspekty te zostały następnie oczyszczone i przywrócone do wibracji Miłości Absolutnej. Następnie były one przekazywane Kobiecemu Fundamentowi Nosicielowi Absolutu.

Podobną pracę wykonywali mężczyźni z zespołu. Umieszczali oni niepłynne aspekty Buddy w swojej chwilowo zjednoczonej Monadzie i formowali je w jedno ciało.

Następnym krokiem było jego wzniesienie się i połączenie się z Monadą Buddy. Dokonano tego w Kapilavastu, gdzie Gautama Siakjamuni spędził dzieciństwo i lata młodzieńcze.

Tam grupa odnalazła Portal Światła z niedokończoną Mandalą w środku. Wygląda na to, że Budda nie miał czasu jej dokończyć.

W Kapilavastu, poprzez syntezę między-monadyczną, Wojownicy Światła wznieśli zjednoczone aspektowe ciało Buddy, które stworzyli z przywróconych niepłynnych aspektów w 12 Uniwersalnych Świątyniach, do jego Monady i połączyli się z nią.

Wszystkie zadania operacji nepalskich zostały zakończone. Jednak Współtwórcy poprosili grupę, aby pozostała w Kapilavastu trochę dłużej. Skierowali Świetlistych Wojowników do dwóch Stup zbudowanych na miejscu grobu Rodziców Buddy.

Tam Wyżsi Świetliści Hierarchowie umieścili w liderze zespołu brudny aspekt Ojca Buddy do oczyszczenia. Należało wciągnąć i oczyścić wszystkie niepłynne męskie aspekty Wyższych Istot zablokowanych na Ziemi z powodu krwawych ofiar.

Lightwarrior zbierał i oczyszczał je przez tydzień. Po sanitaryzacji wszystkie aspekty zostały przekazane męskiemu Fundamentalnemu Nosicielowi Absolutu w Pleromie.

Wieczorem tego samego dnia ekipa naziemna opuściła Nepal w celu przeprowadzenia kolejnej operacji.

**By Lev

Part 1

**Source


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz